S-Marketti mysteriön, miksi kassalla meneteltiin niinkuin meneteltiin.
Sokoksen pääjohtaja Hiltunen piti asiaa ennen kuulumattomana ja antoi minulle yhteys tiedot Kajaaniin ja Hakalaan, joka on S-Markettien ja Maakunnan Kainuun piirinjohtaja. Hakala soitti heti, soitto pyynnön saatuaan minulle ja sovimme tästä päivästä.
Tänä aamuna minuun otettiin yhteyttä taas Kajaanista ja pantiin Ämmänsaaren myymälän myymäläpäälikkö ruotuu.
Ensin pitää kuitenkin jatkossa, asiakkaan sopia, tilin avaamisesta kaupassa, jossa hänellä on aikomus asijoida.
Kaikki eivät toimineet, sovitulla tavalla ja millaiset ohjeet, itse myymäläpäälikkö oli antanut alaisilleen, sitä tietoa ei ole käytössäni.
Jos vielä S-Marketissa Ämmänsaaressa toimitaan niin yhteys minun niin selvitetään, minä lupaan tulla avuksenne jos ei muuten tokene "Rantaneuvos" Suomussalmelta.
Suoran toiminnan mies selvitti
4
599
Vastaukset
- suorantoiminnanmies
Nyt olisi oikeus ja kohtuus Maakunnalla hyvittää ko. henkilölle vähintään se minkä arvosta hän oli tavaraa ostamassa.
Mieluummin reilummin.
Osaan ajatella, miltä tuntuu tulla nolatuksi kassajonossa.nöyrä ja katuvainen anteeksi pyyntö julkisesti, kohteeksi joutuneelta ja viikon eväät kotiin kannettuna, myymälä päälikön toimesta "Rantaneuvos"
- 1940-luvulla syntynyt
Rantaneuvokselle aktiivisesta toiminnasta kiitettävä 10 .
- Kerrankin O.K.
Tuota meininkiä sinun sopii jatkaa!
Sopii sinulle paljon paremmin kuin itsesi kehuminen täällä nettipalstoilla – ja kirjoittaminen ylipäätään.
Neuvokset ovat neuvoksia ja kirjailijat kirjailijoita, ei yhdestä miehestä moneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852