Hero Quest -lautapelin säännöt

Pete--

Piti kaivaa vanha peli naftaliinistä ja lasten kanssa ajattelin pelaavani, mutta sääntökirja on näköjään hukkunut. Tietääkö joku mistä voisi noita sääntöjä löytyä, suomeksi tai englanniksi.

58

9247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katjaana :)

Siis sulta puuttuu vain sääntökirja? Seikkailukirja on tallessa?

Mä voisin skannata noi ohjeet sulle, jos haluut ni kerrotko sähköpostiosoitteesi mihin lähettää ne

• Pete--

Enpä tajunnut katsoa tätä heti.

Kiitos tarjouksesta, mutta löysin lopulta jonkun italialaisen saitin kautta englannin kielisen manuskan, joka kelpaa hyvin. Ja seikkailukirjat on kyllä tallessa :)

niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää

• Make

Terve!

Löytyskö HeroQuestiin suomenkielisiä ohjeita?!
        Tosin eihän noi enkkusäännötkään ole vaikeat, mutta JOS sattus, että jokin kohta ei täsmäiskään...

Make

Make kirjoitti:

Terve!

Löytyskö HeroQuestiin suomenkielisiä ohjeita?!
        Tosin eihän noi enkkusäännötkään ole vaikeat, mutta JOS sattus, että jokin kohta ei täsmäiskään...

Make

Noi mun skannaamat ohjeet on suomeksi, ne saa sähköpostiinsa se ken haluaa

lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina

• Make
        Katjaana :) kirjoitti:

lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina

No, kato perhana. Nopeeta toimintaa.

Ootellaan...

• Make

Olen muuten koonnut pelin kokonaan itse!

Osat on tulostettu ja liimattu pahville. On muuten oma hommansa leikellä kaikki kortit ja sun muut!

Miniatyyrit korvasin seisovilla pahvinappuloilla, joihin on liimattu hahmon kuva.

Yks päivä leluhyllystä tosin löytyi aika kivan näköisiä miniatyyrejä!
        * * *

Minun ylpeyden aiheeni on Squad Leader, johon löytyy suomenk. ohjeet! Peli on alkuperäinen, enkä myy sitä mistään hinnasta.

Make kirjoitti:

Olen muuten koonnut pelin kokonaan itse!

Osat on tulostettu ja liimattu pahville. On muuten oma hommansa leikellä kaikki kortit ja sun muut!

Miniatyyrit korvasin seisovilla pahvinappuloilla, joihin on liimattu hahmon kuva.

Yks päivä leluhyllystä tosin löytyi aika kivan näköisiä miniatyyrejä!
        * * *

Minun ylpeyden aiheeni on Squad Leader, johon löytyy suomenk. ohjeet! Peli on alkuperäinen, enkä myy sitä mistään hinnasta.

lähetän parissa erässä, kun ei toi kone suostunut lähettämään. Liian iso viesti palvelimelle kuulemma :)

postia sulle kolmessa osassa, mutta kaksi viimestä tuli takasin, oisko postilaatikko täysi. Mut jos se yks tuli perille ja muut ei postilaatikon täynnä olemisen takia tms, niin ilmota koska voi laittaa seuraavan tulemaan

• Nimetön

postia sulle kolmessa osassa, mutta kaksi viimestä tuli takasin, oisko postilaatikko täysi. Mut jos se yks tuli perille ja muut ei postilaatikon täynnä olemisen takia tms, niin ilmota koska voi laittaa seuraavan tulemaan

on nyt vapaa. Tuo luukku on aika surkea, sillä sinne mahtuu vain 5 megaa tiedostoja. Vastaan luukun kautta heti, kun olen siirtänyt seuraavat tiedostot koneelle. Kiitos kärsivällisyydestä!

• VEMISAIKKONEN

HEI OLISIN KIITOLLINEN JOS SAISIN OHJEET

• ILE

Moro!

Lueskelin että sulla ois lautapeliin heroquest niin se seikkailu kirja tallessa?? :D oisko mahdollista saada siitä kopio?

T:Ilkka

• ILE

Moro!

Lueskelin että sinulla ois ohjeet peliin nimeltä heroquest?? Käviskö jos laittasit mulle sähköpostiin ohjeet?? :D

T:Ilkka

laitoin sähköpostia, ohjeet löytyis

Laitoin juuri ohjeet tulemaan, toivottavasti tulee perille

Lähetin sulle ohjeita, mutta viimesestä viestistä jäi sitten vahingossa liitteet ja huomautit asiasta :). Olen yrittänyt saada sulle lähetettyä puuttuvat liitteet, mutta viestit tulee herjausten kera takasin, liekkö sähköposti täysi?

lähettää sulle ohjeita, mutta mulle tulee herjausten kera ne takasin. Onko sähköpostisi täysi vai missähän vika

• pellle hermanni

Moi Maato.
      Ei tarvitse pyytää anteeksi. Kysyjä ei eksy tieltä.
      Ei muuta kun kopiokone laulamaan, ohjeet on lähetetty.
      Hauskoja pelihetkiä vanhan klassikon ja nuorien ystävien kanssa.
      Ja ei kun pelamaan.. :)

• pelle hermanni

Moi nakano. Ohjeet on lähetetty.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Jouduin laittaa sen mutkan kautta koska laitoin ensin väärin sinun osoitteesi.

• nakano

Ok. Taisi liitteet jäädä pois tuosta onnistuneesta viestistä. Laitoin sähköpostia takaisin ja annoin varmuuden vuoksi toisenkin sähköpostiosoitteen. Jos vielä kerran yrität, niin eiköhän onnistu. Kiitoksia paljon!

• pelle hermanni

Moi Ukonkives.
      Ohjeet matkalla.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka.

• pelle hermanni

Moi salmiakki. Ohjeet lähetetty.
      Hyvää kesää ja ei kun pelamaan koko porukka...)

• pellehermanni2

Moi hiihoopiippoo.
        Ohjeet lähetetty bittitaivalle.

• Anonyymi

Hei,
      Onko ketju vielä aktiivinen? Kiitollinen olisin suomen kielisistä ohjeista/tehtävä kirjasta! [email protected]

• Moi. Googla sotavasara.net. Sieltä löytyy ohjeet ja tehtäväkirjat suomenkielellä.
        Minulta löytyy vain suomenkieliset ohjeet.

• Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

Moi. Googla sotavasara.net. Sieltä löytyy ohjeet ja tehtäväkirjat suomenkielellä.
        Minulta löytyy vain suomenkieliset ohjeet.

Kiitos vinkistä! Onpa hyvä sivusto lautapeleistä kiinnostuneelle. En tosin valitettavasti löytänyt foorumista, kuin englannin kielisen ohjeen. Jos sinulta löytyy pelkkä suomenkielinen ohje, niin sekin auttaisi.

[email protected]

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Onpa hyvä sivusto lautapeleistä kiinnostuneelle. En tosin valitettavasti löytänyt foorumista, kuin englannin kielisen ohjeen. Jos sinulta löytyy pelkkä suomenkielinen ohje, niin sekin auttaisi.

[email protected]

Moi.
        Yritin lähettää sinulle peliohjeet mutta tuli bumerangina takaisin. Ei tunne osoitetta?

• Anonyymi

Moi.
        Yritin lähettää sinulle peliohjeet mutta tuli bumerangina takaisin. Ei tunne osoitetta?

Hei,
        Kiitos yrityksestä!
        Onpa kummallista. Tuo sähköposti on päivittäisessä käytössä ja tarkistin vielä kirjoitusvirheenkin varalta, mutta oikein on.
        Huomioithan osoitteessa kolme i-kirjainta?

[email protected]

• Anonyymi kirjoitti:

Hei,
        Kiitos yrityksestä!
        Onpa kummallista. Tuo sähköposti on päivittäisessä käytössä ja tarkistin vielä kirjoitusvirheenkin varalta, mutta oikein on.
        Huomioithan osoitteessa kolme i-kirjainta?

[email protected]

Moi taas. Sorry minun töppö.
        Yksi i puuttui. Laitan huomenna ohjeet.

• PelleHermanni2 kirjoitti:

Moi taas. Sorry minun töppö.
        Yksi i puuttui. Laitan huomenna ohjeet.

Asia hoidettu.

• Anonyymi

Asia hoidettu.

Kiitos vielä kerran ohjeista!

-xosepiii

• Anonyymi

Moi. Peliohjeet lähetetty matkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Moi. Peliohjeet lähetetty matkaan.

Moi. Ohjeet lähetetty

• Anonyymi

Mahtaako alkuperäisen pelin ohjeet soveltua miten hyvin uusintapainokseen (2022)? Uusintapainos on saatavilla vain englanniksi ja suomenkieliset ohjeet olisi hyvät lapsille.

• Moi. Nyt sinun täytyy kysyä viisamilta koska minulla on vain ohje siihen alkuperäiseen peliin.

• Moi. Ohjeet lähetetty matkaan joten nyt ei auta muu kuin antaa skannerin laulaa.

• Anonyymi

Vieläköhän onnistuisi jonkun lähettää suomenkieliset ohjeet tähän. Voisi kokeilla toimiiko uudessa versiossa kans. :)

• Anonyymi

Sama homma, olisin suomenkielisiä sääntöjä JA seikkailukirjaa vailla..

• PelleHermanni2

Moi. Ohjeet löytyy vuosimallin 1990 , Nr. 4271SF690, 8 sivua.
        Seikkailukirja ei löydy

• Anonyymi

Moi. Ohjeet löytyy vuosimallin 1990 , Nr. 4271SF690, 8 sivua.
        Seikkailukirja ei löydy

Hei!
        Olisin myös äärimmäisen kiitollinen näistä ohjeista.
        tommimaki(ät)hotmail.com
        Iso kiitos jo etukäteen!

• Anonyymi kirjoitti:

Hei!
        Olisin myös äärimmäisen kiitollinen näistä ohjeista.
        tommimaki(ät)hotmail.com
        Iso kiitos jo etukäteen!

Moi. Ohjeet lähti tänään bittitaivaalle.

• Moi Juho ja joulun jälkeinen elämä. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

• Anonyymi

Hei,

Pystyykö joku lähettämään ohjeet minulle? lauri.kolkko(at)gmail.com

• Anonyymi

Sain nämä jo toisesta paikasta

• Moi Lauri. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

• Anonyymi

Hei vaan kaikki Hero Quest fanit! Olisi varmaan ihan aiheellista ladata nämä suomenkieliset pelikirjat skannattuna ihan ladattavaksi johonkin esim. pilvipalvelulinkkiin ettei tarvitsisi täällä julkisesti jaella sähköpostiosotteita.

• Anonyymi

Hei vaan kaikki…..
        Ohjeita on jaettu noin 15 vuotta ja ehkä sinä nyt voisit ladata ne ohjeet pilvipalveluun ja jakaa niitä ohjeita.

• Anonyymi

Hei,

Jos sattuisi suomenkielisiä ohjeita olemaan, niin mulle voi lähetellä [email protected]

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe