Olen vähän aikaa sitten muuttanut hämeenlinnaan ja kaipaisin apua kampaamon valinnassa! Eli mikä olisi sellainen nuorekas, asiansa osaava ja "nykyaikainen" kampaamo keskustan alueella?
kampaamot
46
11363
Vastaukset
- kettu.
Makuja on niin monia.. Sevillassa on asiantuntevaa väkeä. Pääpaikka Hallituskadulla, tulos riippuu kenelle pääset/joudut. Fenix on nuorekas. Itse suosin Miniatyyria, Mirja tietää mitä tekee ja saan henkilökohtaista palvelua.
- ........................
linna style,siellä ihan jokainen tekee sulle juuri sellaisen tukan kun tahdot!!
- entinen asiakas
........................ kirjoitti:
kävin kerran. kampaajat puhuvat keskenään ja nauravat suoraan jos jollakin on ohkaset hiukset.
näin minulle kävi ja maksoin siitä 80e - kerron miksi en mene sinne
........................ kirjoitti:
Minulla on tumma tukka, jossa oli vaaleita raitoja. Sovittiin, että tehdään niistä vaaleista violetteja. Lopputulos oli, että pää oli kokonaan tumma, raitoja ei ollut enää ollenkaan. Eipä siinä mitään, vaaleat raidathan käyttäytyy miten sattuu. Vaan kun kampaaja pokkana väitti, että ovat ihan violetit ja pyysi täyden hinnan, se riitti. Kukaan, keneltä kysyin, ei nähnyt häivähdystäkään violettia päässäni. Eikä peseminen muuttanut tilannetta.
Lainaa
- sepe2007
Suosittelen Linna-Stylea,homma hoituu kotoisasti rupatellen musiikin soidessa taustalla.Ammattitaitoista ja ammattitaitoaan kehittävää porukkaa!!! Kokeile vaikka "Amppista".
- aloittaja
Millaiset hinnat noin suurinpiirtein? ja missä tämä kyseinen paikka on?
- ............................
pirun kallista.
kun käyt kerran niin viimeiseksi jää
- värijaleikkaus
Olen ollut tyytyväinen more hairiin.Hintakin on kohdallaan.Se on hallituskadulla sampo pankkia vastapäätä.
- kettu.
Viime kesänä kokeilin More Hairia. Oli pitkät, vaaleahkot, raidoitetut hiukset, joissa halusin säilyttää vaaleuden ja tehdä tyvelle jotain. Ilmoitin, että haluan muutosta ja jännän leikkauksen, mitä tahansa muuta saa tehdä paitsi leikata ihan lyhkäseksi ja värjätä tummaksi. "Ammattilainen" lähmi päätä hetken, ja ilmoitti ettei näistä saa hyviä jos ei värjää tummaksi. Just. Pidin pääni ja "ammattilaisemme" suostui "kompromissiin"(?) ja raidoitti tukan. Puolen tunnin kuluttua foliot irrotettiin, tasattiin latvat ja kappa heitettiin harteilta.. Minä jäin ihmeissäni tuoliin istumaan ja odottamaan että missä viipyy leikkaus. "Mulla onkin tossa seuraava asiakas." 75 egee otti, shokissa vielä maksoin, tukka oli oranssi ja pituus sama.
En tosiaan suosittele kenellekään. Parturi-kampaajan ammatissa saa toteuttaa itseään, muttei asiakkaan toiveiden kustannuksella. Palveluammattiin vaan palveluhenkisiä ihmisiä.
- Kampaamo Kiharaan
linja-autoaseman talossa. Riitalla on pitkä kokemus, huumorintajua ja palvelu asiallista. Ja mikä tärkeintä saat, mitä tilaat. T. ent. hämeenlinnalainen Marianne K. Lomareissuilla käyn vileäkin samalla kampaajalla;)
- linja-auto...........
hyi hitto haisevat ämmät kerran kävin. ruskeasta
- -------------------------ö
mitä helvetin terveisiä kanava tämä on luuletko että saan alennusta vai
- sai
FENIX keskustalossa.Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen paikka. Nuoret, ammattitaitoiset ja näkemystä omaavat kampaajat, rento ilmapiiri.
