Forssan Subway - mielipiteitä

Kananrinta

Mitä mieltä olette Forssan Subista. Sopiikoo ravintoketjuun ja toimiiko palvelu?

18

3145

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat joka

on siinä jatkeen kohdalla,joutuu pikapuoliinn siirtymään,kun jatketta aletaan rakentamaan pikapuoliin

• Asentajako

Se mahdu siinä ihan olemaan vaikka jatke tulisi. Mahtuuhan siihen väliin vielä kevyen liikenteen väyläkin. Sitä paitsi jatke tuskin tällä menolla koskaan tulee vaikka itse sitä toivoisin.

• tosiaan.
        Asentajako kirjoitti:

Se mahdu siinä ihan olemaan vaikka jatke tulisi. Mahtuuhan siihen väliin vielä kevyen liikenteen väyläkin. Sitä paitsi jatke tuskin tällä menolla koskaan tulee vaikka itse sitä toivoisin.

Valta turmelee ja tämäkin porkmestari pitäisi panna jo kierrätykseen,visiot ovat joko loppuneet tai sammutettu paremmilla houkuttimilla.
        Eipä aikaakaan kun punaisella torilla puhaltavat hyiset tuulet.

• nähdäkseni

Hyvät on vetimet

• palvelua

Olen käynyt monilla paikkakunnilla. Missään muualla ei palvelu niin hidasta, täytteet asetellaan lähes yksitellen. Täytteitä myös normaalia vähemmän ja puolikas sub ei todellakaan 15 cm. Muualla käyn jatkossakin, Forsassa tuskin.

• maiskismaiskis

Hyvä oli tonnaripitko, palvelu hyvin hidasta, mutta mitä siitä, siellä ei ollut kuin yksi ainoa ihminen minun lisäkseni, joi kahvetta.
        Jos siellä ei tarvitse koskaan olla ripeällä lihaksella liikkeellä, niin ei tule sitä harjoittelua nopeaan palveluun koskaan!
        Kellä on niin kiirus?
        Koko kaupunki on ihan jähmettynyt, katso kaupunkikuvaa, ketään missään!

• Dan Brown

Itse olen sitä mieltä että palvelu on ripeää ja "silmällekin on ruokaa" Käyn usein ja minun aikananikaan ei hirveitä ruuhkia ole ollut. Ruuassa ei ole ollut valittamista. Ehkä sait harjoittelijan tekemän annoksen? Forssan paras pikaruokapaikka. 10

• jähmettynyt,kun
        Dan Brown kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että palvelu on ripeää ja "silmällekin on ruokaa" Käyn usein ja minun aikananikaan ei hirveitä ruuhkia ole ollut. Ruuassa ei ole ollut valittamista. Ehkä sait harjoittelijan tekemän annoksen? Forssan paras pikaruokapaikka. 10

katsoo mitä vois olla,sen takaavat meidän päättäjät,estävät luonnollisen kehityksen

• kesäkissa

Minulle ainakin Subway on loistava vaihtoehto ainaisen hesemössön tilalle. Koulussa ei aina jaksa syödä samaa laitosruokaa niin on hyvä välillä saada fressiä safkaa.

• muualta muuttanut

mä olen ihan koukussa.. =D palvelu pelaa ja eväät on hyvät..ehdottomasti plussaa forssassa toi subi..

• Anonyymi

Ei ainakaan kannata mennä töihin. On sen verran riistotyöpaikka...

• Anonyymi

Omistaja ja liikepaikka ovat muuttuneet 2007 jälkeen (ketju alkoi 2007). Vai mitä aikaa tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistaja ja liikepaikka ovat muuttuneet 2007 jälkeen (ketju alkoi 2007). Vai mitä aikaa tarkoitat?

Näyttää olevan yrityshaun perusteella muualta tulleiden omistuksissa kuten kaupungin pitseriatkin.

• Anonyymi

cittarin omalta "lihatiskiltä" kaupan sisältä saa parempia täytettyjä patonkeja ja ne on hyviä.

• Anonyymi

Silloin vielä paremmat, kun tekivät jokioisilla patonkit

• Anonyymi

Subway Forssa työntekijä pitää tauoistaan kiinni ja antaa asiakkaan odottaa arvatkaa odotanko, en odottanut enkä mene enää lainkaan. Eikös sillon palvella asiakkaita kun niitä on eikä laiteta asiakkaita odottaan.

• Anonyymi

Se on kyllä ihan oikein että pitää tauoistaan kiinni. Näistä on ollut paljon juttua kuinka pikaruokapaikoissa ja ärrällä ei pysty mitään taukoja pitämään.
        Se ei ole työntekijän ongelma jos ketään ei ole siksi aikaa palvelemaan arvon asiakkaita.

• Anonyymi

Niin, onhan se kamalaa, jos työntekijällä on ruokatauko. Tai pissahätä.
        Kritiikki Subwayn vetäjälle ei työntekijälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      19
      1168
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      57
      965
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      863
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      761
    6. 61
      715
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      696
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      662
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      37
      660
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      596
    Aihe