Terve!
Tuli vaan mieleeni,että kuka mahtaisi olla Kallion korvaaja Serbia-peliin? Ketä Suomella oikeastaan on laittaa tuonne vasempaan laitaan?
Serbiassa ei kuitenkaan voida vain "kokeilla" vaan kyseiselle paikalle tarvitaan suht "jalallinen" kaveri.
Miten on? Osaisiko kukaan arvioida?
Kuka Kallion tilalle?
3
212
Vastaukset
- suomialpeille
Ite ehdottaisin Nymanin Aria tai Kuivaston Tonia, vaikka molemmat periaatteessa onki keskuspuolustajia, mut tuskimpa niitä vasemman laidan puolustajia nyt mistään tähän hätään löytyy... Tai sitte Saarisen Janne takasin maajoukkueeseen!
- jep jep
Noita samoja nimiä mietin päässäni.Saarinen on itseasiassa nimi joka ei tullut mieleen mutta missä ois toisaalta ihan logiikkaakin.
Oon käynyt katsoo aika monta Saarisen peliä ja täytyy sanoa et kaveri on yllättävän "hazardi" sen pallon kanssa aina välillä.Kokemusta on,mut jotenkin aina välillä tulee aivan käsittämättömiä mokia-mut kenellepä ei tulisi.. - HUUHKAJABOY
jep jep kirjoitti:
Noita samoja nimiä mietin päässäni.Saarinen on itseasiassa nimi joka ei tullut mieleen mutta missä ois toisaalta ihan logiikkaakin.
Oon käynyt katsoo aika monta Saarisen peliä ja täytyy sanoa et kaveri on yllättävän "hazardi" sen pallon kanssa aina välillä.Kokemusta on,mut jotenkin aina välillä tulee aivan käsittämättömiä mokia-mut kenellepä ei tulisi..Iiro Aalto on ollut pelipaikallaan kauden kuningas HJK:ssa. Rohkea ratkaisu kehiin. Tai sitten Veli Lampi. Nure Nurmelakin voi pelata pakkia tietty.
huuhkaja.spreadshirt.net :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685204Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614299Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty983918Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1622289Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331633Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651351Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6989Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii37933- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137867