Hei, haluaisin kuulla kokemuksia ja vinkkejä ensi vuoden junamatkaa varten. Matkustan mieheni kanssa itään - luultavasti Vladivostokiin- ja haluaisimme poiketa matkalla Baikalille ja ehkä Mongoliaan tai kiinaan. Miten onnistumme suunnittelemaan edullisen ja antoisan matkan kahden viikon aikarajauksella? Olen erittäin kiitollinen vastauksista. Yst.terv. esti
Vladivostok
3
960
Vastaukset
- Tanechka
Moro! Venäjän omatoimatkailijoiden nettisivulta http://www.venajaseura.com/sputnik/kertomus/ löytyy paljon matkakertomuksia! Mukavia suunnitteluja!
- aika ei riitä
noh?
- viime keväänä
Hei!
Käytiin viime keväänä Irkutskissa, Baikalilla ja Vladivostokissa (Lähdettiin Pekingistä päin junalla) ja jos näistä paikoista joku pitäisi karsia ajanpuutteen vuoksi pois niin Vladivostok: sotilaallinen ja kallis paikka. Irkutsk on kaunis kaupunki ja Baikaljärvi kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Jos teillä on pari viikkoa aikaa niin jatkakaa Baikalilta MOngoliaan. Mongolia on ehdoton suosikkini: huikeita maisemia, mukavia ihmisiä ja paljon halvempi ja helpompi maa mitä Venäjä.. Välimatkat on junalla matkustettaessa puuduttavan pitkiä eli Irkutsista on vielä yli 4000 km Vladivostokiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849