paksuja siteitä

terhi

Saako suomesta enää paksuja siteitä. Sellaisia kuin vuokkoset ennenmuinoin tai nainen side.
Ulkoimalla kodex side on hyvä.

16

2623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siteilijä

      Mä näin eilen kaupas ku kävin hakemas siteitä, niin sielä oli niitä paksuja siteitä!!!
      En kuitenkaa ostanu niitä...hassua kuinka tulee muistoja siteistäki mieleen, muistan ku yläasteella menkat alkasivat ja äiti osteli vain noita paksuja siteitä niin niitä piti käyttää :)

      • Side

        Vuokkoset anatomic,always maxi,libresse.... ne ainaki on paksuja siteitä(oisko 6mm paksuja).Mun mielestä paksuja siteitä on mukavampi käyttää ku ohuita,pehmeämpiä ja muotoutuvampia.


      • allday
        Side kirjoitti:

        Vuokkoset anatomic,always maxi,libresse.... ne ainaki on paksuja siteitä(oisko 6mm paksuja).Mun mielestä paksuja siteitä on mukavampi käyttää ku ohuita,pehmeämpiä ja muotoutuvampia.

        Minusta paksu side on parempi, koska se tuntuu paremmalta kun se on hävyn välissä.


      • Anonyymi
        allday kirjoitti:

        Minusta paksu side on parempi, koska se tuntuu paremmalta kun se on hävyn välissä.

        Ja hävyn välistä se vuotokin tulee eikä pikkareita pitkin,ja sinne väliin se tamponikin työnnetään,eli paksuaj ne siteet täytyy olla jos vuoto on runsasta,mikään servetti pöksyssä ei suojaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hävyn välistä se vuotokin tulee eikä pikkareita pitkin,ja sinne väliin se tamponikin työnnetään,eli paksuaj ne siteet täytyy olla jos vuoto on runsasta,mikään servetti pöksyssä ei suojaa

        Juu näin on nykynaiset käyttää tosiaankin kangaspaloja pöksyinään ja servettiä niiden suojina,ei näin ennen ollu mutta eipä ollu jatkuvia pissa ja hiiva ym tukehduksiakaan,empä kuullu entisaikaan koulussa et olis kellään ollu kun kunnolla pukeuduttiin ja lämpimästi.
        Nyt muodin mukaan pitää mennä ja saada ittesä kipeeksi,ei ole oikea suuntaus!


    • Anonyymi

      lidl siempre extra(4 pisaraa)paksu side mutta miinus puoli on se että ei ole siivekkeitä

    • Anonyymi

      Onneksi on kuukautiskuppi

      • Anonyymi

        Kuppi ei kaikille käy ja kaikki ei tahdo käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuppi ei kaikille käy ja kaikki ei tahdo käyttää

        On se ähräämistä kuppienkin kanssa ja pestäkkin pitää,ennen kun paksu side niin se imi sen minkä pitikin ja helppo oli vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ähräämistä kuppienkin kanssa ja pestäkkin pitää,ennen kun paksu side niin se imi sen minkä pitikin ja helppo oli vaihtaa.

        itse voi myös tehdä paksuja kestositeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse voi myös tehdä paksuja kestositeitä

        Itse tehdyt siteet What


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tehdyt siteet What

        Niin etkö ole kuullut että kestositeistä neulovat ihan itse?
        Kannattaa tutustua kyllä netissä ohjeita on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin etkö ole kuullut että kestositeistä neulovat ihan itse?
        Kannattaa tutustua kyllä netissä ohjeita on.

        Okei pitääpä käydä katsomassa


      • Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei pitääpä käydä katsomassa

        Kestositetiä voi tehdä sen mukaan ku ntarvetta on,itsellä on paksummat käytössä


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kestositetiä voi tehdä sen mukaan ku ntarvetta on,itsellä on paksummat käytössä

        Okei okei


      • Anonyymi00015
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ähräämistä kuppienkin kanssa ja pestäkkin pitää,ennen kun paksu side niin se imi sen minkä pitikin ja helppo oli vaihtaa.

        Joooouuuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe