Forssan Subway - mielipiteitä

Kananrinta

Mitä mieltä olette Forssan Subista. Sopiikoo ravintoketjuun ja toimiiko palvelu?

18

2768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat joka

      on siinä jatkeen kohdalla,joutuu pikapuoliinn siirtymään,kun jatketta aletaan rakentamaan pikapuoliin

      • Asentajako

        Se mahdu siinä ihan olemaan vaikka jatke tulisi. Mahtuuhan siihen väliin vielä kevyen liikenteen väyläkin. Sitä paitsi jatke tuskin tällä menolla koskaan tulee vaikka itse sitä toivoisin.


      • tosiaan.
        Asentajako kirjoitti:

        Se mahdu siinä ihan olemaan vaikka jatke tulisi. Mahtuuhan siihen väliin vielä kevyen liikenteen väyläkin. Sitä paitsi jatke tuskin tällä menolla koskaan tulee vaikka itse sitä toivoisin.

        Valta turmelee ja tämäkin porkmestari pitäisi panna jo kierrätykseen,visiot ovat joko loppuneet tai sammutettu paremmilla houkuttimilla.
        Eipä aikaakaan kun punaisella torilla puhaltavat hyiset tuulet.


    • nähdäkseni

      Hyvät on vetimet

    • palvelua

      Olen käynyt monilla paikkakunnilla. Missään muualla ei palvelu niin hidasta, täytteet asetellaan lähes yksitellen. Täytteitä myös normaalia vähemmän ja puolikas sub ei todellakaan 15 cm. Muualla käyn jatkossakin, Forsassa tuskin.

      • maiskismaiskis

        Hyvä oli tonnaripitko, palvelu hyvin hidasta, mutta mitä siitä, siellä ei ollut kuin yksi ainoa ihminen minun lisäkseni, joi kahvetta.
        Jos siellä ei tarvitse koskaan olla ripeällä lihaksella liikkeellä, niin ei tule sitä harjoittelua nopeaan palveluun koskaan!
        Kellä on niin kiirus?
        Koko kaupunki on ihan jähmettynyt, katso kaupunkikuvaa, ketään missään!


      • Dan Brown

        Itse olen sitä mieltä että palvelu on ripeää ja "silmällekin on ruokaa" Käyn usein ja minun aikananikaan ei hirveitä ruuhkia ole ollut. Ruuassa ei ole ollut valittamista. Ehkä sait harjoittelijan tekemän annoksen? Forssan paras pikaruokapaikka. 10


      • jähmettynyt,kun
        Dan Brown kirjoitti:

        Itse olen sitä mieltä että palvelu on ripeää ja "silmällekin on ruokaa" Käyn usein ja minun aikananikaan ei hirveitä ruuhkia ole ollut. Ruuassa ei ole ollut valittamista. Ehkä sait harjoittelijan tekemän annoksen? Forssan paras pikaruokapaikka. 10

        katsoo mitä vois olla,sen takaavat meidän päättäjät,estävät luonnollisen kehityksen


    • kesäkissa

      Minulle ainakin Subway on loistava vaihtoehto ainaisen hesemössön tilalle. Koulussa ei aina jaksa syödä samaa laitosruokaa niin on hyvä välillä saada fressiä safkaa.

    • muualta muuttanut

      mä olen ihan koukussa.. =D palvelu pelaa ja eväät on hyvät..ehdottomasti plussaa forssassa toi subi..

    • Anonyymi

      Ei ainakaan kannata mennä töihin. On sen verran riistotyöpaikka...

      • Anonyymi

        Omistaja ja liikepaikka ovat muuttuneet 2007 jälkeen (ketju alkoi 2007). Vai mitä aikaa tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistaja ja liikepaikka ovat muuttuneet 2007 jälkeen (ketju alkoi 2007). Vai mitä aikaa tarkoitat?

        Näyttää olevan yrityshaun perusteella muualta tulleiden omistuksissa kuten kaupungin pitseriatkin.


    • Anonyymi

      cittarin omalta "lihatiskiltä" kaupan sisältä saa parempia täytettyjä patonkeja ja ne on hyviä.

      • Anonyymi

        Silloin vielä paremmat, kun tekivät jokioisilla patonkit


    • Anonyymi

      Subway Forssa työntekijä pitää tauoistaan kiinni ja antaa asiakkaan odottaa arvatkaa odotanko, en odottanut enkä mene enää lainkaan. Eikös sillon palvella asiakkaita kun niitä on eikä laiteta asiakkaita odottaan.

      • Anonyymi

        Se on kyllä ihan oikein että pitää tauoistaan kiinni. Näistä on ollut paljon juttua kuinka pikaruokapaikoissa ja ärrällä ei pysty mitään taukoja pitämään.
        Se ei ole työntekijän ongelma jos ketään ei ole siksi aikaa palvelemaan arvon asiakkaita.


      • Anonyymi

        Niin, onhan se kamalaa, jos työntekijällä on ruokatauko. Tai pissahätä.
        Kritiikki Subwayn vetäjälle ei työntekijälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe