Hyviä telemarkkinointi firmoja

Aspire1682

Luetelkaa hyviä telemarkkinointi firmoja. Perustelkaa myös miksi.

36

10985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 vuotta myyjänä

      Must lehtitalojen omat call centerit on parhaita duunpaikkoja. Maksavat varmasti liksat ja niissä on hyvät rekkarit.

    • Toimariini.

      Kustantajien omien toimistojen lisäksi:

      Suoramarkkinointi Mega on luotettava, tosin palkkaus on surkea ja ei hyvällä myynnillä parane.

      Teleperformance on hyvä ja maksaa hyvää liksaa, tosin myydä pitää osata (tottakai).

      Martius on hyvä ja toimiva konsepti.

      Kaikki muut voit unohtaa. Olen ollut alalla 10 vuotta ja tunnen rikolliset sekä taustat lähes jokaisen firman tapauksessa.

      Enää en ole alalla.

      • Pipliaana

        Voin suositella Scandinavian Telemarketingia. Siellä on hyvä työilmapiiri ja voi saada ihan hyvää palkkaakin. Sijainti on sekä Lahdessa että Helsingissä ihan keskusta.


      • Pekka H
        Pipliaana kirjoitti:

        Voin suositella Scandinavian Telemarketingia. Siellä on hyvä työilmapiiri ja voi saada ihan hyvää palkkaakin. Sijainti on sekä Lahdessa että Helsingissä ihan keskusta.

        Itse olin noin viikon ko. firmassa ja ei jäänyt kovin hyvä maku. Sinänsä paikassa ja työssä ei ollut vikaa mutta kun työhaastattelussa luvattiin "10 euroa tunnissa ja 4 euron provikka/asiakas" niin eka päivänä, ennen työsopimuksen kirjoittamisa ilmoitettiinkin että palkka on 7 euroa tunnissa ja 2 euron provikka. Kun asiasta sanottiin, niin rekrytoija itku silmässä "Ei ollut tarkoitus harhauttaa". Voi elämä.


      • dfa
        Pekka H kirjoitti:

        Itse olin noin viikon ko. firmassa ja ei jäänyt kovin hyvä maku. Sinänsä paikassa ja työssä ei ollut vikaa mutta kun työhaastattelussa luvattiin "10 euroa tunnissa ja 4 euron provikka/asiakas" niin eka päivänä, ennen työsopimuksen kirjoittamisa ilmoitettiinkin että palkka on 7 euroa tunnissa ja 2 euron provikka. Kun asiasta sanottiin, niin rekrytoija itku silmässä "Ei ollut tarkoitus harhauttaa". Voi elämä.

        Aikasmoisen vitsin väänsit. Ei tuommoista ole voinut edes tapahtua. Yhdessä työssä on kyllä ollut palkkaus 4e tunti ja 11 euroa tilauksesta päälle. Missään uusille työntekijöille tarkotetuisssa töissä ei mun mielestä oo ollu tuollaista 10e tuntipalkkaa, mutta jossain pilottitöissä on kovempikin tuntipalkka mut ne onkin tarkotettu kauemmin yrityksessä olleille, ei vasta-aloitteleville amatööreille. Viikon työkokemuksella en rupeaisi mitään arvostelua laatimaan.


      • ex-työntekijä
        dfa kirjoitti:

        Aikasmoisen vitsin väänsit. Ei tuommoista ole voinut edes tapahtua. Yhdessä työssä on kyllä ollut palkkaus 4e tunti ja 11 euroa tilauksesta päälle. Missään uusille työntekijöille tarkotetuisssa töissä ei mun mielestä oo ollu tuollaista 10e tuntipalkkaa, mutta jossain pilottitöissä on kovempikin tuntipalkka mut ne onkin tarkotettu kauemmin yrityksessä olleille, ei vasta-aloitteleville amatööreille. Viikon työkokemuksella en rupeaisi mitään arvostelua laatimaan.

