cannabis cup

tmo

Moikka,kaveri pyys lähtee tonne cannabis cuppiin marraskussa,mikä siel on oikein meininki ku liputki maksaa peräti 200e ja on 5 pvän tapahtuma. Ku ei kaverikaan tienny sen enempää ku et siel etitään vuoden 2007 cup winnerii.Onks jollain kokemuksia cannabis cupista?

7

3234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdsai

      oon itekin miettiny sinne lähtöä,vois olla aika mielenkiintoinen tapahtuma!
      Löysin yks päivä netistä paljonkin tietoa tapahtumasta,mutta en enää muista mistä!Kannattaa kirjottaa vaikka googleen hakusanaksi cannabis cup, kyllä sieltä jotain tietoa löytyy.
      Mikäli oon ymmärtänyt oikein,siellä on jotain esiintyjiä yms ja sitten valitaan tosiaan voittaja...
      toivottavasti löydät enemmän tietoa..

      • Tuomari 2002

        elikäs tuolla 200e hintaisella lipulla pääset tuomarointi-tehtäviin, joka käytännössä tarkoittaa sitä että saat poltella kaikkia mahdollisia ganjalaatuja niin paljon kuin jaksat, tuon viiden päivän ajan.


      • tmo
        Tuomari 2002 kirjoitti:

        elikäs tuolla 200e hintaisella lipulla pääset tuomarointi-tehtäviin, joka käytännössä tarkoittaa sitä että saat poltella kaikkia mahdollisia ganjalaatuja niin paljon kuin jaksat, tuon viiden päivän ajan.

        Kiitoksia kovasti tiedosta! Olitko itte tuomarin hommissa vuonna 2002? ja kannattiko? Ku mä saan joka tapauksessa menee Damissa ton 200e ganjaan,5 pvässä ja mikäs sen mukavampaa jos sitä saa poltella 200 eurolla niin paljon ku huvittaa,eikä laadutkaan oo varmaan huonoimmasta päästä.


      • tuomari2002
        tmo kirjoitti:

        Kiitoksia kovasti tiedosta! Olitko itte tuomarin hommissa vuonna 2002? ja kannattiko? Ku mä saan joka tapauksessa menee Damissa ton 200e ganjaan,5 pvässä ja mikäs sen mukavampaa jos sitä saa poltella 200 eurolla niin paljon ku huvittaa,eikä laadutkaan oo varmaan huonoimmasta päästä.

        Kyllä, tuli tuolloin oltua tuomarin hommissa, ja olihan se ihan mieltä-ylentävä kokemus. Mutta toisaalta on hankala tuomaroida ja arvostella eri laatuja, kun jo ensimmäisen kahden laadun jälkeen on niin kuutsilla että oksat pois. Viimeksi kävin Damissa kuukausi sitten, ja totesi että fiksumpaa on kierrellä kaupungin eri coffee-shopeissa, ostella sieltä eri laatuja, ja maistella niitä paikan päällää, tai vaikka hotellilla/puistossa. Huippukukat maksoivat n 13e/3g:tä, ja kun tuollaisia settejä osti muutaman päiväksi, niin niillä hassutteli jo erinomaisesti iltaan asti. Budjettini oli n. 100e/päivä, joskin sekin oli jo hieman yliammuttua. Laadut Amsterdamissa ovat niin vahvoja, että esim. Snow Whitesta tai N.Y. Dieselistä olet tutkalla sellaiset 6-8 tuntia.

        Jos olet menossa cannabis-cupiin, suosittelen sitä sulle mukavana kokemuksena. Mutta tuon lipun hinnasta (200e) voisi suhteuttaa menevän korkeintaan 80euroa itse polttamiseen. On vaan niin pirun vahvoja, ettei pysty.

        t: 10 vuotta blaadaillut


      • tmo
        tuomari2002 kirjoitti:

        Kyllä, tuli tuolloin oltua tuomarin hommissa, ja olihan se ihan mieltä-ylentävä kokemus. Mutta toisaalta on hankala tuomaroida ja arvostella eri laatuja, kun jo ensimmäisen kahden laadun jälkeen on niin kuutsilla että oksat pois. Viimeksi kävin Damissa kuukausi sitten, ja totesi että fiksumpaa on kierrellä kaupungin eri coffee-shopeissa, ostella sieltä eri laatuja, ja maistella niitä paikan päällää, tai vaikka hotellilla/puistossa. Huippukukat maksoivat n 13e/3g:tä, ja kun tuollaisia settejä osti muutaman päiväksi, niin niillä hassutteli jo erinomaisesti iltaan asti. Budjettini oli n. 100e/päivä, joskin sekin oli jo hieman yliammuttua. Laadut Amsterdamissa ovat niin vahvoja, että esim. Snow Whitesta tai N.Y. Dieselistä olet tutkalla sellaiset 6-8 tuntia.

