Saako Vilnasta nuuskaa?Jos niin mistä?
Nuuskan saanti
12
5737
Vastaukset
- Nuuskaaja
Kauppakeskus Akropolis, ozo g. 25. Sieltä
Hypermaxima ja myyntipiste on lähellä lehtihyllyä. - Kössiä
Saako Virosta(Tallinnasta) nuuskaa ja mistä?
- Tietämätön
saako liettuasta nuuskaa ja mistäköhä olen tällähetkellä kaunasissa
- mällihuuli
varmasti saa joka maasta.MUTTA eu-laki kieltää myynnin eun alueella.paitti ruottissa.liettuaankin varmasti venäjältä tuovat.
- Tietämätön
Kiitos tiedosta
- Pussyhjnter6777999
Saako liettuasta pillua?
- Pilljnkerääjä21
Saa mutta un pitää 69v.
- Nuuskaatarttis
Saako klaipedasta nuuskaa?
- Nuuskaonaphaa
Vedä vittu päähän, nuuska on paskaa kuten sinäkin!
- Thewizkid
Olen lähdössä Vilnaan, niin voitteko neuvoa kaupan ja missä se sijaitsee jos nuuskaa menen ostamaan. En viivy kuin pari päivää. Kiitos.
- Anonyymi
Taitaa olla rikollisliigojen hommissa vaan nuuska siellä kun ne rahottavat tehtaat ja saavat laatikkoja halvalla ja tuo suomeen.
Nikotiinipusseja/nicopodeja saa melkeen joka eu maasta mut suomeen tuonti kiellettyä jos yli 4mg grammaa kohden- Anonyymi
Valkosta nuuskaa saa melkeimpä joka kapakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472