        Vuoden työkokemuksella voin sanoa, etten pysty firmasta mitään hyvää sanaa sanomaan. Toiset tienaavat siellä, toiset taas eivät. Eikä se aina ole edes taidoista ja kokemuksesta kiinni. Joissakin jutuissa on tuntipalkka ja sitten on niitä, joissa on naamioitu provikkapalkka tuntipalkaksi. Moni on siihen firmaan tehnyt monta tuntia ilmaista työtä. En tiedä miten nyt nimen vaihdoksenkin myötä siellä on alettu kiinnittää työntekijöiden oikeuksiin niin palkkauksessa kuin sairaslomissa yms. huomiota. Minun aikanani sellaista ei voi sanoa tehtäneen.


    • mutta annan

      varman tiedon firmasta johon EI missään tapauksessa kannata mennä:JAROMATIC ja aivan sama minkä kaupungin tai "espanjan houkutuksia" mainostavat.
      Se firma menetti maineensa jo ajat sitte.
      Joku jo aikasemmin toteskin että alan ammattilaiset lähti siltä reilu vuos sitten!
      Muija kuka vastaa siellä toimistoista on ammattitaidoton ja palkkaa sinne omaa sukuaan!
      Paras onkin sillä joku ammattitaitonen veis sen paikan heti! Ja onhan omistajat jo entisiä takas kerjännytkin! Surkeeta touhua.

    • ollut töissä

      MediaPex Oy oli ainkin 2 vuotta sitten hyvä yritys, palkka maksettiin aina ja sai palkan juuri sen mukaan miten oli myynytkin. rehellinen paikka. olin itse puoli vuotta.

      • aatu

        Mediapex Oy:ssa olen ollut nyt noin vuoden verran ja kaikki on toiminut hienosti. Palkkaa on tullut aina niin paljon kuin on myynytkin päälle mukavia bonuksia. Myös palkanmaksu on toiminut aina ajallaan. Suosittelen!


      • roboyyi
        aatu kirjoitti:

        Mediapex Oy:ssa olen ollut nyt noin vuoden verran ja kaikki on toiminut hienosti. Palkkaa on tullut aina niin paljon kuin on myynytkin päälle mukavia bonuksia. Myös palkanmaksu on toiminut aina ajallaan. Suosittelen!

        ei saaa helposti töitä en suosittele


    • antturi-ankkuri

      Ei ole kokemusta kuin kolmesta talosta ja kaikista on hyvät fiilarit jääny. Osaavat asiansa ja hommat hoituu

      Teleperformance, Satama Center, Tele-Aviisi.

    • SSandy

      Teleperformance

    • Acalla

      Hyvä tuote, varmat palkat, myyjät koulutetaan kunnolla.

    • jkjkjk80

      teleperformancella työskennellyt jonkun aikaa, vaihtelevia työtehtäviä; myyntiä, asiakaspalvelua, ajanvarausta yms... Palkanmaksuissa ei ongelmia ja muutenkin ok!

      • ...

        Suosittelen myös Live-Promotersia.. Aika erilainen paikka kuin yleensä, nimittäin ilmapiiri on tosi kannustava ja tuotteet ovat hyviä! Palkan kanssa ei myöskään ole ollut mitään ongelmaa ja tuolla on mahdollisuus tehdä hyvin rahaa mikäli osaa myydä!


      • eli provikkahommia..
        ... kirjoitti:

        Suosittelen myös Live-Promotersia.. Aika erilainen paikka kuin yleensä, nimittäin ilmapiiri on tosi kannustava ja tuotteet ovat hyviä! Palkan kanssa ei myöskään ole ollut mitään ongelmaa ja tuolla on mahdollisuus tehdä hyvin rahaa mikäli osaa myydä!

        mahdollisuus jäädä puille paljaille ja kämppä menee alta?


