paksuja siteitä

terhi

Saako suomesta enää paksuja siteitä. Sellaisia kuin vuokkoset ennenmuinoin tai nainen side.
Ulkoimalla kodex side on hyvä.

16

2603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siteilijä

Mä näin eilen kaupas ku kävin hakemas siteitä, niin sielä oli niitä paksuja siteitä!!!
      En kuitenkaa ostanu niitä...hassua kuinka tulee muistoja siteistäki mieleen, muistan ku yläasteella menkat alkasivat ja äiti osteli vain noita paksuja siteitä niin niitä piti käyttää :)

• Side

Vuokkoset anatomic,always maxi,libresse.... ne ainaki on paksuja siteitä(oisko 6mm paksuja).Mun mielestä paksuja siteitä on mukavampi käyttää ku ohuita,pehmeämpiä ja muotoutuvampia.

• allday
        Side kirjoitti:

Vuokkoset anatomic,always maxi,libresse.... ne ainaki on paksuja siteitä(oisko 6mm paksuja).Mun mielestä paksuja siteitä on mukavampi käyttää ku ohuita,pehmeämpiä ja muotoutuvampia.

Minusta paksu side on parempi, koska se tuntuu paremmalta kun se on hävyn välissä.

• Anonyymi
        allday kirjoitti:

Minusta paksu side on parempi, koska se tuntuu paremmalta kun se on hävyn välissä.

Ja hävyn välistä se vuotokin tulee eikä pikkareita pitkin,ja sinne väliin se tamponikin työnnetään,eli paksuaj ne siteet täytyy olla jos vuoto on runsasta,mikään servetti pöksyssä ei suojaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ja hävyn välistä se vuotokin tulee eikä pikkareita pitkin,ja sinne väliin se tamponikin työnnetään,eli paksuaj ne siteet täytyy olla jos vuoto on runsasta,mikään servetti pöksyssä ei suojaa

Juu näin on nykynaiset käyttää tosiaankin kangaspaloja pöksyinään ja servettiä niiden suojina,ei näin ennen ollu mutta eipä ollu jatkuvia pissa ja hiiva ym tukehduksiakaan,empä kuullu entisaikaan koulussa et olis kellään ollu kun kunnolla pukeuduttiin ja lämpimästi.
        Nyt muodin mukaan pitää mennä ja saada ittesä kipeeksi,ei ole oikea suuntaus!

• Anonyymi

lidl siempre extra(4 pisaraa)paksu side mutta miinus puoli on se että ei ole siivekkeitä

• Anonyymi

Onneksi on kuukautiskuppi

• Anonyymi

Kuppi ei kaikille käy ja kaikki ei tahdo käyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuppi ei kaikille käy ja kaikki ei tahdo käyttää

On se ähräämistä kuppienkin kanssa ja pestäkkin pitää,ennen kun paksu side niin se imi sen minkä pitikin ja helppo oli vaihtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ähräämistä kuppienkin kanssa ja pestäkkin pitää,ennen kun paksu side niin se imi sen minkä pitikin ja helppo oli vaihtaa.

itse voi myös tehdä paksuja kestositeitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse voi myös tehdä paksuja kestositeitä

Itse tehdyt siteet What

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tehdyt siteet What

Niin etkö ole kuullut että kestositeistä neulovat ihan itse?
        Kannattaa tutustua kyllä netissä ohjeita on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin etkö ole kuullut että kestositeistä neulovat ihan itse?
        Kannattaa tutustua kyllä netissä ohjeita on.

Okei pitääpä käydä katsomassa

• Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

Okei pitääpä käydä katsomassa

Kestositetiä voi tehdä sen mukaan ku ntarvetta on,itsellä on paksummat käytössä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kestositetiä voi tehdä sen mukaan ku ntarvetta on,itsellä on paksummat käytössä

Okei okei

• Anonyymi00015
        Anonyymi kirjoitti:

Joooouuuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe