Kuka on lukenut feeniksin kilta kirjan

Tänään alotin lukemaan

Tänään löysin feeniksin kilta kirjan eka kertaa koulun kirjastosta sieltäkiin löytyy näköjään harry potter kirjoja
tosi ison kokonen kirja on siis tosi paljon sivuja olen nähnyt tämän elokuvan

9

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjan. Hyvä kirja oli.

    • joo..

      Harry Potter -fanipalstalla varmaan on todella harva lukenut tämän kirjan.. Eihän se ilmestynyt vasta kun 4 vuotta sitten...

    • rokkari69

      ...lukenut tän ainakin 6 kertaa, ehkä 7. Elokuvaa en oo vieläkään nähnyt... :(

    • patkiot

      en mä tienny että se on jo ilmeistyny kirjana. oon nähny vaan elokuvan :o

      • asasasa

        Kirjathan ovat olleet ensin ja sitten vasta elokuvat. (JOS joku ei tiedä)


      • Taikaministeriö
        asasasa kirjoitti:

        Kirjathan ovat olleet ensin ja sitten vasta elokuvat. (JOS joku ei tiedä)

        Ei kaikkea pidä pitää itsestäänselvänä, sillä taatusti jästien(kin) keskuudesta löytyy jokunen joka ei ole herra Potterin maailmaan tutustunut.

        Taikaministeriössäkin kirjan "tarkastus" aloitettiin vasta myöhemmin kirjan julkaisun jälkeen.

        On kuitenkin ilo huomata, että koulustanne löytyy Harry Potteriin perustuvia kirjoja.

        Toivottavasti nautit Harry Potterin matkassa kaikin tavoin!

        Taikaministeriö


      • totta, luuleeks tääl joku, et kirjat on tehty vast leffojen jälkeen.


    • welhotar53

      elokuvankin olen nähnyt.

    • Peessa

      ToTTaKai!! Mulla on se ihan omanakin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe