anime on..

animehullu

anime on perseestä!!!!se on totuus

8

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himura_Kenshin

Näitä tällaisi viestejä onkin jo odoteltu, ja nyt se sitten tuli.

Mielipideasioista on tietysti ihan turha kiistellä, se olisi sama kuin väittäisi että on olemassa vain yksi totuus. Mutta olisi silti mukavaa kuullu mihin faktoihin tämä mielipiteesi perustuu, ja onko mitään hiukan syvällisempää mielipidettä kuin tuo perinteinen teinix vastaus "se vaanx on niinx perseesx". Hyvin perustellut mielipiteet ovat aina tervetulleita vaikka siinä väitettäisi että maa on litteä, mutta tämmöiset tyhjänpäiväisyydet korkeintaan vihastuttavat.

• Mimi

Kyllä tollaset mielipiteet pitäs perustella aika hyvin... Toivottavasti mielipide ei syntyny yhen sarjan perusteella...
        Muuten, tosta nickistä, Animehullu... Täällä liikku yks toinen saman nickinnen henkilö joka oli animefani, tuskin on sama henkilö, vai?
        ~_^

• oikee animehullu
        Mimi kirjoitti:

Kyllä tollaset mielipiteet pitäs perustella aika hyvin... Toivottavasti mielipide ei syntyny yhen sarjan perusteella...
        Muuten, tosta nickistä, Animehullu... Täällä liikku yks toinen saman nickinnen henkilö joka oli animefani, tuskin on sama henkilö, vai?
        ~_^

voisin sannoo sellasta,että ton on kirjoittanu joku muu.näköjään sen mielest on ihan mukavaa käydä toisten nimimerkeillä kirjottelemassa mitä päähän pälkähtää..huvinsa kullakin..:T

• Sailor Pluto
        oikee animehullu kirjoitti:

voisin sannoo sellasta,että ton on kirjoittanu joku muu.näköjään sen mielest on ihan mukavaa käydä toisten nimimerkeillä kirjottelemassa mitä päähän pälkähtää..huvinsa kullakin..:T

Mitäköhän järkee on oikeen mennä toisten nimimerkilä kirjoittelee? ja sun nimimerkistä päätellen pidät animesta! =)

• -anime-
        oikee animehullu kirjoitti:

ootko sä se tyyppi jonka mä tapasin eilen illalla?

• Ramika

XD
      Joo, tottahan toki.
      "Varikset on vaaleanpunaisia, ja se on totuus!!!1"

Mutta ihan tosissaan, kysehän on mielipideasiasta. Ikävää, että sellaisia ihmisiä löytyy aina jostain, jotka tykkäävät julistaa mielipiteitään ehdottomina totuuksina.
      Lienisiköhän kyseessä taas sellainen tapaus, jonka tietous rajoittuu alueelle "anime = Pokémon"? (Ei sillä, että Pokémonissa olisi mitään pahaa. TR rocks! ;D)

No, joka tapauksessa, niitä rakentavia perusteluja olisi ihan mukava kuulla, että kyseisen tyypin voisi edes yrittää ottaa tosissaan.

• -anime-

mun piti ettiä semmost tyyppiä ku animehullu mut en läydä onko tietoo?

• Järkevätyyppi22

On olemassa vain kaksi sukupuolta. Kaikki jokka sanoo toisin on hulluja. Menkää hoitoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe