Onko kellään tietoa ko. firmasta. Oletko käyttänyt heidän palvelujaan tai oletko ollut heillä töissä? Tehdäänkö heillä työ huolella. Minkälainen palkkaus heillä on työntekijoiden kannalta. Saavatko työntekijät riittävästi tunteja jne. Näitä kun on niin monen laisia pikku firmoja. Toiset huolehtivat hyvin työntekijöistä ja toiset teettävät hurjastitöitä pienellä rahalla tai sitten ei ole halukkaille tarpeeksi töitä.
Kertokaa kokemuksianne, myös muistakin pienistä firmoista.
Clenix
Reija Nisonen
4
2249
Vastaukset 4
- siivots
Aina se on sattumaa, kenet firma palkkaa siivoaman, ja tekeekö se sitten työt kunnolla.
Tee sopimus, ja jos olet jotenkuten tyytyväinen, älä vaihda, jos ei pelaa, niin uusi firma tilalle.
Sovi vain nopeat irtisanomisehdot sopimukseen.
Näin se pelaa. - miimu3
olen ollut töissä clenixissä ja toisessa isommassa kotisiivous firmassa, clenixin eduksi sanon työparilla vakio perheet jossa käydään (osassa kayty jo vuosia) siivous ajat saa helpommin itselleen sopivaksi. työntekijänä voin sanoa että palkka on useita euroja suurempiin / h ,kuin muilla
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
En suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581512Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568