Opiskelen ilmaisutaitoon painostavan lukion toisella luokalla. Lukio on 800km päässä kotoani joten olen joutunut asumaan opiskelija-asuntolassa. Se on ruvennut väsyttämään kovasti ja tahtoisinkin muuttaa takaisin kotiin. Nyt tässä olen kovasti selaillut erilaisia kouluja ja pohtinut mitä tehdä mutta mutta... En tahdo ns.normaaliin lukioon ja Steiner kuulostaakin mukavalta. Olen kuitenkin käynyt vain tylsän tavallisen peruskoulun, joten onko minulla mitään mahdollisuuksia päästä sinne sisään? Onko muutenkaan soveliasta tulla näin myöhässä aloittamaan?
Kesken lukukauden lukioon
pippurimimmi
1
621
Vastaukset
- kasi
Eri steinerlukioissa on omat käytäntönsä, mutta kysyähän aina kannattaa. Saattaa hyvinkin onnistua. Omassa steinerlukiossani hyväksiluetaan kaikki muualla suoritetut lukion kurssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075658- 835077
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113170- 542869
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986