tyttöni on kova soittamaan nykyisin puhelimella.
aluksi yksi juttu
mun äitiä sanomme mummoksi
ja mun vaimon äitiä mummiksi.
niin tyttö kun oli hoidossa hommolassa. niin mummo antoi tytölleni kännykän että soita mummille (4v)
niin tyttö sanoi heti aluksi mummille puhelimessa. että "mummi, mie en kestä tuon mummon höpinöitä"
kaikkein pahin tapaus tapahtui pari päivää sitten.
kun mun tytöllä on sellainen metrin pitkäinen pehmo lelu. (mato)
niin keittiössä itse hilluin sen kanssa. ja vaimo jotain "nalkutti" niin otin leikkimielellä madon lattialta. ja pamautin sillä vaimoa leikki mielellä persaukselle.
niin vaimo siihen "ETTÄ LOPETA MUN TAKAPUOLTA KIRVELEE"
tyttö tietysti näki ja kuuli koko asian.
mutta illalla kun koko homma oli unohtunut.
niin tyttöni soitti mummille. niin puehlu alkoi ihan normaalisti. mutta sitten sitten se kysyi.... " arvaa mitä mummi, isi löi äitiä madolla pyllyyn, ja nyt sen takapuolta kirvelee"
koitas tuossa tilanteen jälkeen sit selostaa mitä on käynyt. =S
aina saa hävetä ja kärsiä
isukki-
1
1528
Vastaukset 1
- blondi-72hki
aikast "paha" juttu hih ;O)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2161119Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171815Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11534- 187519
- 206515
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen19444