Olen pohtinut mikä (häkki)lintu kestäisi talven pakkaset suurimmalta viimalta ja tuiskulta suojatussa parin kolmen neliön lautakopissa. Korkeutta on 170 - 200cm.
Kestääkö kyyhkysistä joku laji? Entä viiriäinen?
Hakusessa joku pieni/keskikokoinen pari- tai parvilintu.
Pitääkö viiriäisellä tai kyyhkysellä olla häkkitarha, vai pysyykö ne tarhan läheisyydessä vapaana?
pakkasta kestävä?
töpötti
2
442
Vastaukset
- 123
...neuvoa Pyhtäältä (Purola), siellä toimii kasvattaja nimeltä Lintutarhan / Hannele ja Arto Hokkanen. Heillä on paljon erilaisia lintulajeja ja Arto toimii paikallisen "lintusairaalan" hoitajana/asiantuntijana. 040 742 9598, 05 343 2050
- Viiruhaku
Tiedättekö mistään viiriäiskasvattajaa lähellä Kauhajokea, Seinäjokea tai Hesingissä? Ja olisko puhelinnumeroa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683