Minulla on kannettava, johon on ostovaiheessa asennettu Windows XP. Nyt tarve olisi excel:stä ja kysymys kuuluu: saako sitä mistään muualta, kuin kiltisti ostamalla (paketin hinta 165e!!!)?
Mistä excel-
2
1154
Vastaukset
- zxcvbnm
Vastaava ilmainen Openoffice löytyy osoitteesta http://fi.openoffice.org
- tradis
jos meinaa käyttää sitä exeliä tositarkoituksella, kannattaa se ostaa. toimii nimittäin jostain ihmeen syystä paremmin. oikea asenus levykekin on aina tarpeen silloin tällöin.
jos vain harjoittelet taulukko laskentaa niin exceli on siihen liian "hieno" peli.
sinäänsä toi hinta sais olla pienempi munkin mielestä. toivottovasti ostajan rahoista edes jokuosa menee uusin versioiden kehittelyyn.
muuten! alle satasella saattais nykyaan saada jo kovalevyn, jossa on joku vanha versio exelista ollu käytössä ja asennettuna. liekkö sellaisen ostaminen piratismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711143Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010261- 504334
- 244037
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni124008Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353806Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573699No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413533- 533233
- 422955