Vieläkö jostain mahtaisi löytää trial pyöriä jotka näyttivät moottoripyöriltä ja joilla pystyi ajamaan muutenkin kuin tapeilta (matkaa) ja joihin löytyisi myös osia?
Trial pyörä
5
4295
Vastaukset
- Esimerkiksi
Yamaha Tricker?
- peräsmies3
mainos on harhaanjohtava. Siinä ei ole trial välityksiä. Ei jaksa kulkea mäkiä ylös. Pitää olla paljon pieniä vaihteita ja veto myös kuin traktorissa.
Vaihtoehtoja en tiedä montaa, koska yleensä trial-pyöriä ei ilmeisesti saasteiden tms. takia ole juurikaan enää saanut rekisteriin.
Beta Alp vanhat 90-luvun 2-tahtimallit melko suoria muunnoksia trialpyörästä. Enduro tyyppinen, mutta hieman lyhyempi satula ja valot laitettu.
Itselläni on Beta trial 240 cc johon laitettu Alp-mallin tehtaan oma satula.
Betalla on nyt myös ALP malleja 4-tahtisina. Ne saa varmasti rekisteriin. Suomen kumpikaan maahantuoja ei vain tuo näitä malleja maahan.
Hieman kyllä epäilen onko tämä niin maastokelpoinen kuin vanhat 2-tahtiset Beta Alpit.
Betalla on myös hiljattain tullut uusi 4t-malli puhtaasta trial-pyörästä. Aika kallis on.
Sitten löytyy espanjalaista 2-tahtista GAS GAS Pamperaa. En ole varma, saako rekisteriin.
Taitaisi löytyä ihan ajamatontakin. Myydään myös Suomessa, Helsingin lähistöllä liikkeessä. Ruotsistakin on löytynyt.
http://www.blocket.se/li?ca=11_s
Tossa oli käytettyjä Ruotsin moottoripyöriä. - n4p
peräsmies3 kirjoitti:
mainos on harhaanjohtava. Siinä ei ole trial välityksiä. Ei jaksa kulkea mäkiä ylös. Pitää olla paljon pieniä vaihteita ja veto myös kuin traktorissa.
Vaihtoehtoja en tiedä montaa, koska yleensä trial-pyöriä ei ilmeisesti saasteiden tms. takia ole juurikaan enää saanut rekisteriin.
Beta Alp vanhat 90-luvun 2-tahtimallit melko suoria muunnoksia trialpyörästä. Enduro tyyppinen, mutta hieman lyhyempi satula ja valot laitettu.
Itselläni on Beta trial 240 cc johon laitettu Alp-mallin tehtaan oma satula.
Betalla on nyt myös ALP malleja 4-tahtisina. Ne saa varmasti rekisteriin. Suomen kumpikaan maahantuoja ei vain tuo näitä malleja maahan.
Hieman kyllä epäilen onko tämä niin maastokelpoinen kuin vanhat 2-tahtiset Beta Alpit.
Betalla on myös hiljattain tullut uusi 4t-malli puhtaasta trial-pyörästä. Aika kallis on.
Sitten löytyy espanjalaista 2-tahtista GAS GAS Pamperaa. En ole varma, saako rekisteriin.
Taitaisi löytyä ihan ajamatontakin. Myydään myös Suomessa, Helsingin lähistöllä liikkeessä. Ruotsistakin on löytynyt.
http://www.blocket.se/li?ca=11_s
Tossa oli käytettyjä Ruotsin moottoripyöriä.jos haluu kunnon koneen ni ostaa Gas Gas 125cc. sen saa myös katu käyttöö(etu ja takavalo rekkari teline tulevat pyörän mukana).oon ajanu ni aika huisaa on ku menee täysil :)
- n4p
mä harrastan Trialii ja jos etit matka trialii ni sun täytyy ettii jostai 125cc tai yli. jos ostat vaikka 125cc Gas Gas ni siin tulee mukana esim. takavalo rekkariteline vaihdettava takalokari, etuvalo ja kaikkea muuta. mutta satulaa ei tuu mukana.
nimittäi mulla on 125cc Gas Gas vuodelt 08 ja siin tuli noi mainitut osat mukana(pussissa), ja toi ''vaihdettava takalokari'' se rekkari teli on kiinni siinä. eli pyörässä on alkuperäinen takalokari.
jos kysyttävää ni lsits kommaa :) - Joonasjärvinenlahest
Haluaisin ostaa trialin mutta en tiedä esim. Sopivaa kuutio määrää minulle tai edes sopivaa paikkaa ostaa, en ole koskaan ajanut trialin kuin vähäsen maastopyörällä ja olen 12v poika 169 cm painoa on 64.1 kg ja penkistä nousee 57kg jos se auttaisi teitä auttamaan minua. Crossia olen kyllä ajanut neljävuotiaasta asti. :)t jonaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574