Ämmänsaaren

torin siisteys

kamalaa katsottavaa torilla kun laitapuolen kulkijat asuvat torilla ja räkivät ja oksentelevat siellä.Varsinkin torikahvila on suorastaan sikamaisessa kunnossa.En suosittele kenellekkään menemään ko.paikkaan kahvelle.Samoiten penkit ja niiden ympäristö.Rakennettiin kallis tori muutamalle asukille.

37

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyläpoliisi

      ja kaunis. Nämä alkomaholin suurkuluttajat kuitenkin "majailevat" torilla. Eivätkä pärstäkään enää ole kauneimmasta päästä. Kuitenkin oikeus heidänkin on siellä olla, elleivät käiriköi pahemmin.

    • torimummo

      Pitäisi ehdottomasti parempi kuri saada niille muutamalle torin maiseman ja torikahvilan viihtyvyyden pilaajalle. Älytön mekkala kuuluu sieltä. Kai se joku laki kieltää yleisellä paikalla meuhkaamisen humalapäissään. Julkijuopottelu on ainakin kiellettyä, poliiseilla pitää kiinnittää enemmän huomiota torin "asukkeihin". Ei ole kivaa jollain torikauppaaalla tulla monien satojen kilometrien päästä päihtyneiden sekaan kauppoja hieromaan. Ja näyttääkö ja kuulostaako se turisteistakaan hyvältä? Ja hotellin takana myös lymyilevät, sekään ei varmaan ainakaan kohenna Suomussalmi-kuvaa turitien silmissä.

    • esiintyy

      myös Kajaanissa. Tekisi mieli joskus istahtaa jäätelölle tai vaikka herneitä napostelemaan torin penkille.
      MUTTA ei kertakaikkiaan ilikee...semmoset muovikassiukot täyttävät ne jo aamusta alkaen,
      pitkästä pullosta ryypitään naamat punasena.
      Välillä kusastaan puskaan ja "selvin" laitetaan yrittämään, josko lisää vinettoa saisi.
      Tai öristään Cityn alakerrassa jollekulle ohikulkijalle, jos euron vippaisi. hyihhh

      Eikä ne ole ainoastaan torin penkit, vaan eiköhön ole koko Suvantorannan puistikko, jonka
      kaupunki kalliisti rakensi, täynnä törkyturpia.
      Sekin raha on pois vanhuksilta ja sairailta,
      joka käytetään "pulien paratiisin" jatkuvaan kohentamiseen.

      • puolelleko

        ne perkeleet on pesiintyneet? jospa ne lentäis talveksi etelään......


      • puolelleko kirjoitti:

        ne perkeleet on pesiintyneet? jospa ne lentäis talveksi etelään......

        jos torilla örisijöille, annettaisi vain meno lippu, vaikka naurusaarille nauramaan ja Kananpaskoa pinkkoamaan, aamusta iltaan, "Neuvos"

        Juuri kävinkin torilla kun palasin vanhaltakylältä, jossa oli tavan mukaan hiljaista, Kalevassa oli vain yksi pariskunta aamupalalla.
        Hautuumaalla avattiin juuri uutta hautaa, jonkun elin päivät olivat siis päättyneet, jokunen aika sitten.


        Torilla oli sentään, entinen remmi vielä voimissaan, Mister Suomelan johdolla, joka oli juuri saannut rahaa ja toiset yrittivät kokoajan jujuttaa, jopa pyörä Eskolta otettiin kaniin veloista, itse näin senkin ihmeen "Rantaneuvos"

        Kyläpoliisia pyydän tekemään omat ratkaisut, tälle kuvottavalle epäkohdalle, joka vallitsee Ämmän torilla harvase päivä, suorastaa hävettää koko Suomussalmen puolesta, neuvoa antava "Rantaneuvos"


      • kyläpoliisi
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jos torilla örisijöille, annettaisi vain meno lippu, vaikka naurusaarille nauramaan ja Kananpaskoa pinkkoamaan, aamusta iltaan, "Neuvos"

        Juuri kävinkin torilla kun palasin vanhaltakylältä, jossa oli tavan mukaan hiljaista, Kalevassa oli vain yksi pariskunta aamupalalla.
        Hautuumaalla avattiin juuri uutta hautaa, jonkun elin päivät olivat siis päättyneet, jokunen aika sitten.


