Hero Quest -lautapelin säännöt

Pete--

Piti kaivaa vanha peli naftaliinistä ja lasten kanssa ajattelin pelaavani, mutta sääntökirja on näköjään hukkunut. Tietääkö joku mistä voisi noita sääntöjä löytyä, suomeksi tai englanniksi.

63

10094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katjaana :)

      Siis sulta puuttuu vain sääntökirja? Seikkailukirja on tallessa?

      Mä voisin skannata noi ohjeet sulle, jos haluut ni kerrotko sähköpostiosoitteesi mihin lähettää ne

      • Pete--

        Enpä tajunnut katsoa tätä heti.

        Kiitos tarjouksesta, mutta löysin lopulta jonkun italialaisen saitin kautta englannin kielisen manuskan, joka kelpaa hyvin. Ja seikkailukirjat on kyllä tallessa :)


      • Katjaana :)

        niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää


      • Make

        Terve!

        Löytyskö HeroQuestiin suomenkielisiä ohjeita?!
        Tosin eihän noi enkkusäännötkään ole vaikeat, mutta JOS sattus, että jokin kohta ei täsmäiskään...



        Make


      • Katjaana :)
        Make kirjoitti:

        Terve!

        Löytyskö HeroQuestiin suomenkielisiä ohjeita?!
        Tosin eihän noi enkkusäännötkään ole vaikeat, mutta JOS sattus, että jokin kohta ei täsmäiskään...



        Make

        Noi mun skannaamat ohjeet on suomeksi, ne saa sähköpostiinsa se ken haluaa


      • Katjaana :)

        lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina


      • Make
        Katjaana :) kirjoitti:

        lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina

        No, kato perhana. Nopeeta toimintaa.

        Ootellaan...


      • Make
        Katjaana :) kirjoitti:

        lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina

        Olen muuten koonnut pelin kokonaan itse!

        Osat on tulostettu ja liimattu pahville. On muuten oma hommansa leikellä kaikki kortit ja sun muut!

        Miniatyyrit korvasin seisovilla pahvinappuloilla, joihin on liimattu hahmon kuva.

        Yks päivä leluhyllystä tosin löytyi aika kivan näköisiä miniatyyrejä!
        * * *

        Minun ylpeyden aiheeni on Squad Leader, johon löytyy suomenk. ohjeet! Peli on alkuperäinen, enkä myy sitä mistään hinnasta.


      • Katjaana :)
        Make kirjoitti:

        Olen muuten koonnut pelin kokonaan itse!

        Osat on tulostettu ja liimattu pahville. On muuten oma hommansa leikellä kaikki kortit ja sun muut!

        Miniatyyrit korvasin seisovilla pahvinappuloilla, joihin on liimattu hahmon kuva.

        Yks päivä leluhyllystä tosin löytyi aika kivan näköisiä miniatyyrejä!
        * * *

        Minun ylpeyden aiheeni on Squad Leader, johon löytyy suomenk. ohjeet! Peli on alkuperäinen, enkä myy sitä mistään hinnasta.

        lähetän parissa erässä, kun ei toi kone suostunut lähettämään. Liian iso viesti palvelimelle kuulemma :)


      • Katjaana :)

        postia sulle kolmessa osassa, mutta kaksi viimestä tuli takasin, oisko postilaatikko täysi. Mut jos se yks tuli perille ja muut ei postilaatikon täynnä olemisen takia tms, niin ilmota koska voi laittaa seuraavan tulemaan


      • Nimetön
        Katjaana :) kirjoitti:

        postia sulle kolmessa osassa, mutta kaksi viimestä tuli takasin, oisko postilaatikko täysi. Mut jos se yks tuli perille ja muut ei postilaatikon täynnä olemisen takia tms, niin ilmota koska voi laittaa seuraavan tulemaan

        on nyt vapaa. Tuo luukku on aika surkea, sillä sinne mahtuu vain 5 megaa tiedostoja. Vastaan luukun kautta heti, kun olen siirtänyt seuraavat tiedostot koneelle. Kiitos kärsivällisyydestä!


