moi.itse saan huomenna kymco super 8 vm.2007 ja oon kuullut että ne on aikas laiskoja kulkemaan niinkuin yleensäkin 4-tahtikoneet.onko niissä sen holkin lisäksi mitään muuta kuria? paljon noin maksaa kuristamaton holkki? jos sais menemään edes 60 ainiin ps. kulutus satasella?
kurit kymco super 8
3
2807
Vastaukset
- itsellä on....
Ei se niin laiska ole kuten väitetää. Itsellä super 8 ja ajettu 1300km. Hyvin kulkee ja vääntöä on. Mulla vakiopeli ja itsellä painoa reilu 100. Mut jos haluut tilata rajoittamattoman holkin niin tilaa suoraan maahantuojalta hinta noin 40 ekee
- super8
kulutus on aika kohdillaan, eli non 2,5 l / 100 km on tämän hektinen kuluts.
- Sfmikko
Terve vaan.
Minulla itselläni on 2000km ajettu super 8. Olen laittanut siihen Malossin multivarin 79 ja katkaissut sen cdi boxin lila&punaraitaisen johdon. Niin kulkee mittarin mukaan 65-67km/h. Niin ja kulutus on minun työmatka ajoilla n.2,5L/100km. Olen tyytyväinen ollut ajokkiin ja varsinkin ajettavuuteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248