Viinan juonti koulussa?

Paha-pukki hou hou

Onko kenelläkään teistä kokemuksia viinan juonnista koulussa? Itse aion kokeilla.

44

10241

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasilla kaverin

      kaa ja voin sanoa, että ei kannata. Jäätiin kiinni siitä ja tuli sellaset selvittelyt et...

      • asadsdasd

        mää join enkä jääny kiinni=)=)=)=)


    • Anis

      Ollaan juotu monet monet kerrat eikä koskaan kiinni jääty. Kokeessakin on tullut siinä 1,5 promillen humalassa oltua, ja viinaa voi esim. mehupullossa juoda vaikka välitunnilla käytävällä. Kaljat menee vessassa, mikäli ei halua jäädä kiinni.

      • niinseon.

        Selvää peruskoulu meininkiä. -_- Kyllä tota hiukan meidänkin luokalla harrastettiin 8 luokalla. En tajuu vieläkään mikä järki siinä on. Perjantai illat on ihan sitä varten. Olen nyt lukiossa. Siellä sentään jo kypsempi meininki.

        Mutta kyllä oli aika haukaa kun oltiin ysillä ja yhellä kasilaisella oli viinaa koulussa ja se ei uskaltanu juua sitä ylpeili vaan kaikille ja sitten jotkut sen luokkalaiset oli kannelleet siitä opettajalle, joka oli ottanut sen puhutteluun. Se oli roennu pillittää ja sen isän oli pitäny hakee se pois koulusta. xDDD Vähä me naurettiin sille. Vaikka ei sillä, me naurettiin sille jo siinä vaiheessa kun se tosi pontevana esitteli sitä leijonapulloosa, jonka se oli vanhemmiltaan pölliny. Tollanen viinan juonti koulussa ei todista kenellekään mitään, eikä siitä ole minkään sortin hyötyä, päin vastoin, inhotatte vain niitä jotka sinne kouluun ihan selvänäkin pääsee.


    • opex

      Jos jäät kiinni, asia ei kuittaannu jälki-istunnolla. Koulusta otetaan yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin. Vanhemmat kutsutaan koululle ja sossuun keskustelemaan. Sosiaalityöntekijät tulevat käymään kotonasi tarkastamassa, että kaikki on hyvin. Sinä ja perheesi joudutte tai pääsette jopa pitempiaikaisen seurannan kohteiksi. Jos sinulla on muita ongelmia tai kämmäyksiä menneisyydessä, ne myös nostetaan käsittelyyn. Äärimmillään tilanne voi johtaa huostaanottoon, jos katsotaan, etteivät vanhempasi enää hallitse tilannetta.

      • alöfkjsdfa

        Äläpä ny ope pelottele pikkusia liikaa. Taino tietty jos oot ope niin sun kuuluu se tehdä.

        Noi jutut on kumminki sellasia mitä sitte joskus vanhana voi muistella hyvillä mielin :)


    • Mastercard123

      Suomen tulevaisuuden päättäjät ja vaikuttajat.

    • Qwrtiuy

      Eikö viinanjuonti ole yhdyssana?

      • kakkyx

        Eiole


    • Olenpuhunut95

      Kahdestikkin olen koulussa pikku humalassa ollut. Tosin kummalakaan kerralla juominen ei tapahtunut itse koulussa. Ekalla kerralla juotiin kaverin kanssa kiljua linja-autossa ja oltiin pikku huppelissa puukäsityön tunnilla. Ja toisella kerralla juotiin lonkeroo linjauto kopissa :D Kiinni ei jääty,koska alkoholimäärä oli suhteellisen pieni kummalakin kerralla. Mutta joo, tosiaan kannattaa luultavammin säästää nuo kännäämiset vapaa ajalle, jos ollekaan. Koska kiinnijäämisestä seuraa oikeasti aika vittumainen selvittely... Näin nimittäin 2 viikkoo sitten, kun tyypit oli keskellä viikkoo päättäneet hieman juhlia, ja tulleet humalassa/krapulassa kouluun. Kaikki ne jäi kiinni ja ne puhallutettiin. Kiva varmaan äitille soittaa että: "tuukko hakkee mut poies täält koulusta, ko mää oon 1,3 promillen huppelissa" Näin nimittäin kävi :D

      • KKKAAPOOO4V.

        Täytä kossupullo tai joku muu ei-koulussa-juotava mehu ja täytä se vedellä.