        Torilla oli sentään, entinen remmi vielä voimissaan, Mister Suomelan johdolla, joka oli juuri saannut rahaa ja toiset yrittivät kokoajan jujuttaa, jopa pyörä Eskolta otettiin kaniin veloista, itse näin senkin ihmeen "Rantaneuvos"

        Kyläpoliisia pyydän tekemään omat ratkaisut, tälle kuvottavalle epäkohdalle, joka vallitsee Ämmän torilla harvase päivä, suorastaa hävettää koko Suomussalmen puolesta, neuvoa antava "Rantaneuvos"

        Mietin, keitä ovat nämä torin kauhistukset. Elämässä jo luovuttaneet yksilöt, tavoitteet eivät ainakaan ole korkealla, päivässä toiseen kuitenkin päästään, aikansa.

        Vai meinaavat Suomelan pyörän viedä, miten sitten liikkuu. Toisaalta velat on maksettava.

        Siitäpä päähän pätkähti, jokin mikä saisi kaverit laajentamaan ympyräänsä. Heillehän voisi nimetä tuki-ihmisen, joka pitäisi pois torilta. Veisi heidät marjaan, sieneen yms. ja rahaakin tulisi. Tulisi vipit maksettua ja kuntokin kohenesi. Tästähän syntyy projekti, taas syntyy työpaikkoja,
        Hankeen nimeksi POTORE 1,=pois torin reunalta.

        Projektipäällikkö voisi olla rantaneuvos Seppänen, itse en ole kiinnostunut, koska on jo niistä hommista kokemuksia. Ja ESR-hankehan se maksaa 80%, kunta loput. Suomi kuitenkin EU:n nettomaksaja.


      • se aota!
        kyläpoliisi kirjoitti:

        Mietin, keitä ovat nämä torin kauhistukset. Elämässä jo luovuttaneet yksilöt, tavoitteet eivät ainakaan ole korkealla, päivässä toiseen kuitenkin päästään, aikansa.

        Vai meinaavat Suomelan pyörän viedä, miten sitten liikkuu. Toisaalta velat on maksettava.

        Siitäpä päähän pätkähti, jokin mikä saisi kaverit laajentamaan ympyräänsä. Heillehän voisi nimetä tuki-ihmisen, joka pitäisi pois torilta. Veisi heidät marjaan, sieneen yms. ja rahaakin tulisi. Tulisi vipit maksettua ja kuntokin kohenesi. Tästähän syntyy projekti, taas syntyy työpaikkoja,
        Hankeen nimeksi POTORE 1,=pois torin reunalta.

        Projektipäällikkö voisi olla rantaneuvos Seppänen, itse en ole kiinnostunut, koska on jo niistä hommista kokemuksia. Ja ESR-hankehan se maksaa 80%, kunta loput. Suomi kuitenkin EU:n nettomaksaja.

        Ei se aota vaekka niille oman koevu- tai pöllibaarin kaekilla mukavuuksilla jonnennii syryjemmälle mehtään pykkäesi. Ne tulloot aenaan takasi. On se nähtynnä ennennii, muuallahhii ko Kaenuussa.


      • Anonyymi
        kyläpoliisi kirjoitti:

        Mietin, keitä ovat nämä torin kauhistukset. Elämässä jo luovuttaneet yksilöt, tavoitteet eivät ainakaan ole korkealla, päivässä toiseen kuitenkin päästään, aikansa.

        Vai meinaavat Suomelan pyörän viedä, miten sitten liikkuu. Toisaalta velat on maksettava.

        Siitäpä päähän pätkähti, jokin mikä saisi kaverit laajentamaan ympyräänsä. Heillehän voisi nimetä tuki-ihmisen, joka pitäisi pois torilta. Veisi heidät marjaan, sieneen yms. ja rahaakin tulisi. Tulisi vipit maksettua ja kuntokin kohenesi. Tästähän syntyy projekti, taas syntyy työpaikkoja,
        Hankeen nimeksi POTORE 1,=pois torin reunalta.

        Projektipäällikkö voisi olla rantaneuvos Seppänen, itse en ole kiinnostunut, koska on jo niistä hommista kokemuksia. Ja ESR-hankehan se maksaa 80%, kunta loput. Suomi kuitenkin EU:n nettomaksaja.

        Heleppo se on kaverin persiellä nuotijoon istuo! Hoijahan ite rojektisi moaliin!


    • hitaasti, mutta varmasti

      Tänään kuulemma vähän siistiytynyt tori.

    • autoon

      muuten saa KIITOKSET kiertävät siivoojat jotka noukki tökeröjen ROSKAT.
      ÄMMÄNSAARI ON muuten siisti.
      -kukka istutukset on kauniit.

      autoiliat laitakaa roskapussi autoon !-eikä heitetä roskia LUONTOON.
      -siinä tyhmyys paljastuu.kun sotkee ,kun roskat lentää ikkunasta.

      • kuin

        sakot roskaajille! Ihmisten omistamille tonteillekin iletäänkin viskellä millon minkin "evään" kuoria. Työnnelkää taskuunne tai olokaa syömättä kulukiissanne. Kaivattas vanhemmilta enempi kotivalistusta.Niin yksinkertaista, ei luulis olevan vaikeaa.Ja joka autoon ehottomasti roskapussi joka sitten oikeaan paikkaan.EI TIENVARSILLE EIKÄ MINNE TAHANSA LUONTOON!


      • Anonyymi
        kuin kirjoitti:

        sakot roskaajille! Ihmisten omistamille tonteillekin iletäänkin viskellä millon minkin "evään" kuoria. Työnnelkää taskuunne tai olokaa syömättä kulukiissanne. Kaivattas vanhemmilta enempi kotivalistusta.Niin yksinkertaista, ei luulis olevan vaikeaa.Ja joka autoon ehottomasti roskapussi joka sitten oikeaan paikkaan.EI TIENVARSILLE EIKÄ MINNE TAHANSA LUONTOON!

        Et kait ole se sama valittaja/kyttääjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kait ole se sama valittaja/kyttääjä

        Sinähän se täällä kyttäät ja vähä muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se täällä kyttäät ja vähä muuallakin.

        Olen sanaton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanaton

        Se oli tarkoituskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kait ole se sama valittaja/kyttääjä

        Eikö itke pihojen aurauksista?? Vaikka lunta tullut paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö itke pihojen aurauksista?? Vaikka lunta tullut paljon

        Mikä auto alla??


    • Anonyymi

      Korona-aalto kun pyyhkii, niin voipi olla tori pitkän aikaa tyhjä.

    • Anonyymi

      Siis eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin ottaa esille 13 vuoden takainen keskustelu. Hei haloo. Ihmeitten aika ei oo ohi. Keksikää jo muuta.

      • Anonyymi

        No täällä riehuu yksi häiriintynyt ihmispolo, joka yrittää epätoivoivoisesti saada huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä riehuu yksi häiriintynyt ihmispolo, joka yrittää epätoivoivoisesti saada huomiota.

        Millä autolla ajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä autolla ajaa?

        Lentää lapiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä riehuu yksi häiriintynyt ihmispolo, joka yrittää epätoivoivoisesti saada huomiota.

        Näkyyhän tuo sinuakin kiinnostavan kun täällä näitä luet. Taidat sinä ollakin se pahin paska joka kirjoittaa kaikista jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä autolla ajaa?

        Ruumisautolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentää lapiolla.

        Elähän Ensio rupea taad fantasioimaan


    • Anonyymi

      Ei torilla nykyään ole puliveivareita, kaikki ovat autuammilla mailla.

    • Anonyymi

      Ei oo ruuhkaa ollu sossun ovella pitkään aekaan.

      • Anonyymi

        Yksinkö olet saanut seisoa jonossa?


    • Anonyymi

      Kevään ensi merkki oli aikoinaan puliukkojono, joka kierteli pitkin toria.

      • Anonyymi

        Siitähän se kevät alkoikin, aitten tuli kiurut ja muut muuttolinnut.


      • Anonyymi

        Kävivät ensin ministeriltä vähän rahhoa, ja sitten outtelemmaan, millon kaoppa aukiaa. Sieltä sinne viitostien varteen pitämään ommoa parlamenttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävivät ensin ministeriltä vähän rahhoa, ja sitten outtelemmaan, millon kaoppa aukiaa. Sieltä sinne viitostien varteen pitämään ommoa parlamenttiä.

        Paljonko Terttu antoi aina kerralla euroja sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko Terttu antoi aina kerralla euroja sinulle?

        Ei minulle mittää rahhoa oo antanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle mittää rahhoa oo antanu.

        Hyvä ettei antanut. Oisit vaan ostanu viinaa.


    • Anonyymi

      Minäkin kiiruhin kahtomaan, että miten ne siellä torilla oikein käyttäytyy ja onko meijän isäntäkin siellä! Vaan eihän siellä ollut ristinsielua, lumikone jylläsi menemään, eikä kahvilasta tietoakaan.

      • Anonyymi

        Isäntä taes juosta vanahaan mestariin piiloon, kun näki syynin tulevan.


    • Anonyymi

      Onko räkiminen ja oksentelu vain keskitietä kulkevien oikeus?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe