Meidän tytöllä kaikki ollut aluksi hyvin mutta nyt alkanut itkeä aamulla aloittaa eikä tahdo rauhoittua sitten kun saa syömään rintaa kunhan itkultansa pystyy niin rauhoittuu ja rupeaa nukkumaan mutta kun herää sama itkupuuska hetken kuluttua yöt nukkuu hyvin voiko koliikki alkaa vasta 21/2 vuotiaalla? välillä alkaa syömään rintaa mutta sitten jatkaa taas huutamista
koliikkiko 21/2 kuukautisella
4
1236
Vastaukset
- että, tyttösi
..on vain liian väsynyt nukahtaakseen, ei koliikki ala 2,5kk..
toisaalta voi olla tottumattomuus johonkin ruoka aineeseen, oletko aloittanut jotain,esim vellejä, tuttelia tms..
Mutta uskoisin jos saisit vakiinnettua jonkinlaisen unirytmin eli saisit nukkumaan päikkäreitä heiti kun ensimmäiset merkit väsymyksestä jne.. elä vielä hae ollenkaan unirytmiä yö-päivä, anna nukkua silloin kun tarve on ja samoin nuku silloin itse myös,oppineena 4 lapsen jälkeen että helpoimmalla pääsee, koska kun lapselle on kehittynyt jonkinlainen oma "osaan nukahtaa rytmi" on sitä helppoa siten muutta jälkeenpäin mieleisemmäkseen:)
Joten elä vauvan ehdoilla hetki ja kunnes alkaa löytymään se oma VAUVAN rytmi, voit alkaa sitten sitä muuttamaan:))- mudetsu
Hyvin samallainen tilanne, ja huuto alkaa yht.äkkiä vaikka kesken ruokailun, ennen ruokailua, meillä saa pullosta nykyään lisäksi koska ei ollut rinnalla tyytyväinen..itselläni viellä kolmi vuotias pyörii niin tämä jatkuva väsy rokottaa,,isäntä työssä muualla. Mutta selvästi jäi nälkäiseksi ja lisä maidolla on tilanne korjaantunut! Röyhtäyttäminen välillä viipyy ja nukahtaa olalle niin jää väliin, ja se kyllä pienessä masussa heti tuntuu. Meillä on saa cuplatonia säännöllisesti.apteekin ohje!
- tuo olikin
mudetsu kirjoitti:
Hyvin samallainen tilanne, ja huuto alkaa yht.äkkiä vaikka kesken ruokailun, ennen ruokailua, meillä saa pullosta nykyään lisäksi koska ei ollut rinnalla tyytyväinen..itselläni viellä kolmi vuotias pyörii niin tämä jatkuva väsy rokottaa,,isäntä työssä muualla. Mutta selvästi jäi nälkäiseksi ja lisä maidolla on tilanne korjaantunut! Röyhtäyttäminen välillä viipyy ja nukahtaa olalle niin jää väliin, ja se kyllä pienessä masussa heti tuntuu. Meillä on saa cuplatonia säännöllisesti.apteekin ohje!
jo yli 2 vuotias.
- jos,,
se ei vaan enää haluaisi rintaa syödä? Onhan tuota ikääkin jo kuitenkin yli 2 vuotta. Alkaa tuleemaan jo pientä itsenäistymistä ja omaa tahtoa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043