    • jaujaujauuu

      Ammattikoulussa tulin joskus suoraan juhlimasta kouluun.. Lähdin kyllä kotiin nukkumaan..

      Yläasteela yslillä käväsin koulussa känissä muutamaan otteeseen, selvinpäin en pahemmin siellä loppuaikoina käynytkään..

      Ysin päättöjuhlat olin kännissä.

      En jääny kiinni, vaikka opettajaa meninkin halailemaan kun sain päättötodistuksen :D

      Kehotuksena vaan, kannattaa olla menemättä kännissä kouluun, haistattaa pitkä paska kaikille ja istua tunnilla oppimassa ja jatkaa eteenpäin. Jos itse olis ollu joku astetta fiksumpi kaveri elämässä joskus olisin jättänyt nämä kaikki väliin. Nyt olen jättänyt sen kaiken taakseni. Vaikkakin, onhan ainakin jotain kerrottavaa pojalle kun se kasvaa ja yrittää olla kovis. Sanon vaan että isä on tehny kaiken kanssa ja plaa plaa tylsää paskaa niin eiköhän kiinostus jekkuiluun lopu aika nopeasti.

      • rrrrrraaaaaaa

        "Noi jutut on kumminki sellasia mitä sitte joskus vanhana voi muistella hyvillä mielin :)"

        Rohkenen kyllä epäillä. Eiköhän sitten vanhempana selviä, kuka on ollut kova ja kuka ei...


    • Salmari

      On tullut juotua salmiakkikossua kokispullosta aikoinaan tunnilla...

    • hyhbtrxgttrsh

      Koulussa? Kuka helvetin idiootti jois viinaa koulussa?! Ihan vapaa-ajalle kannattaa säästää semmoset...

    • joujouu

      Välitunnilla Leijona 32-prosenttinen noin kuukausi sitten, tosin en juonut siitä kuin puolet kun kaikki muut vittu heti tuli että, ANNA TOSTA HUIKKA, ANNA TOSTA HUIKKA, nii alkoi ärsyttää niin saatanasti nii piti kyllä melkonen kilpailu järjestää niistä pullonpuolista(kivi-paperi-sakset) mutta kuitenkin, tulihan siitä ''melkonen'' olo :D

    • puliakkamäoon

      Mulla oli koulussa aina välillä viinipullo laukussa ja join sitä vessassa.

      Työharjottelussa naukkailin salmiakkikossua pullosta vessassa, minttupastilli suuhun (ei se bentso) ja taas hommiin.

      Eikä kukaan huomannut mitään.
      Kerran tosin nukahdin sohvalle ja siitä heräsin, mutta eipä kukaan mitään kysellytkään.

      En tosin suosittele kokeilemaan.
      Tai no, omalla vastuulla... ⚠

    • Kannattaako viinan juontia kokeilla koulussa ?
      Mika/ Saapas joensuu

      • Syntymähumalassa

        Ilman muuta, jo eskarissa!


    • jokujärki

      Aika säälittävä tyyppi, jos juo viinaa koulussa.

    • Elämä on kyllä aika paljon pois raiteiltaan jos pitää alkaa koulussa ryyppäämään tai ylipäätään pitää tulla alkoholin vaikutuksen alaisena kouluun.

      • bärinä

        itse yleensä ulkovälkällä juon juomapullosta vessasa (viinaa siis) toki


    • Ventora

      Älkää tehkö sitä koulussa. Itse tein sen kaverin kanssa pari vuotta koulun jälkeen.

    • LisääJuoppoja

      Toivottavasti lennät nokallesi, kun olet humalassa ja molemmat etuhampaat poikki. Olisit oikeasti juopon näköinen.

    • Viskiäkoulussa

      Ite korkannut kerran viskipullon koulussa ja juonu siitä isot kulaukset ja oli worth.

    • napanderianaamaan

      Totta v//(()a kannattaa. En oli päässyt peruskoulua läpi ilman kossua.

      • ei kannata vaan tempasee näh. vk:on putken


      • ei kannata vaan tempasee näh. vk:on putken


    • HalpaKänniOliKerran

      Jos koulussa vetäis kännit, niin veikkaisin että nykyäänkin tulee hirveet sanomiset. Mun ylä-asteen aikana 20vuotta sitten yks luokkakaveri silloin 15vuotias (Joka oli pimeimpiä tyyppejä, mitä oon tavannut) sanoi kerran "Huomenna mä tuon kaljaa kouluun ja ainakin ykköstä saa ostettua ala-ikäisenä, jos ne ei myy kolmosta. Sitten seuraavana koulupäivänä tää luokkakaveri oli noin tunnin myöhässä, kun koputteli luokan ikkunaan ja huusi iloisena "KUKA TULEE AVAA MULLE OVEN!?". Niin koulun ovet oli mun koulussa aina lukossa oppitunnin aikanakin. Kun menin avaa sille oven, niin kysyin "No toitko sitä kaljaa, mistä eilen puhuit?" Luokkakaveri sanoi "Yhen ykkösen kävin ostaa kaupasta ja mä oon juonut sen jo." Sitten ope kysyi "Missä sä oot ollut, kun sä oot myöhässä?". Luokkakaveri vastas hihitellen "Mestoilla". Sitten luokkakaveri laittoi tyhjän kaljapullon vaatekaappiinsa samalla, kun laittoi ulkovaatteet kaappiin. Opettaja sitten sanoi hämmästyneenä "Mitä sä oikein tuot kouluun!?". Luokkakaveri sanoi "Mä otin vaan yhen ykkösen koulumatkalla". Opettaja sanoi "Ei alkoholia saa juoda koulussa ja koulumatkalla". Luokkakaveri näytti sitä kaljapulloo naureskellen ja huusi "KAI MÄ NYT YHEN YKKÖSEN SAAN OTTAA! KATO VAIKKA MITEN VÄHÄN TÄSSÄ ON PROSENTTEJA JA EN MÄ YHESTÄ YKKÖSESTÄ MIKSKÄÄN TUU!!!". Siitä tunnista ei sitten tullut mitään, kun tää luokkakaveri oli ihan sekaisin ja nauru herkässä. Opettaja käski hänet sitten pihalle. Sitten kun oli ruokatunti, niin tää luokkakaveri tuli sitten ruokalaan. Katoin vierestä, kun opettaja otti hänet pieneen puhutteluun ennen syömistä ja sanoi että alkoholia ei saa koskaan tuoda kouluun. Luokkakaveri sanoi taas "En mä yhestä ykkösestä tuu mikskään". Opettaja sanoi siihen sitten ihan asiallisesti "En mä sitä väittele tuleeko känniin vai ei. Jos mä ottaisin opetuksen aikana ykkösenkin, niin se olisi heti potkut. Samoin oppilaatkin erotetaan koulusta, jos alkoholia tuo kouluun vaikka olisi vähän prosenttia. Mutta katson tämän kerran sun alkoholin juonnin läpisormien suullisella varoituksella, mutta älä tee tätä enää toiste, tai mun olisi pakko erottaa sut koulusta ja jos en erota, niin se olisi myös mulle potkut". Mun luokan opettaja oli tähän mennessä asiallisin opettaja, jonka luokalla oon ollut ja luokkakaverilla kävi tuuri että sekoilustaan selvisi varoituksella. Naurattaa vieläkin muistellessa että halpa känni sillä kyllä oli, kun oli yhdestä ykkösestä sekaisin, ellei ole jotain muutakin vetänyt. :D Mutta jokatapauksessa sinulle keskustelun aloittajalle sanon että tee miten tahdot, mutta siinä saattaa olla riski että opettajasi olisi pakko erottaa sut koulusta tai antaa ainakin varoitus ja jos opettajasi ei erota sinua koulusta tai anna varoitusta, niin se olisi sitten opettajallesi potkut. :)

    • Cool18

      Mä ainakk jäisin jo siitäki kii, et olis edes mwhupullo kädessä. Kyllä sen nytki käytökset rupew ottaa selvää et, onks kännissä vai ei. Oon ite 13wee tyttö, ja ainakin mää tekisin nii et en sotkis heti ens alkuunsa elämäänsä pilalle. Sitä paitsi kysäsin noin 2 kuukautta sitte mutsilta et saaks 18weenä, ostaa viinaa, mutsi sano vaa lyhyesti et viinii saat ostaa mut, alle 21weenä et. Sanoin ok. Mut näin se on.
      Moi!

      • 20vsaaostaa

        20v saa ostaa yli 22%
        Se oli toisin vielä 10 vuotta sitten, mutta ikärajaa on sittemmin laskettu vuodella.


    • beethooven

      Tehtiin 1970-luvulla kiljua kerrostalon kellarissa sodassa olleen huoltomiehen ohjeen mukaan. Pidin sitten kiljuissa esitelmän koulussa luokan edessä toisesta maailmansodasta. Hissan numero olikin sen mukainen eli 10.

