Hääyö Isabellalla

B2 hytissä

Ajateltiin mieheni kanssa viettää hääyömme Isabellalla, B2-hytissä.

Ajattelin, että merimatka olisi romanttinen.

En ole itse aiemmin koskaan käynyt Isabellalla, jotenka kaikki on minulle uutta..

Kysyisinkin parista asiasta.. Onko huoneessa jääkaappia, voiko aamiaisen tilata huoneeseen?
Saako oveen "ei saa häiritä"-kyltin siivoojan varalta, hih :)

Voisitteko suositella laivalta jotakin hyvää ravintolaa?

Entä saako hääyönä polttaa kynttilöitä huoneessa, vai alkaako savuvaroitin laulaa?

Onhan hytti tarpeeksi muhkea ja tilava.. tiedätte kyllä, mihin.. :)

Onhan B2 hytti tarpeeksi tilava, vai pitäisikö meidän ottaa B4 hytti?

Mitä olette mieltä?

Kiitän jo etukäteen asiallisista vastauksistanne.

25

5741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mut meillä

        ei oo rahaa sviittin, musta b2 on varmaan ihan hyvä meille.


      • uriset,
        mut meillä kirjoitti:

        ei oo rahaa sviittin, musta b2 on varmaan ihan hyvä meille.

        joko hipsit sviittiin tai pysyt kotona.


      • .....
        mut meillä kirjoitti:

        ei oo rahaa sviittin, musta b2 on varmaan ihan hyvä meille.

        mielestäni teidän pitäisi ottaa juuri sellainen hytti mihin teillä on varaa ja mikä tuntuu teistä parhaalta. koskas muuten olette menossa naimisiin ja minkä ikäisiä olette? jos saa udella.. =)


    • ygä

      putosin

      • ja erittäin hyvä

        meille.


    • tosisas?
    • ....

      Isabellan b2 hytissä ei ole jääkaappia, aamiaisen tilamisesta en tiedä, mutta jos kerrotte etukäteen olevanne hääyötä viettämässä voi olla että saattekin sen hyttiin.
      Siivooja ei tule hyttiin, vasta silloin kun olette saapumassa satamaan. Oveen saa ei saa häiritä kyltin, jos tekee itse..
      Siellä ei ole kovin montaa ravintolaa, oisko kolme tai neljä joista saa ruokaa. Tanssiravintola, pubi ja disko.
      Hytissä ei saa polttaa kynttilöitä siellä on sprinklerit..
      Eipä se hytti kovin suuri ole, toisin sanoen todella pieni koppi, kaksi sänkyä, leveys n. 70-80cm eli pieniä kunnolla peuhaamiseen.
      B2 hytissä ja B4 hytissä ei ole mitään muuta eroa, kuin että B2 hytissä on kaksi vuodetta ja B4 hytissä 4 vuodetta.!

    • Ja onnea tulevalle hääparil...

      Minä olen jpnkun mittapuun mukaan käynyt usein merimatkoilla ja siksi yllätyin huimasti teidän laiva valinnasta;)
      MIksi ihmiseessä nuorison suosima bilelaiva , miksei itämeren suurin laivaa silja europaa, joka on esimerkiksi paljon isompi, upeampi yms:) Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja suon jokaiselle oikeuden olla toki erimieltä.
      Mutta ihan ville vinkkinä, otappa yhteyttä jos päädytte kuitenkin Vikinglineen niin yhteyttä heidän myynti konttoriin ja tiedustele hintaa hytistä jossa on parivuode.
      Koska kyllähän sitä aviollisia toimintoja suorittaa himoissaan missä vain, mutta jos otatte kahden hengen hytin niin todellakin on kaksi erillistä vuodetta ja pöytä välissä... :) on tosiaan kapeat sängyt;))))
      Mutta kyllä niissäkin... ;)))
      Jääkaapeista en tiedä, mutta mitä ihmettä te hääyönä jääkaapilla teette;) te ette ehdi sinne mitään säilöä ;)lAIVALLA ON MUUTAKIN AKTIVITEETTIA KUIN OLLA HYTISSÄ;)
      ja meriaamiainen on itsessään kokemus niin ei sitä kannata hytissä syödä vaan ravintolan puolella..
      Että mielestäni varaa nyt hytti parivuoteella ja varaa pöytä ravintolasta ja nauttikaa upeasta merimatkasta...JA TOISISTANNE . nIIN HÄÄMATKALLA KUIN JATKOSSAKIN...

      • Kovasti

        Emme ehkä valitsekaan B2-hyttiä, tässä tuli niin paljon nyt vinkkejä, harkitsemme säästöhytin ja invahytin väliltä, invahytin kannalle olisimme nyt kallistumassa, kun sehän on isompi kuin säästöhytti (?), niin luulen, että se olisi meille hyvä ja romanttinen merimatkaa varten. A-luokan hyttiä emme ota, emme tarvitse ikkunaa, säästämme siinä vähän.

        Osaatteko sanoa, onko invahytissä hiustenkuivain?


      • en veis invahyttiin
        Kovasti kirjoitti:

        Emme ehkä valitsekaan B2-hyttiä, tässä tuli niin paljon nyt vinkkejä, harkitsemme säästöhytin ja invahytin väliltä, invahytin kannalle olisimme nyt kallistumassa, kun sehän on isompi kuin säästöhytti (?), niin luulen, että se olisi meille hyvä ja romanttinen merimatkaa varten. A-luokan hyttiä emme ota, emme tarvitse ikkunaa, säästämme siinä vähän.

        Osaatteko sanoa, onko invahytissä hiustenkuivain?

        hääyönä, sviitin varaisin, jos laiva-vaihtoehtoon päädyttäis, mut jos susta oikeesti tuntuis et invishyde ois teijän juttu, niin anna palaa!


      • invahytti varattu!
        en veis invahyttiin kirjoitti:

        hääyönä, sviitin varaisin, jos laiva-vaihtoehtoon päädyttäis, mut jos susta oikeesti tuntuis et invishyde ois teijän juttu, niin anna palaa!

        kiitos teille neuvoistanne ja vinkeistänne.
        Ihanaa, kun on tiedossa romanttinen merimatka rakkaan kanssa..


      • Erittäin romanttista, haha ...
        invahytti varattu! kirjoitti:

        kiitos teille neuvoistanne ja vinkeistänne.
        Ihanaa, kun on tiedossa romanttinen merimatka rakkaan kanssa..

        Onko pakko kirjottaa noin urpoo soopaa, ettei sitä nyt kai kukaan usko! Tai jos ootte tosissanne, niin täytyy sanoo että melkosia friikkejä olette. Kuka nyt OIKEESTI menis johonkin Isabellalle viettään hääyötä? Ainakaan johonkin B-hyttiin tai vielä älyttömämpää; INVAHYTTIIN?! Samalla rahalla (mikä tohonkin kaikkineen menee) kuitenkin viettää hääyön oikeassa kunnon hotellisviitissä. Ei tarvii kuunnella kännisiä urpoja, haistella oksennuksen, tupakan ja kusen höystämää tunkkaista laivailmaa, ei tarvi nukkua/peuhata kovassa rautapunkassa, ei tarvii pyöriä pienessä kopissa (jossa on aina liian kuuma tai kylmä), jne... Voin kertoo, että tuosta on romantiikka aika kaukana, vaikka olisittekin heh heh invahytin varanneet! Mutta jos ootte tosissanne, niin ehkä toi hääyö laivalla on teille ihan passeli juttu...


      • punasteleva morsio
        Erittäin romanttista, haha ... kirjoitti:

        Onko pakko kirjottaa noin urpoo soopaa, ettei sitä nyt kai kukaan usko! Tai jos ootte tosissanne, niin täytyy sanoo että melkosia friikkejä olette. Kuka nyt OIKEESTI menis johonkin Isabellalle viettään hääyötä? Ainakaan johonkin B-hyttiin tai vielä älyttömämpää; INVAHYTTIIN?! Samalla rahalla (mikä tohonkin kaikkineen menee) kuitenkin viettää hääyön oikeassa kunnon hotellisviitissä. Ei tarvii kuunnella kännisiä urpoja, haistella oksennuksen, tupakan ja kusen höystämää tunkkaista laivailmaa, ei tarvi nukkua/peuhata kovassa rautapunkassa, ei tarvii pyöriä pienessä kopissa (jossa on aina liian kuuma tai kylmä), jne... Voin kertoo, että tuosta on romantiikka aika kaukana, vaikka olisittekin heh heh invahytin varanneet! Mutta jos ootte tosissanne, niin ehkä toi hääyö laivalla on teille ihan passeli juttu...

        Kyllä tämä on tosi, invahyttiin menemme hääyötä viettämään.
        Ihana, romanttinen reissu siitä tulee.
        Otan kotoa mukaan jotain satiinikangasta tms, peitän sillä paikkoja, jos ovat ikävän näköisiä/väärän värisiä, esim. sohva, verhot tms.


      • Katja
        punasteleva morsio kirjoitti:

        Kyllä tämä on tosi, invahyttiin menemme hääyötä viettämään.
        Ihana, romanttinen reissu siitä tulee.
        Otan kotoa mukaan jotain satiinikangasta tms, peitän sillä paikkoja, jos ovat ikävän näköisiä/väärän värisiä, esim. sohva, verhot tms.

        Hei! Voi teitä. Oli pakko lukea loppuun saakka miten tämä tarina etenee. Kuule, minulla on edullisa risteilyseteleitä. Laita osoitteesi niin laitan setelin tulemaan (ihan ilmaiseksi) niin voit tilata sillä uuden hytin ja ihan A-tasolta. Eikä maksa paljoa siis se hytti. Pääsette joko tukholmaan tai pelkälle risteilylle.