- raija s.......................
hasta kuule vittu olet joku työntekijä sieltä.
se paikka on ihan perseesta ja piste. - sai
raija s....................... kirjoitti:
hasta kuule vittu olet joku työntekijä sieltä.
se paikka on ihan perseesta ja piste.voi kuule eihän siitä voi kampaajaa syyttää jos esim sun näköinen kuontalo ei käsittelynkään jälkeen
kärsi päivänvaloa!! t: tyytyväinen asiakas - sai
sai kirjoitti:
voi kuule eihän siitä voi kampaajaa syyttää jos esim sun näköinen kuontalo ei käsittelynkään jälkeen
kärsi päivänvaloa!! t: tyytyväinen asiakasunohtu vielä että HASTA ite!
- tepa osaa
itse olen käynyt jokusen kerran hätilässä kauppisen ritvalla, tepa nimisellä kampaajalla..tyytyväinen olen ollut.aina olen saanut mitä olen suunnitellutkin ja hinnat on ihan normaalit..suosittelen siis ;O)
- .........................
laita kuvasi. vaikka itse olet tyytyväinen mutta voi olla että ei muuiden mielestä.
kaupoissa on liikuvia mallia kyllä kauhistuttaa. - !!!
......................... kirjoitti:
laita kuvasi. vaikka itse olet tyytyväinen mutta voi olla että ei muuiden mielestä.
kaupoissa on liikuvia mallia kyllä kauhistuttaa.kyse olikin nyt siitä mikä kampaaja on hyvä ja tekee työnsä hyvin..sitä paitsi olen tähän ikään ehtinyt kokeilla monta ja taas monta surkeaa kampaajaa ja nyt olen ainakin omasta mielestäni löytänyt hyvän joten pysyn tässä, tykkäätpä sinä tai et!!
- ------------
!!! kirjoitti:
kyse olikin nyt siitä mikä kampaaja on hyvä ja tekee työnsä hyvin..sitä paitsi olen tähän ikään ehtinyt kokeilla monta ja taas monta surkeaa kampaajaa ja nyt olen ainakin omasta mielestäni löytänyt hyvän joten pysyn tässä, tykkäätpä sinä tai et!!
sanoit tähän ikään eli olet vanha.
minä olen nuori eli hyvä että tuli selville että se on mummojen kampaamo. - tyytyväinen asiakas!
------------ kirjoitti:
minä olen nuori eli hyvä että tuli selville että se on mummojen kampaamo.Paras kampaamo kaupungissa on Taru Ojala kauppakeskus Linnassa =)Mut älkää ruuhkauttako sitä että mullekki riittää aikoja!
- minä vaan...
tyytyväinen asiakas! kirjoitti:
Paras kampaamo kaupungissa on Taru Ojala kauppakeskus Linnassa =)Mut älkää ruuhkauttako sitä että mullekki riittää aikoja!
Top Cut ja Hessu. Tukka hyvin ja juttu luistaa, suosittelen.
- mies asiakas vuosien takaa
minä vaan... kirjoitti:
Top Cut ja Hessu. Tukka hyvin ja juttu luistaa, suosittelen.
se hessu on homo eikä osa mitään. osaa rahastaa hölmöt siellä käy.
- myyj kauppakeskus linnassa
tyytyväinen asiakas! kirjoitti:
Paras kampaamo kaupungissa on Taru Ojala kauppakeskus Linnassa =)Mut älkää ruuhkauttako sitä että mullekki riittää aikoja!
Ei ole pelkoa. HYVÄ ETTÄ JOKU KÄY SIELÄKIN.
- ?!?
------------ kirjoitti:
minä olen nuori eli hyvä että tuli selville että se on mummojen kampaamo.jos olen 31-vuotias niin en itseäni kamalan vanhana pidä..