        Jos olet menossa cannabis-cupiin, suosittelen sitä sulle mukavana kokemuksena. Mutta tuon lipun hinnasta (200e) voisi suhteuttaa menevän korkeintaan 80euroa itse polttamiseen. On vaan niin pirun vahvoja, ettei pysty.

        t: 10 vuotta blaadaillut

        No näin mä tän itteki ajattelin,et ottas cupin ihan kokemuksena et se on varmaan tosi tosi vaikee mennä arvioimaan,ku just kahen laadun jälkeen oot nii kuutiksella et hyvä kun nimes tiedät.Mut en oo tehny viel päätöstä et lähenkö cuppiin,mut Damiin lähen joka tapauksessa lokakuun alussa,matkakin on jo varattu et 5 päivää meinaan siel hyörii ja pyörii ja maistella eri laatuja.Et kyllä härmän poikaa taas viedään ku pääsee kunnon laatujen kimppuun,vaik noit pohjii on mullaki yli 20 vuoden ajalta,mut silti se on aina kokemus ku tulee Damiin ja sydää ensimmäiset eikä oo eka kerta Damissa.Itse asiassa olin tos heinäelo vaihteessa kattomassa Zandvoordissa DTM-kisaa ja tuli käytyy parissa Haarlemin koffarissa,missä en ollu ennen käyny.Et sillä reissulla ei tullu käytyy Damissa vaik ihan vieres oltiin 23km näytti kyltti Damiin,mut saatiin hoidettuu asiat Haarlemissa ja ostettiin matkaeväät,joista viimenen jointti palo tossa laivassa satamassa kun tultiin Rostocista Helsinkiin.


      • tuomari2002
        tmo kirjoitti:

        No näin mä tän itteki ajattelin,et ottas cupin ihan kokemuksena et se on varmaan tosi tosi vaikee mennä arvioimaan,ku just kahen laadun jälkeen oot nii kuutiksella et hyvä kun nimes tiedät.Mut en oo tehny viel päätöstä et lähenkö cuppiin,mut Damiin lähen joka tapauksessa lokakuun alussa,matkakin on jo varattu et 5 päivää meinaan siel hyörii ja pyörii ja maistella eri laatuja.Et kyllä härmän poikaa taas viedään ku pääsee kunnon laatujen kimppuun,vaik noit pohjii on mullaki yli 20 vuoden ajalta,mut silti se on aina kokemus ku tulee Damiin ja sydää ensimmäiset eikä oo eka kerta Damissa.Itse asiassa olin tos heinäelo vaihteessa kattomassa Zandvoordissa DTM-kisaa ja tuli käytyy parissa Haarlemin koffarissa,missä en ollu ennen käyny.Et sillä reissulla ei tullu käytyy Damissa vaik ihan vieres oltiin 23km näytti kyltti Damiin,mut saatiin hoidettuu asiat Haarlemissa ja ostettiin matkaeväät,joista viimenen jointti palo tossa laivassa satamassa kun tultiin Rostocista Helsinkiin.

        Hyvältä kuulostaa! Dami on kyl tosiaan kokemisen arvoinen mesta.. Sielä jos jossain voi ottaa rennosti. Tää härmän jätkä on kanssa lähdössä takaisin, lentoliput lunastin viime viikolla. 10 päivä lokakuuta keskiviikkona lähtö, sunnuntaina 14 päivä takasin suomen masentavaan loskasäähän.

        Hauskaa reissua jokatapauksessa sulle!


      • tmo
        tuomari2002 kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa! Dami on kyl tosiaan kokemisen arvoinen mesta.. Sielä jos jossain voi ottaa rennosti. Tää härmän jätkä on kanssa lähdössä takaisin, lentoliput lunastin viime viikolla. 10 päivä lokakuuta keskiviikkona lähtö, sunnuntaina 14 päivä takasin suomen masentavaan loskasäähän.

        Hauskaa reissua jokatapauksessa sulle!

        Samoin hyvää matkaa,mä pääsen himppu aikasemmin,1 pvä on lähtö aamukoneella ja 5 pvä iltakoneella takasin.Et jatka sä siitä mihin mä jäin ja hyvät reissut!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe