Tälläne 17 vuotias haluais tietää minkälaiset on ikärajat saksassa baareihin ja yökerhoihin ja ollaanko siellä kuinka tarkkoja tästä ikäasiasta ?
Ikärajat baareihin/yökerhoihin
2
4782
Vastaukset
- kävin
elikkä itse olin 16 vuotiaana saksassa ja kävin bubeissa ja baareissa eikä kukaan tullut minulta mitään kyselemään.pystyin myös ostamaan kaupoista alkoholia.mielestäni se ikäräjä on 16 mutta joku sanoin että vahvempia juomia ei voi ostaa vielä 16 vuotias, mutta ei siellä niitä papereitä varsinkaan turisteilta hirveesti kyselty:)
- Tiiu77
Ikäraja baareihin on yleensä 16v mut saattaa olla jossain klubeilla korkeampi. Ovella kerätään joskus alle 18v paperit narikkaan ja baarista pitää olla klo 24:00 mennessä pihalla. Ellet ole noutanut papereitasi klo 24:00 niin portsari kyllä noutaa sinut ja "heittää" pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta653325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1162503- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391310
- 821179