- ----------
siibbeliuksen kadulla PS ja Jaana!
- triple x
ps ja jaana. osaa hommansa ja mukava likka.
- ----------
triple x kirjoitti:
ps ja jaana. osaa hommansa ja mukava likka.
ja vitut toi ämmä ei osa mitään
- sipp
Fenixiä en suosittele! Kokeilin sitä kun moni oli just jossain netissä kehunut. Mulla oli hiuskriisi ja pyysin leikkaan mun (pidennyksen jälkeen) epämääräisen mallisia ja liian lyhyitä hiuksia parempaan muotoon ja helposti kasvatettavaks. Ihan hirveän pallotukan leikkasi toinen niistä nuorista tytteleistä :( entistä lyhyempi ja ehkäpä vielä pahemman mallinen. Sama kun ois vaikka itte leikannu, olis tullu varmaan parempikin.
PS:sä mun piti kerran laitattaa hiuspidennykset itelleni. Kun menin paikalle, Pauliina-niminen kampaaja totesi, että sulla on siihen liian lyhyet hiukset takaa, en voi ammattitaitoisena kampaajana tehdä näille mitään, kun lopputulos voisi olla huonon näköinen. Öö, eikös sen ammattitaitoisena kampaajana ois pitäny kysyä mun hiuksien pituutta silloin kun soitin ja varasin aikaa? Olin ite monesta paikasta lukenut että n. 4 cm pituus riittää, niin mistä mä oisin voinut tietää, että ne on sen mielestä liian lyhyet.
Jaa, en osannutkaan ketään kehua vaan haukkua vaan :> En ole löytänyt vielä itselleni parasta kampaajaa. Hämeentielläm Keini's on ihan ok.- on hyvä
Kampaamo Vinkalo Hämeentie 4
- Paha-Parturi
Hyvät ihmiset, kun otetaan pidennyksiä, tehdään ILMAINEN konsultaatio juurikin sen takia että voidaan arvioida hiusten soveltuvuutta pidennyksiin, paljonko tarvitaan lisäkkeitä, sekä paljonko koko lysti maksaa! 4cm voi olla aina 2cm-10cm, riippuen keltä kysytään. Ei tässä mitään meedioita olla, joten koen että ammattitaitoa on se, että palvellaan henk.koht. asiakasta, eikä kuulopuheiden perusteella tehdä arvioita.
- ei naurattanut
on hyvä kirjoitti:
Kampaamo Vinkalo Hämeentie 4
sain tuopin päälleni siellä, tukka sojotti hyvin
- ella342
Linna-Style hannu
- hml111
jos tahdot kamalan tuloksen niin pääpaikkaan vaan :D ja tiedätte kyllä kenen leikattavaksi! :D jos ei kaikki vielä tiedä niin kannattaa olla varovainen siellä.. hetki sitten oli harjoittelijana siellä ja mukamas jo valmistunut tavastian parturipuolelta, mutta eipä se M sieltä mitään taitoa saanut..
- Repan nahkahousut
Reijo Tuulikin HiusStudio Rauhankadulla......Aaaah mitä palvelua. Kaikki karvat/piipparit sojotti mulla ja parturilla koko ajan...!!???
- trnki
Kaikista parasta olisi kaikkien lopettaa pääpaikassa käyminen niin pysyisi huomattavasti paremman näköisinä :D ja jos on sama M kyseessä kuin aikaisemmassa kommentissa niin vaihtais jo alaa!! joku tuttu vois antaa sille pienen vinkin, että kannattaisi seurata palstoja.. hoksaisi ehkä itsekin mitä mieltä kaikki ovat hänestä..
- Paskahousut
Harmi, että olette niin raukkoja, että haukutte ihmisiä näillä palstoilla, ettekä voi sanoa asianosaiselle suoraan, mitä mieltä olette!
- Paras olla hiljaa
Mikähän metakka siitäkin tulisi, kun arvonsatunteville asianosaisille sanoo suoraan?
Iskisikö kenties sakset päähän?
Tympeitä ja kärttysiä ja kaikkitietäviä kun ovat aina, vaikka ei mitään sanoisikaan.
- kultakutri blondi
Marin Kampaamo Kaurialassa. Ei kannata mennä jos haluaa jotain erikoista.
Mummojen paikka. Aina sama kampaus. Kaupungin salonkien hinnat.- aatteleppa ite
joo en kanssa tykkää että nimeltä/firmasta puhutaan..mielipiteitä kun on niin monia..ja ite voi olla mitä mieltä tahansa, vaihtaa paikkaa elle edellinen tyydytä..hyvää voi toki mainostaa..mutta haukkua täällä jotain nimeltä ei ole oikein! aatteleppa ite
- mummo 1
aatteleppa ite kirjoitti:
joo en kanssa tykkää että nimeltä/firmasta puhutaan..mielipiteitä kun on niin monia..ja ite voi olla mitä mieltä tahansa, vaihtaa paikkaa elle edellinen tyydytä..hyvää voi toki mainostaa..mutta haukkua täällä jotain nimeltä ei ole oikein! aatteleppa ite
Jos ei kampaja raski kouluttaa itseään uusien ideoiden hankkimiseen. On oma vika että asiakkata unohtavat. Rahat vaan pois. Ei sillä pärjää kovassa kilpailussa.
- nuorekas mummo
mummo 1 kirjoitti:
Jos ei kampaja raski kouluttaa itseään uusien ideoiden hankkimiseen. On oma vika että asiakkata unohtavat. Rahat vaan pois. Ei sillä pärjää kovassa kilpailussa.
Olen samaa mieltä mummo 1 kanssa. Rahat vaan pois tuli mitä tahansa.
- ei mummo
nuorekas mummo kirjoitti:
Olen samaa mieltä mummo 1 kanssa. Rahat vaan pois tuli mitä tahansa.
Menkää mummot sinne. Pyytäkää vähän alennusta kun on pieni eläke. Ei tarvi tulla kaupukiin asti. Säästää "seiskapussin" hinnan.
- Sailanen
Onpas ilkeetä tekstiä täällä! Muuton jälkeen luotto kampaaja hakusessa Hmlssä, mutta ei nää "arvostelut" täällä ainakaan anna hyvä kuvaa mistään paikasta.
- ongelmakuontalo
Helmi Hiusmesta Palokunnankadulla on paras. Vuosien kokemus Sarista: osaa ammattinsa, sympaattinen leidi, hyvä palvelu. Muistakin Mestan kampaajista olen kuullut pelkkää hyvää.
- Anonyymi
Onko Hämeenlinnassa asiakkaan tahtoa kunnioittavia kampaamoita nykyään? Olen vuosia kulkenut 100 km:n päässä kampaajalla, koska täällä ei uskalla mennä minekään.
Eräs kampaaja sanoi "nyt minua pelottaa", kun halusin hänen lyhentävän tukkani samaan malliin, kuin se oli leikattu (Kristalli). Eräs föönasi hiukseni mitään minulta kysymättä pyörteelle (Profil Duo). Eräs sanoi leikkaavansa hiukset niin kuin ne asiakkaan piirteisiin parhaiten sopivat (viis asiakkaan tahdosta) (Linna Style). Eräs raastoi raivoissaan tukkaani poistaessaan täysin väärän väristä väriä (Hiusateljé). Eräs leikkasi hiukseni liian lyhyiksi niin, että päälaen pyörre nousi pystyyn (Hessu).
Pääpaikassa oli lähes 20 v sitten yksi hyvä leikkaaja, nimeä en muista.
Hyvän kampaamon tuntomerkkeihin kuuluu lisäksi se, että siellä on hajusteetonta shampoota ja hoitoainetta ja kunnollinen tuuletus, niin ettei kampaamo haise kuin hajuvesikauppa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800