Forssan Subway - mielipiteitä

Kananrinta

Mitä mieltä olette Forssan Subista. Sopiikoo ravintoketjuun ja toimiiko palvelu?

18

2951

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat joka

on siinä jatkeen kohdalla,joutuu pikapuoliinn siirtymään,kun jatketta aletaan rakentamaan pikapuoliin

• Asentajako

Se mahdu siinä ihan olemaan vaikka jatke tulisi. Mahtuuhan siihen väliin vielä kevyen liikenteen väyläkin. Sitä paitsi jatke tuskin tällä menolla koskaan tulee vaikka itse sitä toivoisin.

• tosiaan.
        Asentajako kirjoitti:

Se mahdu siinä ihan olemaan vaikka jatke tulisi. Mahtuuhan siihen väliin vielä kevyen liikenteen väyläkin. Sitä paitsi jatke tuskin tällä menolla koskaan tulee vaikka itse sitä toivoisin.

Valta turmelee ja tämäkin porkmestari pitäisi panna jo kierrätykseen,visiot ovat joko loppuneet tai sammutettu paremmilla houkuttimilla.
        Eipä aikaakaan kun punaisella torilla puhaltavat hyiset tuulet.

• nähdäkseni

Hyvät on vetimet

• palvelua

Olen käynyt monilla paikkakunnilla. Missään muualla ei palvelu niin hidasta, täytteet asetellaan lähes yksitellen. Täytteitä myös normaalia vähemmän ja puolikas sub ei todellakaan 15 cm. Muualla käyn jatkossakin, Forsassa tuskin.

• maiskismaiskis

Hyvä oli tonnaripitko, palvelu hyvin hidasta, mutta mitä siitä, siellä ei ollut kuin yksi ainoa ihminen minun lisäkseni, joi kahvetta.
        Jos siellä ei tarvitse koskaan olla ripeällä lihaksella liikkeellä, niin ei tule sitä harjoittelua nopeaan palveluun koskaan!
        Kellä on niin kiirus?
        Koko kaupunki on ihan jähmettynyt, katso kaupunkikuvaa, ketään missään!

• Dan Brown

Itse olen sitä mieltä että palvelu on ripeää ja "silmällekin on ruokaa" Käyn usein ja minun aikananikaan ei hirveitä ruuhkia ole ollut. Ruuassa ei ole ollut valittamista. Ehkä sait harjoittelijan tekemän annoksen? Forssan paras pikaruokapaikka. 10

• jähmettynyt,kun
        Dan Brown kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että palvelu on ripeää ja "silmällekin on ruokaa" Käyn usein ja minun aikananikaan ei hirveitä ruuhkia ole ollut. Ruuassa ei ole ollut valittamista. Ehkä sait harjoittelijan tekemän annoksen? Forssan paras pikaruokapaikka. 10

katsoo mitä vois olla,sen takaavat meidän päättäjät,estävät luonnollisen kehityksen

• kesäkissa

Minulle ainakin Subway on loistava vaihtoehto ainaisen hesemössön tilalle. Koulussa ei aina jaksa syödä samaa laitosruokaa niin on hyvä välillä saada fressiä safkaa.

• muualta muuttanut

mä olen ihan koukussa.. =D palvelu pelaa ja eväät on hyvät..ehdottomasti plussaa forssassa toi subi..

• Anonyymi

Ei ainakaan kannata mennä töihin. On sen verran riistotyöpaikka...

• Anonyymi

Omistaja ja liikepaikka ovat muuttuneet 2007 jälkeen (ketju alkoi 2007). Vai mitä aikaa tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistaja ja liikepaikka ovat muuttuneet 2007 jälkeen (ketju alkoi 2007). Vai mitä aikaa tarkoitat?

Näyttää olevan yrityshaun perusteella muualta tulleiden omistuksissa kuten kaupungin pitseriatkin.

• Anonyymi

cittarin omalta "lihatiskiltä" kaupan sisältä saa parempia täytettyjä patonkeja ja ne on hyviä.

• Anonyymi

Silloin vielä paremmat, kun tekivät jokioisilla patonkit

• Anonyymi

Subway Forssa työntekijä pitää tauoistaan kiinni ja antaa asiakkaan odottaa arvatkaa odotanko, en odottanut enkä mene enää lainkaan. Eikös sillon palvella asiakkaita kun niitä on eikä laiteta asiakkaita odottaan.

• Anonyymi

Se on kyllä ihan oikein että pitää tauoistaan kiinni. Näistä on ollut paljon juttua kuinka pikaruokapaikoissa ja ärrällä ei pysty mitään taukoja pitämään.
        Se ei ole työntekijän ongelma jos ketään ei ole siksi aikaa palvelemaan arvon asiakkaita.

• Anonyymi

Niin, onhan se kamalaa, jos työntekijällä on ruokatauko. Tai pissahätä.
        Kritiikki Subwayn vetäjälle ei työntekijälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe