kenella on oikeesti kaikki harry potter vvideot mulla on kaikki mutta kaks puuutttuu=(mulls on kaikki muut voittteko vastata tähä pliis??
kenellä on...................??
7
926
Vastaukset
on DVD:nä kaikki tähän asti ilmestyneet elokuvat. FK:n ostan heti kun se ilmestyy.
- villamyssy
hei!
olen unkarilainen tyttö ja haluan lukea HP-kirjat suomeksi mutta en ole löytänyt suomalaista sivua jolta voisin ladata ja postikulut ovat liian kalliit. onko jollakulla digitaaliset HP-kirjat suomeksi vai tiedettekö hyvää sivua? apua, pliis.
- Peessa
Eihän sulla voi olla kaikkia Harry Pottereita jos sulta kerran PUUTTUU kaks!! Mutta mulla on joka tapauksessa KAIKKI Potterit dvdeellä ja kolme videolla.... Ja samoin kaikki suomeksi ilmestyneet kirjat...
- Vompe
Lataa tuolta
http://thepiratebay.org/search/harry potter/0/5/200
Latausohjelman saat tuolta...
http://www.azureus.com/- ovat
kaikki laittomia kopioita.
- Noita Harakka
ovat kirjoitti:
kaikki laittomia kopioita.
Minkäslaista laittomia kopioita ne on. Sisältävätkö salattua noituutta jota ei voi näyttää jästeille?
Itse olen noituuden harrastaja ja tutkija, mitä näillä tehdään.
Vastatkaa nyt joku?
Klikkaan ja mitään ei tapahdu...
Auttakaa nyt hyvät noidat?!!
- Loller0
Multa löytyy kaikki potter-videot, mut viisasten kiven oon nauhottanu joskus telkkarista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921979Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441672
- 1621493
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981473Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297