    • dokuakatemiaan

      Minun aikanani ei viinanjuontikouluja vielä ollut. Yhteishaun kauttako pääsit?

      Muutama opettaja kyllä oli joille kuppi maistui.

    • Itsellä on kokemuksia viinajuomisesta salaa 0,5l viidessä minuutissa ===>
      Jouduin sairaalaan ;)

      5/5 - kisssu

    • Heikki_Sinsemilla

      Onhan siellä nyt tintattu maailman sivu. Osa nuorista, ne oikeasti älykkäät, on kokeilunhaluisia. Naurettavaa sotkea sossua mukaan yhdestä kerrasta. Naurettavaksi tämä maailma on kyllä mennyt.

    • Viikate-

      Kuolleen miehen kupletti
      Taisin olla kuuden kun isä kerran kysyi
      "Poika, juotko jo viinaa?"
      Aivan, kuuden vanha olin silloin kyllä kun isä kysyi
      "Poika, juotko jo viinaa?"
      Ja mitä silloin pystyy vastaan sanomaan,
      kun kysyjä on mies joka kaiken opettaa
      Niin katson kuinka lasittunein silmin tuijottaa
      ja tivaa "Juotko jo viinaa?"

      Kun piilosilla ollaan isä laskee sovinnolla sataan
      kuuluvaan ääneen
      Kun piilosilla ollaan isä laskee sovinnolla sataan
      kuuluvaan ääneen
      Vaan kun päästynä on kahteen tuhanteen
      on silloin syytä pienten poikain mennä vuoteeseen
      Niin katson verhon takaa kuinka isä pöydän päällä makaa
      kuuluvaan ääneen

      Kun äiti lähti, tuumattiin "Kyllähän me miehet pärjätään"
      kun äiti lähti pois

      Kaurapuuron päällä silmä voinen kiiltää jaksaa ainoastaan hetkisen aikaa
      Kaurapuuron päällä silmä voinen kiiltää jaksaa ainoastaan hetkisen aikaa
      Vaan tänä aamuna ei silmä pääse sulamaan
      ovat enkelit ne vieneet isän yöllä mukanaan
      Niin kertoo kiltti setä sairaalasta,
      istuu viereen ainoastaan hetkeksi aikaa

    • Olenrobotti

      Oli maanantai ja mul oli parii tölkkii mitä en ollu juonu viikonloppuna, joten järkevänä ihmisenä kävelin aamulla luokkaan ekal tunnilla myöhässä kalja tölkki kädes. Sain koko luokan huomion (myös open) ku vedin koko tölkin tyhjäks ja heitin roskiin.
      Siitä sit ope kutsu luokanohjaajan ja vahtimestarin kuka tutki mu repu ja löys sielt toise tölki ja se tutki myös mu takin taskut mis oli rööki aski ja sytkäri.
      Sitte vanhemmille soitettii, keskustelui tuli siit mite vakavia päihteet o ja paskaa.
      Mut opetus on jos tuot viinaa kouluu älä juo open edes.

    • Mies36vuotta

      Ei varsinaisesti koulussa, mutta viidennellä luokalla peruskoulun ala-asteella 1990-luvulla join koulumatkalla puolen litran tölkin kaljaa. Koulussa kukaan ei huomannut mitään, ei oppilaat eikä opettajat.

    • Viinaboy

      Upi shottei viinaaa !!

    • HuoltajaHermostui

      Minä otin aikanaan ensimmäiset humalat koulussa, yllättävän helposti meni päähän. Kärähdin tietenkin ja soittivat isän kesken työpäivän hakemaan mut pois koulusta. Sen verran oli isällä aikaa, että vei minut kotiin kävi hakemassa vitan ja piiskasi minut kunnolla paljaalle takapuolelle. Se oli elämäni ensimmäinen ja viimeinen selkäsauna, asian olisin voinut viedä poliisille mutta en kehdannut. Parin päivän sisällä jokainen tiesi, että meidän koulussa on ysillä poika joka on saanut piiskaa.

    • stupidass

      Älä käytä huumeita.

    • jorma6969

      ei kannata

    • unknownnnnnn

      Oon ite 12v ja frendi tarjos kaljaa mut sanoinpaha vaa et henki alkaa haisee ja en ottanu sit mentii tunnille ope huomas kaljan hajun ja vei reksin puheille mut mua ei viety ku en juonu

      • Hmmmmmmmmm

        Hanki uusia "frendejä"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe