Kytkykauppaloukku

Aina oma valinta

Miettikää nyt kumpi on edullisempi, kahden vuoden kytkypallo jalkaan "ilmaisella" kännykällä, joka vaihtoehdottomasti maksetaan pallojalassa-aikana liikennemaksuissa, vai itsenäisesti, erikseen valittu puhelin runsaasta, joka kukkarolle sopivasta valikoimasta ja liittymä sen hetkisen tai myöhemmin muuttuvan tarpeen mukaan. Vapaampaa ja edullisempaa on!
Kukahan oikeastaan tarvitsi, ja lobbasi, lakia kytkykaupasta ja miksi?

6

1838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLEN SYYTÖN

Liikenneministeriössä valmistella ja sitten eduskunnassa päätetään...noin teoriassa ainakin ;D En tiedä kuka lobbasi ? Se tai ne jotka hyötyvät ? Operaattorit ?

• Harkiten

Varmaan kannattaa ostaa SIM-vapaa 3G-puhelin siten, että ottaa siihen kuukausimaksuttoman liittymän ja maksaa puhelimen ennakkoon.

Näin voi käyttää toista liittymää puhelimessa ja puhelimen saa halvemmalla.

• Lahti-saunoja

• Lahti-saunoja

Hieman kalliimpi ratkaisu on Sonerasta 149 eurolla Nokia 6151 ilman liittymää ja SIM-lukitusta.

• * oivallus*

kännykkä ???? ...joka kuukausihan maksetaan kännykästäkin.. mä ainakin.. 18. e kk. ei se ilmanen oo..ja nykyisin ei ees toiminnas..mut maksaa pitää koska jumalallinen sopimus pätee ja poikki ei saa...
      Ei ees takuu korvaa eikä korjaa laite vikaa...näin tässä kulutus hysteria sit kusetetaan tyhymääää :(

• loukkuun jäänyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe