GONAL-PUREGON-MENOPUR KETJU

cosette

Hyvät naiset,

Tässä kaikille meille jotka jotakin ko valmistetta pistelemme kypsytelläksemme munasoluja.

Tervetuloa mukaan ja keskustelemaan asiasta kaikki kiinnostuneet, oli teillä sitten edessä yritys perinteiseen tyyliin, inssi , ivf jne..

Kertokaa ajatuksia, tuntoja, lääkityksiä jne.

Keskustellaan ja tuetaan toinen toisiamme!

Kaikki halukkaat mukaan!

Mulla nyt gonalia ja pregnyliä, loppukierrossa luget.

t. Cosette

4

1822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjs

sellainen tilanne menossa että meidän piti aloittaa nyt elokuussa pistelee puregonia, mutta mun kohtua pitää vielä parannella divina nimisillä lääkkeillä.

Lokakuussa sitten pitäisi päästä itse asiaan. Meillä on myös sitten toi pregnyl siihen irrottamiseen.

Mitä sinulle muuten kuuluu? En ole pitkään aikaan kirjotellut sinne clomiketjuun. On pitänyt pitää taukoa näiden asioiden hautomisessa että jaksaa.

• elmeri77

teidän ketjuun, vaikka en juuri ennen ole kirjoitellut. Olen muutenkin pitänyt hiljaiseloa täältä. Meillä alkoi toinen ivf hoito ja nyt on gonal-f pistoksia pistelty vajaa viikko. Punktio on suunnitteilla ensi viikoksi.

Vähän jännittää miten mahtaa nyt mennä. Niin kovin toivon, että kaikki menisi hyvin. Nyt ehkä rennompi asenne kuin ekassa. Jotenkin yrittää ajatella, että se onnistuu jos onnistuu. Minä en juuri sille mitään voi tuleeko raskaus vai ei.

Toivottavasti meillä kaikilla olisi nyt iso onni matkassa.

• katti

Mulla on toinen ivf menossa ja tällä kertaa olen käyttänyt puregonin lisänä menopuria. Sen pitäisi kuulemma parantaa munasolujen laatua...Eilen oli punktio ja nyt odotellaan siirtoa ja meinaan tällä kertaa siirtää kaksi tuoresiirtona..Kaverille siirrettin luovutettuja kakkos luokan pakaste munasoluja kaksi ja nyt hän on raskaana!

• *LeiDi*

Päivää vain kaikille tutuille ja tuntemattomille!

En toki ole teitä unohtanut vaikka harvemmin enää tulee käytyä itse kirjoittelemassa.

Elokuussa aloitin gonal-f pistokset ja pregnyl irrotukseen ja sitten ensimmäinen inssi, josta plussasin elämäni ensimmäisen plussan!! Tämä raskaus kuitenkin meni kesken jo viikolla 6.=( Taisi olla kohdunulkoinenkin, koska hCG keskenmenon aikoihin oli vain 33.

Nyt odotellaan enää vuodon loppumista ja seuraavien menkkojen alkua, jotta saadaan uudet suunnitelmat alulle! Toivon mukaan päästään vielä inssiin, vaikka lääkäri jo ivf ehdotteli..
      Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa eteenpäin, sillä nyt sen verran parempi mieli kun tuo inssi sai edes jotain aikaan!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2348
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2263
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1574
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1555
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1103
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      334
      897
    Aihe