heps!
olen mietiskellyt jo intistä asti haaveillut practicalin aloittamista eli n.6-7vuotta ja kävinkin jo teoriaosan viime syksynä, mutta sitten tuli aikapula.nyt olisi aikaa harrastella, mutta mietiskelen millä aloittamiskustannuksilla selviäisi..?
aika tyyristähän periaatteessa tuo aloittaminen taitaa olla varsinkin opiskelijalle.
mitä seuramaksut yleensä ovat?
paljon harrastukseen menee aikaa silleen jos keskiverrosti ajatellen, että kehittyisikin ja olisi kisoihin asiaa?
en välttämättä sm-mitaleita ajatellut hankkia, mutta hyvän ampumataidon ja se flow tunne ampuessa ainakin minulla on loistava, kun kaikki ympäriltä häviää ja näkee vain taulun.
entäs sitten ase.glock 17 kokeilin teoriaosassa ekaa kertaa, mutta tuntui omaan käteeni julmetun isolta.fn intissä ei muistaakseni niin iso ollut, ehkä ihan sopiva.olen pienikätinen niin onko esim. glock 19 hyvä?pro malli kai menee normaalipistooliksi.en tiedä miten soveltuu practicaliin kuitenkaan.onkos muita sellaisia sen kokoisia hyviä tiedossa?no, sitä asetta voi miettiä sitten varmaan kurssin jälkeen.pääpointti että kuinka paljon selviää halvimmillaan että jos esim kerran viikossa kävisi ampumassa.onko muuten tarvetta hommata sitten 22:sta kun eikö sillä ampuminen ole huomattavasti halvempaa.kuitenkin nimenomaan tuo tilanteenomainen ammunta kiinnostaa.no jos joku jaksaa vastata niin kiitoksia.
practicaliin
5
997
Vastaukset
Ei tuosta viestistä selvinnyt missä päin asut, mutta Järvenpäässä toimii I.P.S.C ( Inteernational Practical Shooting Confederation ) seura, en nyt muista tarkempaa osoitetta, kokeile Googlata.
- kurkkaamassa
www.toiminta-ampujat.fi/
- kaapunnipoeka
kurkkaamassa kirjoitti:
www.toiminta-ampujat.fi/
sieltä tietoo sillä kyllähä minnäe oon siellä krjaatuneena iha er nikillä ja muutennii er tikillä.
- GRIZZLY
Aloittamis vaiheessa parhaita ase vaihtoehtoja sanoisin olevan Glock 17,34,35 ei 19. CZ 75/ variaatiot. H&K USP. Näillä vaihtoehdoilla pääsee aseeseen käsiksi noin 800€ vyö,kotelo jne.
- sra?
kattelin myös sra-toimintaa.onko samanlaista kuin practical?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758