      • VEMISAIKKONEN
        Katjaana :) kirjoitti:

        niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää

        HEI OLISIN KIITOLLINEN JOS SAISIN OHJEET


      • ILE

        Moro!

        Lueskelin että sulla ois lautapeliin heroquest niin se seikkailu kirja tallessa?? :D oisko mahdollista saada siitä kopio?

        T:Ilkka


      • ILE
        Katjaana :) kirjoitti:

        niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää

        Moro!

        Lueskelin että sinulla ois ohjeet peliin nimeltä heroquest?? Käviskö jos laittasit mulle sähköpostiin ohjeet?? :D

        T:Ilkka


      • Katjaana :)

        laitoin sähköpostia, ohjeet löytyis


      • Katjaana :)

        Laitoin juuri ohjeet tulemaan, toivottavasti tulee perille


      • Katjaana :)

        Lähetin sulle ohjeita, mutta viimesestä viestistä jäi sitten vahingossa liitteet ja huomautit asiasta :). Olen yrittänyt saada sulle lähetettyä puuttuvat liitteet, mutta viestit tulee herjausten kera takasin, liekkö sähköposti täysi?


      • Katjaana :)

        lähettää sulle ohjeita, mutta mulle tulee herjausten kera ne takasin. Onko sähköpostisi täysi vai missähän vika


      • Anonyymi

        Hei! Onko sinulla suomenkielistä sääntöjä Hero Quest 1990 painos? Jos löytyy niin. Pystytkö lähettää sähköpostiin?


      • Anonyymi
        Katjaana :) kirjoitti:

        Noi mun skannaamat ohjeet on suomeksi, ne saa sähköpostiinsa se ken haluaa

        Onko vielä suomenkielisiä ohjeita? Lähetätkö?


    • pellle hermanni

      Moi Maato.
      Ei tarvitse pyytää anteeksi. Kysyjä ei eksy tieltä.
      Ei muuta kun kopiokone laulamaan, ohjeet on lähetetty.
      Hauskoja pelihetkiä vanhan klassikon ja nuorien ystävien kanssa.
      Ja ei kun pelamaan.. :)

    • pelle hermanni

      Moi nakano. Ohjeet on lähetetty.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Jouduin laittaa sen mutkan kautta koska laitoin ensin väärin sinun osoitteesi.

      • nakano

        Ok. Taisi liitteet jäädä pois tuosta onnistuneesta viestistä. Laitoin sähköpostia takaisin ja annoin varmuuden vuoksi toisenkin sähköpostiosoitteen. Jos vielä kerran yrität, niin eiköhän onnistu. Kiitoksia paljon!


    • pelle hermanni

      Moi Ukonkives.
      Ohjeet matkalla.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka.

    • pelle hermanni

      Moi salmiakki. Ohjeet lähetetty.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää kesää ja ei kun pelamaan koko porukka...)

      • pellehermanni2

        Moi hiihoopiippoo.
        Ohjeet lähetetty bittitaivalle.


    • Anonyymi

      Hei,
      Onko ketju vielä aktiivinen? Kiitollinen olisin suomen kielisistä ohjeista/tehtävä kirjasta! [email protected]

      • Moi. Googla sotavasara.net. Sieltä löytyy ohjeet ja tehtäväkirjat suomenkielellä.
        Minulta löytyy vain suomenkieliset ohjeet.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Googla sotavasara.net. Sieltä löytyy ohjeet ja tehtäväkirjat suomenkielellä.
        Minulta löytyy vain suomenkieliset ohjeet.

        Kiitos vinkistä! Onpa hyvä sivusto lautapeleistä kiinnostuneelle. En tosin valitettavasti löytänyt foorumista, kuin englannin kielisen ohjeen. Jos sinulta löytyy pelkkä suomenkielinen ohje, niin sekin auttaisi.

        [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Onpa hyvä sivusto lautapeleistä kiinnostuneelle. En tosin valitettavasti löytänyt foorumista, kuin englannin kielisen ohjeen. Jos sinulta löytyy pelkkä suomenkielinen ohje, niin sekin auttaisi.

        [email protected]

        Moi.
        Yritin lähettää sinulle peliohjeet mutta tuli bumerangina takaisin. Ei tunne osoitetta?


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi.
        Yritin lähettää sinulle peliohjeet mutta tuli bumerangina takaisin. Ei tunne osoitetta?

        Hei,
        Kiitos yrityksestä!
        Onpa kummallista. Tuo sähköposti on päivittäisessä käytössä ja tarkistin vielä kirjoitusvirheenkin varalta, mutta oikein on.
        Huomioithan osoitteessa kolme i-kirjainta?

        [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Kiitos yrityksestä!
        Onpa kummallista. Tuo sähköposti on päivittäisessä käytössä ja tarkistin vielä kirjoitusvirheenkin varalta, mutta oikein on.
        Huomioithan osoitteessa kolme i-kirjainta?

        [email protected]

        Moi taas. Sorry minun töppö.
        Yksi i puuttui. Laitan huomenna ohjeet.


      • PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi taas. Sorry minun töppö.
        Yksi i puuttui. Laitan huomenna ohjeet.

        Asia hoidettu.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Asia hoidettu.

        Kiitos vielä kerran ohjeista!

        -xosepiii


      • Anonyymi

        Moi. Peliohjeet lähetetty matkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Peliohjeet lähetetty matkaan.

        Moi. Ohjeet lähetetty


    • Anonyymi

      Mahtaako alkuperäisen pelin ohjeet soveltua miten hyvin uusintapainokseen (2022)? Uusintapainos on saatavilla vain englanniksi ja suomenkieliset ohjeet olisi hyvät lapsille.

      • Moi. Nyt sinun täytyy kysyä viisamilta koska minulla on vain ohje siihen alkuperäiseen peliin.


      • Moi. Ohjeet lähetetty matkaan joten nyt ei auta muu kuin antaa skannerin laulaa.


    • Anonyymi

      Vieläköhän onnistuisi jonkun lähettää suomenkieliset ohjeet tähän. Voisi kokeilla toimiiko uudessa versiossa kans. :)

    • Anonyymi

      Sama homma, olisin suomenkielisiä sääntöjä JA seikkailukirjaa vailla..

      • Moi. Ohjeet löytyy vuosimallin 1990 , Nr. 4271SF690, 8 sivua.
        Seikkailukirja ei löydy


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Ohjeet löytyy vuosimallin 1990 , Nr. 4271SF690, 8 sivua.
        Seikkailukirja ei löydy

        Hei!
        Olisin myös äärimmäisen kiitollinen näistä ohjeista.
        tommimaki(ät)hotmail.com
        Iso kiitos jo etukäteen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olisin myös äärimmäisen kiitollinen näistä ohjeista.
        tommimaki(ät)hotmail.com
        Iso kiitos jo etukäteen!

        Moi. Ohjeet lähti tänään bittitaivaalle.


    • Moi Juho ja joulun jälkeinen elämä. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

    • Anonyymi

      Hei,

      Pystyykö joku lähettämään ohjeet minulle? lauri.kolkko(at)gmail.com

      • Anonyymi

        Sain nämä jo toisesta paikasta


      • Moi Lauri. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi

      Hei vaan kaikki Hero Quest fanit! Olisi varmaan ihan aiheellista ladata nämä suomenkieliset pelikirjat skannattuna ihan ladattavaksi johonkin esim. pilvipalvelulinkkiin ettei tarvitsisi täällä julkisesti jaella sähköpostiosotteita.

      • Anonyymi

        Hei vaan kaikki…..
        Ohjeita on jaettu noin 15 vuotta ja ehkä sinä nyt voisit ladata ne ohjeet pilvipalveluun ja jakaa niitä ohjeita.


    • Anonyymi

      Hei,

      Jos sattuisi suomenkielisiä ohjeita olemaan, niin mulle voi lähetellä [email protected]

      • Moi Pasi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei! Oletko löytänyt suomenkielisiä ohjeita?

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe