jos olen tehnyt kotisivuni frontpagella,niin pystyykö siirtää ne esim tämän palvelun tarjoajan hotelliin.
Datamappi Perus
1 kpl com/net/org/info/eu verkkotunnus
5 sähköpostilaatikkoa à 50Mt
200 Mt kotisivutilaa
Liikennemäärä 5 Gt/kk
Ohjelmointiominaisuudet (PHP, Perl, CGI, SSI)
Shell-yhteys www-palvelujen kehitystä varten
Alidomainit ja salasanasuojatut www-sivut
Kävijätilastointi
MySQL-tietokannat (koko yhteensä 30 Mt)
Sähköpostin virustorjunta ja roskapostin suodatus
Lomavastaaja, aliakset ja edelleenohjaukset
Nopeat Suomessa sijaitsevat palvelimet
frontpagella tehdyt sivut
5
544
Vastaukset
- Höpö.
..tietenkään et voi käyttää niitä FrontPage-laajennuksia jotka vaativat nimenomaan Microsoftin palvelimen, koska tuolla on palvelimena Apache. Muutenhan ei ole mitään väliä millä ohjelmalla sivut tehdään.
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen hotelliin.- ei voi olla
tyytyväinen jos on käyttänyt muita webhotellipalveluita
- sfhuyfdsydfuy
On mahdollista asentaa Frontpage-laajennuksia Apacheen. Monet webhotellitarjojat tekee sillä tavalla.
- Höpö.
ei voi olla kirjoitti:
tyytyväinen jos on käyttänyt muita webhotellipalveluita
Ihan mielenkiinnosta haluasin syitä tähän. Esimerkkejä siis.
- Höpö.
sfhuyfdsydfuy kirjoitti:
On mahdollista asentaa Frontpage-laajennuksia Apacheen. Monet webhotellitarjojat tekee sillä tavalla.
Jos on tarve frontpage laajennuksia käyttää, niin sitä kannattaa tietenkin kysyä hotellipaikan tarjoajalta ENNEN kuin kaupat tehdään. Jos tarvitsee eikä hotelli pysty niitä tarjoamaan, niin silloin ei tietenkään kannata tilata. Tai toisena vaihtoehtona kannattanee miettiä kannattaako sellaisia tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770