Vai KAUNEINTA kotipaikkakunnallasi?
Hmm.. kysyisinkin MILLÄ NIISTÄ?
Kun on itse ainakin asustellut niin monella että en kyllä osaa äkkiseltään sanoa mitään muuta kuin Leppävirralta ORINORON maisemat! (Vai sijoittuukohan se nähtävyys Varkauden puolelle?)
Siellä oli kallioiden katveessa AIVAN LOISTAVAT MAISEMAT!
Mutenkin Suomessa on kaunista kun vain ottaa ja ajaa kaupungista/kylästä pois. Maitolaiturit ovat nykyään harvinaisia ja ne ovat kauniita hyvässä kunnossa ollessaan, samoin heinäseipäät joissa on oikein seivästettyä heinää, niitäkin näkee enää harvoin, joita olen onnistunut näkemään ja aivan muualla kuin omalla paikkakunnallani. =)
Kesäisin koko SUOMI ON KAUNIS.
´Kappale kauneinta
Suomea...
1
434
Vastaukset
- Maarit Koo
Joo, Leppävirralle se kuuluu Orinoro. Pitäs käydä nyt uudemman kerran, kun nyt on myös tehty yleisöllekin se nähtävyyspolku, kävin jo aikaisemmin ennen suuren yleisön tarjolle tarkoitettua nähtävyyttä kun kyltitkin on parantuneet.
Juuri noi pienet kylätiet on kauneimpia ja "viattomia", missä ei kaupungin hälinä ja liikenne näy. Leppävirran Itä-Saamaisten pienet tiet esimerkiksi... niissä on mukava ajaa, mutkaisia teitä ja kapeita kuten entisaikaan. Mukavaa vaihtelua moottoriteille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295470
- 1671949
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601571Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281258- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan531107viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2111065- 41910