Kertokaa joku joka tietää että miten pystyisin lähettämään johonkin norjan lehteen "etsintäkuulutus" tyyppisen viestin..?tai jos täällä on ihmisiä jotka asuvat norjassa.auttakaa oisi ihanaa löytyy yksi ihminen
auttakaa
5
711
Vastaukset
- verdens gang nettisivuilla
voisit kokeilla jonkun lehden kautta, ja norjan keskustelupalstojen kautta. siis netissä
esim www.vg.no
on ison norjalaisen päivälehden sivut. sieltä voisit päästä eteenpäin. Siellä on keskustelupalstakin, ehkä sitä kautta löytäisit? Missäpäin se kadottamasi ihminen muuten asuu?- levoton1
sitä kun en juuri tiedä mut kiitos tuosta
- älä yritä mun perään
levoton1 kirjoitti:
sitä kun en juuri tiedä mut kiitos tuosta
huudella, tehty mikä tehty, olisit silloin ajatellu...
- sallaset
sama asia... tutustuin erääseen norjalaiseen ja haikeaus jäi... olisi kiva pitää vielä yhteyksiä, mutta en tiedä nimeä, en asuinpaikkaa..... koomista =)
No, yritetään...... - löytämään???
Mitä kautta teit etsintää???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890