eli kone on Yamaha 70 ces. lisävedenotolla, mutta ei silti kierrä vesi kunnolla ja kone käy lämpimänä.. missä vika??
vesi ei kierrä kunnolla??
6
1206
Vastaukset
- Taitaa ÖLLÄ
Liian lämmintä tällä helteellä.
- ...
kuuluukin käydä lämpimänä normaalisti, vai onko se ihan tulikuuma??
- nyrkkisääntö
että jos roiskasee muutaman tipan vettä pytyn päälle ja jos se kiahahtaa niin käy liian kuumana..
- lissu
ota termari pois kokeeksi ja käy koittamassa .onko tietoa vesipumpun kunnosta .
- jammu-mies
termari on pois ja uusi vesipumppukin on paikalla. mut kuiteskin aika lämpimänä käy...
jammu-mies kirjoitti:
termari on pois ja uusi vesipumppukin on paikalla. mut kuiteskin aika lämpimänä käy...
oot mitannut että käy lämpimänä? Autoissa ainakin normi lämpö on siellä 90-100 asteen hujakoilla...
Mutta jos se tosiaan on tulikuuma niin kannattaa säätää seoksia rikkaammalle, laiha seos kun ei tee hyvää koneille. Huonolla tuurilla männät sula ja nelitahdeissa venttiilit palaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815