Lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä eroa on ko paikoilla vai onko niillä mitään eroa.
mitä eroa SB ja KH:lla
5
1207
Vastaukset
- samantyylisiä
SB ja GS ovat täysin turisteja varten rakennettuja "pikkukaupunkeja", kaikkea löytyy, kaikki pelaa, eletään täysin turistien ehdoilla, niin eläkeläisten, nuorten kuin pikkulastenkin. Kaupunkeihin on pääväyliltä puomi ja viranomainen valvoo tulijoita ja menijöitä. Kaikille löytyy jotakin ja jokaiselle kaikkea. SB on 100 km etelämpänä ehkä suojaisemmassa lahdessa kuin GS. Lisäksi SB:ssä kaunis Nessebar on ihan 10 min bussimatkan päässä. Muuten ei ole paljon eroa, molemmissa hyvät shoppailupaikat, basaarit, ravintolat, kuppilat, illanvietot, katutaitelijat, beach ym. Ehkä GS on jonkin verran "isompi" eli levittäytyy laajemmalle alueelle ja siellä on beachillä yleisiä "uima-altaita" aurinkotuoleineen meren lisäksi.
- liianutelias
Onko jompi kumpi nuorison suosima ja miten tämä vähän vanhempi ryhmä, vai onko kaikki sulassa sovussa keskenään. Entä onko jommassa kummassa paikassa enemmän brittejä kuin toisessa.
Hinta taso taitaa olla kummassakin sama? - ...olla...
liianutelias kirjoitti:
Onko jompi kumpi nuorison suosima ja miten tämä vähän vanhempi ryhmä, vai onko kaikki sulassa sovussa keskenään. Entä onko jommassa kummassa paikassa enemmän brittejä kuin toisessa.
Hinta taso taitaa olla kummassakin sama?...hintatasossa eroja. Olen kuullut, että KH on kalliimpi paikka kuin SB.
- puomit
Sunny Beachilta puomit poistettu käytöstä heinäkuun lopussa 2007. Ei tietoa miten kauan pois eikä muutenkaan tietoa syystä eikä muuta.. Edellisellä viikolla ennen meidän matkaa oli lopetettu.. Kultahietikko on aidattu alue minne ei pääse kuin turistit ja paikalliset työntekijöinä, näin ainakin vuosi sitten keväällä.. Nuoria ja vanhoja varmaan molemmissa paikoissa. Molemmissa huonoa roskisten puute, roskien paljous.
- hjoooo
hiekka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797