heps!
olen mietiskellyt jo intistä asti haaveillut practicalin aloittamista eli n.6-7vuotta ja kävinkin jo teoriaosan viime syksynä, mutta sitten tuli aikapula.nyt olisi aikaa harrastella, mutta mietiskelen millä aloittamiskustannuksilla selviäisi..?
aika tyyristähän periaatteessa tuo aloittaminen taitaa olla varsinkin opiskelijalle.
mitä seuramaksut yleensä ovat?
paljon harrastukseen menee aikaa silleen jos keskiverrosti ajatellen, että kehittyisikin ja olisi kisoihin asiaa?
en välttämättä sm-mitaleita ajatellut hankkia, mutta hyvän ampumataidon ja se flow tunne ampuessa ainakin minulla on loistava, kun kaikki ympäriltä häviää ja näkee vain taulun.
entäs sitten ase.glock 17 kokeilin teoriaosassa ekaa kertaa, mutta tuntui omaan käteeni julmetun isolta.fn intissä ei muistaakseni niin iso ollut, ehkä ihan sopiva.olen pienikätinen niin onko esim. glock 19 hyvä?pro malli kai menee normaalipistooliksi.en tiedä miten soveltuu practicaliin kuitenkaan.onkos muita sellaisia sen kokoisia hyviä tiedossa?no, sitä asetta voi miettiä sitten varmaan kurssin jälkeen.pääpointti että kuinka paljon selviää halvimmillaan että jos esim kerran viikossa kävisi ampumassa.onko muuten tarvetta hommata sitten 22:sta kun eikö sillä ampuminen ole huomattavasti halvempaa.kuitenkin nimenomaan tuo tilanteenomainen ammunta kiinnostaa.no jos joku jaksaa vastata niin kiitoksia.
practicaliin
5
1012
Vastaukset
Ei tuosta viestistä selvinnyt missä päin asut, mutta Järvenpäässä toimii I.P.S.C ( Inteernational Practical Shooting Confederation ) seura, en nyt muista tarkempaa osoitetta, kokeile Googlata.
- kurkkaamassa
www.toiminta-ampujat.fi/
- kaapunnipoeka
kurkkaamassa kirjoitti:
www.toiminta-ampujat.fi/
sieltä tietoo sillä kyllähä minnäe oon siellä krjaatuneena iha er nikillä ja muutennii er tikillä.
- GRIZZLY
Aloittamis vaiheessa parhaita ase vaihtoehtoja sanoisin olevan Glock 17,34,35 ei 19. CZ 75/ variaatiot. H&K USP. Näillä vaihtoehdoilla pääsee aseeseen käsiksi noin 800€ vyö,kotelo jne.
- sra?
kattelin myös sra-toimintaa.onko samanlaista kuin practical?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812506- 1832044
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771935Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221731Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311635- 1241572
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711205Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681175Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c781155