tyttöni on kova soittamaan nykyisin puhelimella.
aluksi yksi juttu
mun äitiä sanomme mummoksi
ja mun vaimon äitiä mummiksi.
niin tyttö kun oli hoidossa hommolassa. niin mummo antoi tytölleni kännykän että soita mummille (4v)
niin tyttö sanoi heti aluksi mummille puhelimessa. että "mummi, mie en kestä tuon mummon höpinöitä"
kaikkein pahin tapaus tapahtui pari päivää sitten.
kun mun tytöllä on sellainen metrin pitkäinen pehmo lelu. (mato)
niin keittiössä itse hilluin sen kanssa. ja vaimo jotain "nalkutti" niin otin leikkimielellä madon lattialta. ja pamautin sillä vaimoa leikki mielellä persaukselle.
niin vaimo siihen "ETTÄ LOPETA MUN TAKAPUOLTA KIRVELEE"
tyttö tietysti näki ja kuuli koko asian.
mutta illalla kun koko homma oli unohtunut.
niin tyttöni soitti mummille. niin puehlu alkoi ihan normaalisti. mutta sitten sitten se kysyi.... " arvaa mitä mummi, isi löi äitiä madolla pyllyyn, ja nyt sen takapuolta kirvelee"
koitas tuossa tilanteen jälkeen sit selostaa mitä on käynyt. =S
aina saa hävetä ja kärsiä
isukki-
1
1528
Vastaukset
- blondi-72hki
aikast "paha" juttu hih ;O)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399