Mukavat sisarukset.

.............

Minusta olisi hyvä kerrankin keskustella täällä mukavista siskoista ja veljistä. Täällä sattuu olemaan niin paljon keskustelua riidoistanne ja tappeluistanne veljienne ja siskojenne kanssa. Niin minusta olisi hyvät että kertoisitte myös hyvät asiat veljistä ja siskoistanne. Minun oma juttuni on: Vaikka tappellen tosi usein, veljeni kanssa, meillä on yhdessä kuitenkin hauskaa, ja mukavaa. Ja veli puolustaa minua, monta kertaa. Ja auttaa kun on tarvis. Minusta hän on hyvä veli. Sillä hän auttaa ja osaa olla nokkela, ja on muutenkin mukava. Vaikka tappelemmekin se ei tee hänestä sen huonompaa kuin minustakaan tai muista. Hän on minun mielestä kaikesta huolimatta mukava veli.

10

2884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safsdgsdhgdsf

      Mun veli on astetta kovempi jätkä.

      • on...

        aika paljonkin kun astetta kovempi jätkä :)

        Sekin puolustaa mua jos joku tulee haastaa riitaa, tai haukkumaan.


    • maailman

      paras sisko, sen kanssa voi rentoutua parhaiten ja jutella mistä haluaa, olla vaan ja löhöillä..

    • maailman paras

      minulla on maailman paras isoveli. Se puolustaa mua, auttaa mua, tukee mua.

      • onnellinen pikkusisko<3

        olen 13w tyttö ja minulla on veli 16w ja sisko 18w. rakastan niitä niin paljon mutta veli on kyllä täydellinen!


    • sdjjojodfs

      Minulla oli isoveli 18v,isosisko 18v,pikkusisko 3v ja pikkuveli 5kk.
      Rakastin heitä kaikkia koko sydämmestäni, vaikka riitelinkin vanhempien sisarusteni kanssa lähes päivittäin, nyt tajuan että se oli naurettavaa, sen tajuaa vasta silloin kun on menettänyt heidät kaikki!
      meitä lähti thaimaaseen lomalle 2004,6 henkilöä ja takaisin tuli 2 eli minä ja isä.
      Nyt niitä sisaruksia osaa arvostaa, mutta senkin tajusin liian myöhään...

    • mansikka``

      Olen sinun kanssa samaa mieltä! Minäkin tappelen pikkuveljeni kanssa, mutta silti meillä on tosi hauskaa! ;)

    • millaaaa

      Mun veli on mulle kaikki kaikessa

    • mä ja mun sisarukset

      Oon 15v tyttö ja mulla on sisko 22v ja veli 20v
      mun sisko asuu ulkomailla ja veli kotona
      me tosi tosi tosi harvoin riidellään ja meil on aina iha sikana inside juttui ja me ollaan niin samaa sukuu ku vaan voi olla. mun veli on reilu ja käydään usein kebul ja saan hengailla sen bileissäki :P ...me aina lainataan toisillemme rahaa kun on tarvis ja jaetaan herkut keskenään.. pidetään aina lapset vastaan vanhemmat sodassa yhtä ja puolustetaan toisia, joskus painitaan ja nauretaan vaikka kuinka paljon (esim eilen ruokapöydän alla 20min putkeen :D ...jos toinen on kipee tai loukannu niin sit hoivataan ja puhdistetaan haavat. mun veli ostaa mulle siiderii :) ..ja jos jään kiinni niin se sanoo et se oli hän koska hän o täys ikäne.. vastapalvelukseks mä otan niskaani ne jutut joista tulee kotona riitaa! :) luv ya bror. Sitten siskosta: Siskon kans aina jutellaan mesessa juorut ja muut ja kun hänkin on niin samaa sukuu niin tulee hänenki kans säädettyy yhtä lailla aina niin paljon inside juttuu.. vaikka ikä eroa on niin paljo ollaan saman kokosii ja näkösii saman laiset jutut ja yhteiset sodat ja tukemiset... mä väitän et mulla on yhet maailman parhaista sisarus"suhteista". tosi harvoin mutta tietenkin tulee joskus vähän tiuskaistua kun on huono päivä mutta sekin sitten hyvitetään samantien käydään ostamassa sipsii ja vuokrataan leffa
      MOLEMPIA RAKASTAN YLI KAIKEN

    • Matopoika

      Mullaki on sisaruksii, kolme siskoo :) saman ikäsii ovat ku minä. yks on vähä vanhempi. tapellaanhan me, mutta kivaa meillä yleensä on :D tosin, se on vähä harmillista, ku ne asuu eri talossa ku mä :/ kuitenki usein me nähdään toisiamme. oikeassa olet, sisarukset on hieno juttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe