pentuja myydään ensin lyhytkarvaisina, sitten osaa pitkäkarvaisina, mikähän on lopullinen karvanlaatu, eikö kasvattajalla ole ammattitaitoa kun on myös siellä toimikunnissa!!!!!
pitkä-lyhyt-pitkä-lyhyt
8
1416
Vastaukset
- Siiss
Voiko tommosta tapahtua?
- vai niin
Alan " todelliset " ammattilaiset työskentelevät ilmeisesti oikeissa tehtaissa. Eivät pääse liukuhihnoiltaan edes paikalle, kun paikkoja toimikuntiin olisi jaossa ja voisi ihan oikeasti vaikuttaa asioihin. Täällä nuriseminen on amatöörien jupinaa.
- MMKML
JOS ITTE OSTAISIN KOIRAN< KOIRIA OTTAISIN AINA SELVYYDEN ENSIN KASVATTAJASTA JA BERNHARDILAISTA OSTAESSA MYÖS JA HAKISIN 5 KOIRAA ULKOMAILTA JA 4 SUOMESTA
- kiukkune akka
MMKML kirjoitti:
JOS ITTE OSTAISIN KOIRAN< KOIRIA OTTAISIN AINA SELVYYDEN ENSIN KASVATTAJASTA JA BERNHARDILAISTA OSTAESSA MYÖS JA HAKISIN 5 KOIRAA ULKOMAILTA JA 4 SUOMESTA
Sä sitte jaksat jauhaa tota samaa joka palstalla !
Missäs ne dogit nyt on ?
- ole kasvattunut
Yhtäkään lyhytkarvaisen/pitkäkarvaisen yhdistelmää.Tiedätkö mitä se käytännössä tarkoittaa? Koska olet niin tietävä, ilmoita ihmeessä kavattajalle mitkä pennut ovat lyhytkarvaisia ja mitkä pitkäkarvaisia...Helpottaa niitten rekkarointia.
Mitäs sitte jos oot väärässä?Otatko vastuun niistä.
Juupa-juu.- Eka
Mulla taisi olla ensimmäinen sekoitus :)
kyllä niistä näki syntymästä asti karvanlaadun:)
Mutta kai siihen nyt vähän silmää tarvitaan:) - lumitar26
Minun koirani emä on lyhytkarvainen ja isä pitkäkarvainen. Bertsuni määritelmä on lyhytkarvainen.
- MMJKLMS
lumitar26 kirjoitti:
Minun koirani emä on lyhytkarvainen ja isä pitkäkarvainen. Bertsuni määritelmä on lyhytkarvainen.
1 1=2-2=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746