Pixmania myy kameroita, mm. Pentax K10D ja Nikon D80. Molempien mukana toimitetaan käyttöohje (paperiversio) ranskaksi. Onhan se loogista, koska ranska lienee Suomessa laajalti puhuttu ja ymmärretty kieli. Jos joku ei kuitenkaan ymmärrä ranskaa, niin voi ladata ohjeen yhden kerran (ei siis useammin) netistä englanniksi, saksaksi ja italiaksi. D80:n ohje on vielä tsekiksi ja portugaliksi. Onneksi ostin oman K10D:ni oikeasta kamerakaupasta. Sain mukaan käyttöohjeen ja ihan suomeksi. Ja Pentaxin maahantuojan sivuilta voi ladata ohjetta rajattomasti.
Pixmania
4
625
Vastaukset
- valmistajilta
Saa lontoolaiset ladattua kuinka monta kertaa tahansa. Muita ei edes kannata etsiä, sillä käännökset maksaa ja niissä on vakavia virheitä.
Parempi siis suosilla opetella lontoota. - Tyhmyri
Ihanko totta? Myykö Pixmania kameroitakin?
Pentaxia sieltä siis löytyy, mutta löytyykö kameroitakin?- konkelokoipi
Hyvä heitto, veliseni, todella hyvä! Jees, Pentaxiko kamera, huh huh. Aijjai!
Nonnih, huuliveikko, sait naurut. Nyt menehän leikkimään sen rimpula-Canonisi kanssa.
Ja laitetaas jotain keskustelun aiheeseenkin sopivaa kommenttia. Mielestäni käyttöohjeet ovat hiukan yliarvostettuja. Minulla ei ole moisille mitään käyttöä, tutkin kameran ominaisuuksia mieluummin itse. Ja jos en jotain toimintoa kamerasta löydä, 5 sekunnin googletus hoitaa homman - useimmiten kuitenkin keskustelupalstojen lukeminen.
Äärimmäisessä hätätapauksessa manuaali on kuitenkin kätevä. Enkä nirsoile kielenkään suhteen, ymmärrän valokuvauksen sanastoa muutenkin paremmin englanniksi.
Ymmärrän kyllä, että valokuvauksesta mitään ymmärtämätön pokkarinostaja haluaa suomenkielisen käyttöohjeen. Mutta että järkkärinostaja? - K10D
Piximania myynee myös kopiokoneita, kuten Canon. Ja skannereita, kuten Canon. Ja joitakin saman merkkisiä räpsyttimiä, joita jotkut kameroiksi kuulemme kutsuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628