      • puhelinmyynnissä
        eli provikkahommia.. kirjoitti:

        mahdollisuus jäädä puille paljaille ja kämppä menee alta?

        ja asenteesta se on kiinni miten pärjää. Ainoa raha tulee toteutuneesta myynnistä joten turha itkeä palkan pienutta jos ei saa tulosta. Jos haluaa onnistua niin kannattaa ainakin yrittää parhaansa ja keskittyä aina siihen mitä tekee!


      • jammyjee
        puhelinmyynnissä kirjoitti:

        ja asenteesta se on kiinni miten pärjää. Ainoa raha tulee toteutuneesta myynnistä joten turha itkeä palkan pienutta jos ei saa tulosta. Jos haluaa onnistua niin kannattaa ainakin yrittää parhaansa ja keskittyä aina siihen mitä tekee!

        ..ihan se on ittestä kiinni, hyvä myyjä tienaa jokapaikassa. Itte oon ollut muutamassa eri firmassa, on tullut myytyä lehtiä, kalaöljykapseleita, boxereita jne.. ja aina oon tienannut hyvin. suurin syy kai siihen että haluaa vaihtelua on tämän työn yksitoikkoisuus. nyt olen uudessa firmassa helsingin keskustassa ja kilpailutan sähkösopimuksia ja tykkään todella paljon kun se on niin erilaista.ei tarvii tuputtaa eikä pyydellä rahaa asiakkaalta. joka paikassa oon tehnyt n. 2500€ minimissään / kk mutta mää käynkin töissä 5päivää viikossa ja teen 8tunnin päiviä ja usein vielä lauantaitki päälle. ainoo paikka jossa tienistit jäi alle 2000€ oli yks firma jossa myytiin kalaöljykapseleita. sitä en suosittele kellekkään. että tämmösiä..


    • Jussi 78

      Hyvä palkka, reilu pomo ja työilmapiiri kaikin tavoin sitä mitä saisi olla muuallakin! Ja tuoteet ihan huiput!

    • selvä tämä

      Kaikki ne ovat hyviä, joissa on hyviä myyjiä.

      • Sain töitä

        Maksavat tuntipalkan ja siihen päälle vielä provikan! Toimisto on siisti, työkaverit mukavia ja pomot on rentoja sällejä, eli kannattaa hakea! (www.megaconnection.fi)


      • just--iina

        MediaPex on ihan ykkönen. Siellä ei tehdä duunia rahanhimosta vaan puhtaasta hyväntekeväisyydestä. 0-5 euron pohjapalkat, ei sairausajanpalkkoja, eli TES on tuntematon, tai sillä on pyyhitty
        http://mediapexmachtfrei.blogspot.com/


    • Japeliinos

      http://www.dialogue.fi/

      Jos haluaa löytää alan nopeiten kasvavan telemarkkinointi yrityksen, niin kannattaa tsekata dialogue. Upeat tilat ja loistava porukka. Hyvä peruspalkka ja loistavat provikat. Työt ei tekemällä lopu ja jatkuvasti hyviä porkkanoita työntekijöille.

    • just näin

      Onko joku ollut A-lehdillä? kaveria uhkailtiin potkuilla, vaikka VIIKON ollut kesätöissä. Oli kauppaakin saanut,muttei riittävästi. "jos et saa tänään kolmen tunnin aikana kolmee kauppaa saat kenkää". Että tämmöstä. Arvatkaa jäikö tekemään tuon jälkeen enää duunia, no ei..Semmosta on se monipuolinen ja kattava koulutus työhön.

      • Rikke96

        A lehdet nyt on luettavanakin ihan totaalista paskaa!


    • damdamidam

      ite voin suositella suoramarkkinointi megaa sellasille jotka kaipaa sitä rentoo meininkii, ja mulle kun ei raha oo tärkeet ja halusin vaa hauskan ja hyvän duunin. mut silti oon tyytyväinen ite siihen palkkaukseen. sain ekasta työpäivästä lähtien joka tunnilta 5.15 e, plus provikat päälle, eli tienasin joka kuukausi sen n. 800-900 euroa kun provikat laski mukaan. okei, kaupan kassalt saat parempaa palkkaa, mut se on oikeesti tylsää duunii, sen takii megalla pysyin sen vähän yli vuoden. vaihdoin toiseen paikkaan ku myyntipäällikkö vaihtu ja tilalle tuli semmonen joka ei tienny mistään mitään. :)

    • kujjk

      Onko kellään kokemusta Forssan Megasta? Itse olen ajatellut hakea sinne töihin! Millainen työilmapiiri tms. pomot siellä on?

    • 14+4

      Kaikkihan nuo on hyviä joissa on tuloksentekijöitä töissä.

    • 15+5

      JMGROOVE Kokeile! Saat varmasti sellaista oppia elämään että et mistään saa

    • JGM=Voicemarketing

      JMGROOVE tulee olemaan samallalailla konkurssissa kun voicemarketing. Hoitakaa hommat luotettavasti niin ei tarvitse joka kerta perustaa uutta firmaa kun maine on menetetty :D

    • oppia elämään

      Aivan! Eli saat oppia elämään: Miksi kouluja kannattaa käydä.

    • johan09

      Muutama firma jossa olen ollut töissä ovat käyttäneet tämän firman paveluita enkä koskaan ainakaan kuullut pahaa sanaa kyseisestä firmasta ja palvelu kuulemma pelasi hyvin. http://www.protone.fi/

    • Nyt Myyjä

      Kannattaapas katsoa tämä: www.Myyntiuralle.fi. Itse pääsin tuota kautta hommiin hyvään firmaan. Palkka ok, duunipaikka viihtyisä ja porukka tosi jees.

    • Live Promoters

      Suosittelen Live-promotersia ihan vaan työilmapiirin puolesta! tosi mukavia pomoja ja loistava työilmapiiri varsinki näin kesällä vähintää muutaman viikon jälkee ku oot tutustunu siellä muihin! nuorille suosittelen sitä ehottomasti, siellä kaikki työntekijät 16-20 ikäluokkaa, mutta vanhemiaki toki löytyy ja kavereita varmasti! palkanmaksu tulee aina ajallaa vaikka ei se hääppönen oo jos myy huonosti mutta voin kertoo että niinä päivinä ku myyt oikeesti hyvin nii saat oikeesti 12-15 euron tuntipalkkaa:) ainoo miinus on että jos ne heti aluks huomaa että et myy hyvin ja susta ei yksinkertasesti oo ns hyötyä niille niin ne ei esimerkiksi välttis vaiha sun tuotetta johonki helpommin myyvään tuotteeseen vaa jättävät oman onnen nojaan. toki ne on sulle silloinki mukavia ja kannustavia yms!! mutta vois sanoo että ne ns savustaa sut ulos koska kuka haluu olla jokapäivä duunis 0 palkalla? MUTTA yleisesti suosittelen!!!!

    • Paras paikka on...

      Litsis lätsis! Läiskis poksis!

      Röyh.

    • Rikke96

      Sinä aikana kun olen telemarkkinointi alalla kolmessa yrityksessä, olen niistä yhteen ollut tyytyväinen. Ensimmäisenä buusteri: luvattiin hyvää ilmapiiriä ja koulutusta ynnä kannustavaa ilmapiiriä. Vitut saanu ku vittuilua ja uhittelua kenkää saamisesta jos ei tehnyt heti ekan viikon aikana useita kauppoja päivää kohti. Älkää ikinä sekaantuko. Lehtipalvelu Pirjo Rantala: ei noudata työehto sopimuksia. Pohjapalkka alle liiton määräämän minimin eikä niitä muutenkaan suostuta maksamaan. Toimistopäälikkö oli minun kohdalla täysi valehtelija. Ei jatkoon. DNA kauppa oy: jo alkoi vaikuttaa kunnolliselta. Oikeasti kiva mennä töihin. Kannustetaan ja tiimiesimiehet auttavat ongelmissa. Palkkaus mainio ja provikat tuntuvat. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe