Eikö mauritiuksella ole siis minkäänlaista iltaelämää? Jostai esitteestä olin lukevanani, että grand baiessa olisi yökerhoja...?
Iltaelämä?
6
4910
Vastaukset
- kokemusta on
sillä siellä ei saa ulkona liikkua 22.00 jälkeen..ikävä paikka.
- ei saisi
liikkua ulkona, maaliskussa ei ainakaan ollut mitään estettä moiselle, enkä ole mistään muualtakaan kuullut moista, pelkkää paskapuhetta.
ainut ikävä on tuollaiset perättömät kommentit
- :):)
Heips!Kyllä sieltä jonkinlaista yöelämääkin löytyy
esim.Gran Baiessa, lähellä Le Mauricia hotellia sijaitsee Buddha club...Kiva biletys paikka!)...ois ollu auki niin kauan kuin jengi jaksaa bailata, ite lähettiin joskus aamulla klo 5 hotellille..
Ja muistelisin, että tuon clubin vieressä oli jokin toinenkin baari tai vastaava..
Ja tietenkin hotelleilta löytyy disco..Le Mauriciassa klo 23-02- lomailija
Hei, olen menossa marraskuussa kyseiseen hotelliin.
Kerrotko hyvät(huonot)vinkit hotellista, ympäristöstä ym.?
Kiitos!
- Matkalainen
Grand Baiessa iltaelämä on hiljaista, keskittyy pääosin hotelleihin.
- viikko sit
Oltiin Le Canonnier hotellissa, josta noin 6 kilometriä Grand Baieen. Ei jaksettu iltasin lähteä seikkailemaan mihinkään hotellilta. Jotain brittejä lähti meiän hotellilta välillä kattomaan futista B52 baariin Baieen :)
Pimeetä tulee jo klo 18 jälkeen ainakin tähän aikaa vuodesta. Tosin kaikissa paikoissa on hyvä valaistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882