      • Voiko olla tottakaan?
        Katja kirjoitti:

        Hei! Voi teitä. Oli pakko lukea loppuun saakka miten tämä tarina etenee. Kuule, minulla on edullisa risteilyseteleitä. Laita osoitteesi niin laitan setelin tulemaan (ihan ilmaiseksi) niin voit tilata sillä uuden hytin ja ihan A-tasolta. Eikä maksa paljoa siis se hytti. Pääsette joko tukholmaan tai pelkälle risteilylle.

        Ilmaiseksi lähettäisit meille risteilysetelin?

        Oih.. se olisi todella ihanaa.

        Minäpä käyn luomassa itselleni vaikkapa Luukkuun s-postiosoitteen, niin laitan sen tähän, niin voimme sopia sitten risteilykortin lähetyksestä.

        Uskomattoman kilttejä ihmisiä onkin olemassa!

        Jos olet tosissasi, että lähetät kortin, palaan pian.. Kerron sitten s.postiosoitteeni.

        T:morsio


      • B-luokan hytistä..
        Voiko olla tottakaan? kirjoitti:

        Ilmaiseksi lähettäisit meille risteilysetelin?

        Oih.. se olisi todella ihanaa.

        Minäpä käyn luomassa itselleni vaikkapa Luukkuun s-postiosoitteen, niin laitan sen tähän, niin voimme sopia sitten risteilykortin lähetyksestä.

        Uskomattoman kilttejä ihmisiä onkin olemassa!

        Jos olet tosissasi, että lähetät kortin, palaan pian.. Kerron sitten s.postiosoitteeni.

        T:morsio

        että paljonko se maksaisi sillä kortilla?


      • sähköpostiosoitteeni:
        B-luokan hytistä.. kirjoitti:

        että paljonko se maksaisi sillä kortilla?

        [email protected]

        (Kävipä tuuri, että tuo oli vielä vapaana Luukussa tuo tunnus..)


      • MISTÄ NOITA SIKIÄÄ
        sähköpostiosoitteeni: kirjoitti:

        [email protected]

        (Kävipä tuuri, että tuo oli vielä vapaana Luukussa tuo tunnus..)

        NOITA HYTTIKÄYTÄVILLÄ HÄÄYÖNÄ SUHAAJIA JA INVAHYTTIMORSMAIKKUJA?
        ÄÄÄKS!!


      • ei käsitä
        sähköpostiosoitteeni: kirjoitti:

        [email protected]

        (Kävipä tuuri, että tuo oli vielä vapaana Luukussa tuo tunnus..)

        Pistäppä saman tien tänne tilinumeros, niin porukka voi antaa teille vähän almuja. Miksette muuten mene vaikka Karibian risteilylle, jos kerran laivalle on pakko päästä? Siellä olisi oikeasti romantiikkaa, eikä tarvis ripustella mitään satiineja ikkunoihin...


    • Morsmaikku 07

      No jaa.. minä en kyllä itse viettäisi hääyötä B2-hytissä.. ovat aika ahtaita ja romanttisuus on kyllä aika kaukana.. Eikä siellä voi kynttilöitäkäään polttaa. Mutta valinta on sinun, ei minun! Itse en kyllä moista tekisi. Itse vietimme hääyön ihan kotona.. Lähdimme häiden jälkeen sitten viralliselle häämatkalle Sunny Beachille, siinä syy miksi vietimme hääyön kotona. Kiva yö oli, kaaso oli hommannut meille muutamia mukavia yllätyksiä hääyöksi..

    • Tämä oli

      On sulla melkonen huumorintaju. Hauska viestiketju sait ainakin mut nauramaan. Olisit vielä sanonu että olette keravalta.

      • invishydemorsmaikkuli

        Olemme Tampereelta. Tämä on tosi juttu.


      • naimisiin..
        invishydemorsmaikkuli kirjoitti:

        Olemme Tampereelta. Tämä on tosi juttu.

        ihanaa huomata kuinka joku voi olla niin onnellinen ja nauttia pienestä. oikein paljon onnea teille kahdelle! toivottavasti hääpäivänne on täydellinen ja muistakaa nauttia toisistanne!


    • paras.

      hytissä ei ole jääkaappia. siistijä käy vasta kun te poistutte laivasta. kynttilöitä ei saa polttaa. te vietätte hääyönne juuri niin kuin haluatte. itse olen hääyön viettänyt kotona ja mennyt maistraatissa naimisiin enkä kutsunut yhtään vierasta. en vietä häitä velkarahalla, vanhempien rahalla, säästöillä enkä perintörahalla. teen mieluimmin rahalla jotain mikä on minulle tärkeämpää kuten perheen matkustelu, pihan laitto, lasten harrastukset... onnistunutta matkaa teille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe