paksuja siteitä

terhi

Saako suomesta enää paksuja siteitä. Sellaisia kuin vuokkoset ennenmuinoin tai nainen side.
Ulkoimalla kodex side on hyvä.

7

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siteilijä

      Mä näin eilen kaupas ku kävin hakemas siteitä, niin sielä oli niitä paksuja siteitä!!!
      En kuitenkaa ostanu niitä...hassua kuinka tulee muistoja siteistäki mieleen, muistan ku yläasteella menkat alkasivat ja äiti osteli vain noita paksuja siteitä niin niitä piti käyttää :)

      • Side

        Vuokkoset anatomic,always maxi,libresse.... ne ainaki on paksuja siteitä(oisko 6mm paksuja).Mun mielestä paksuja siteitä on mukavampi käyttää ku ohuita,pehmeämpiä ja muotoutuvampia.


      • allday
        Side kirjoitti:

        Vuokkoset anatomic,always maxi,libresse.... ne ainaki on paksuja siteitä(oisko 6mm paksuja).Mun mielestä paksuja siteitä on mukavampi käyttää ku ohuita,pehmeämpiä ja muotoutuvampia.

        Minusta paksu side on parempi, koska se tuntuu paremmalta kun se on hävyn välissä.


      • Anonyymi
        allday kirjoitti:

        Minusta paksu side on parempi, koska se tuntuu paremmalta kun se on hävyn välissä.

        Ja hävyn välistä se vuotokin tulee eikä pikkareita pitkin,ja sinne väliin se tamponikin työnnetään,eli paksuaj ne siteet täytyy olla jos vuoto on runsasta,mikään servetti pöksyssä ei suojaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja hävyn välistä se vuotokin tulee eikä pikkareita pitkin,ja sinne väliin se tamponikin työnnetään,eli paksuaj ne siteet täytyy olla jos vuoto on runsasta,mikään servetti pöksyssä ei suojaa

        Juu näin on nykynaiset käyttää tosiaankin kangaspaloja pöksyinään ja servettiä niiden suojina,ei näin ennen ollu mutta eipä ollu jatkuvia pissa ja hiiva ym tukehduksiakaan,empä kuullu entisaikaan koulussa et olis kellään ollu kun kunnolla pukeuduttiin ja lämpimästi.
        Nyt muodin mukaan pitää mennä ja saada ittesä kipeeksi,ei ole oikea suuntaus!


    • Anonyymi

      lidl siempre extra(4 pisaraa)paksu side mutta miinus puoli on se että ei ole siivekkeitä

    • Anonyymi

      Onneksi on kuukautiskuppi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe