http://www.jkminc.com/truegrit2001/Aprilia 50CC 2.jpg
Eli, Aprilia racing 50cc myynnissä. Pirun tehokas pyörä,lisätty tehoputki.
Vakionopeus oli ~ 60km/h ja pelkällä tehoputkella menee kevyesti 120 km/h.. Muita virityksiä ei tarvitse.
Pyörällä voi ajaa ihan helposti moottoriteilläkin, todella muistuttaa kevytmoottoripyörää. Pyörässä oli vain pienempi pakoputki kun Aprilia Racing 125cc, mutta tehoputki nyt, niin lähes sama asia.
Pyörä on helvetin hyvässä kunnossa (voi todeta kuvasta!)
Pyörä on täysin laillinen jos omistat kevarikortin. Tehoa löytyy niin pirusti että kehtaa ajaa vaikka 2- kymppisenä vielä!
Pyörä on Helsingissä, mutta pystyn kuljettamaan peräkärryllä mihin tahansa Suomeen.
HALVALLA LÄHTEE, alku hinta ~ 2833 euroa (= 17 000mk)
http://www.jkminc.com/truegrit2001/Aprilia 50CC 2.jpg
Tämä tarjous ei helpolla toistu!
kiinnostuneet, viestiä tänne.
Myydään kevarin näköinen 50cc!
8
1805
Vastaukset
- löytyy
Saatan olla tuosta kiinnostunut, oon ajatellu ostaa kevarin mutta tuonhan saan halvemmalla kun tavallisen kevarin, pakko myöntää, aika tykkivehje näyttää olevan ainakin ulkoota päin.
Täytyy tsekkaa rahatilanne ja löytyykö parempia vaihtoehtoja, mitään en lupaa.. - Jape
Ei se liene aivan laillinen koska se on mopo josta ei ole maksettu ajoneuvoveroa.
Moottoripyörässä, siis yli 50 cc ja/tai yli sen 45KM/h kulkevahan on suomen lain mukaan moottoripyörä josta pitää maksaa ajoneuvovero.
Mutta kieltämättä hieno peli.
Poikani 11 v oli aivan myyty mutta saa odottaa vielä muutaman vuoden ja tuolla kehtaa jo isäkin välillä ajella.- juha
Ajan kevarikortilla ja olen maksanut siitä kevarin veron. Sen takia suosittelen että ostaja olisi kevarikortin omistaja, mutta mikään ongelma ei ole ottaa tehoputkea irti ja viedä katsastukseen, josta se tulee mopoksi ja laittaa teharin takaisin, mikä kestää alle 15min.
- Juha
Kannattaa tai täytyy olla sellaset 175cm varmaan niin pystyy ajamaan tolla..Ohjaustangon etäisyys istuimesta on melkein tavallinen moottoripyörän etäisyys.
Ja jos nuo tarrat ei miellytä niin jokasen tarran saa helpolla pois. - 0hdake
Jos tuota ei ole _rekisteröity kevariksi_, niin ei se laillinen ole.
Ja mittarihan voi näyttää 120km/h, mutta pelkällä teharilla se ei taatusti sellaista kyytiä kulje. Oli tehari mikä hyvänsä.- QQQ
Jos se ajaa kevarikortilla ja maksaa kevariveroa niin tottaikai se on rekisteröity kevariksi. Se vaan selitti sitä että sen voi hetkessä muuttaa mopoksi kun ottaa teharin irti ja vie katsastukseen.
Ja voi ihan hyvin kulkea 120 kun siinä on lähes kevarin tehot, kun kevarissa ei ole teharia ja tossa 50cc on vaan 50 kuutioinen moottori. Niin se on lähes sama asia. Tollaseen pyörään kun hankkii teharin niin se vaikuttaa aika paljonkin enemmän kun hankkis skootteriin mihin tulee huippunopeuteen joku 25 km/h lisää. - 0hdake
QQQ kirjoitti:
Jos se ajaa kevarikortilla ja maksaa kevariveroa niin tottaikai se on rekisteröity kevariksi. Se vaan selitti sitä että sen voi hetkessä muuttaa mopoksi kun ottaa teharin irti ja vie katsastukseen.
Ja voi ihan hyvin kulkea 120 kun siinä on lähes kevarin tehot, kun kevarissa ei ole teharia ja tossa 50cc on vaan 50 kuutioinen moottori. Niin se on lähes sama asia. Tollaseen pyörään kun hankkii teharin niin se vaikuttaa aika paljonkin enemmän kun hankkis skootteriin mihin tulee huippunopeuteen joku 25 km/h lisää.Niimpäs olikin.
"Ajan kevarikortilla ja olen maksanut siitä kevarin veron."
Jäi huomaamatta.
Mikäli kuski on kokonaan katteen suojassa ja painaa jotain 40kg, tuollainen 120km/h huippunopeus alkaa kuulostamaan aivan realistiselta.
Yleensä ottaen 50-kuutionen jää aika paljon 125-kuutioisen väännöstä ja tehoista... (2t). - Juha
0hdake kirjoitti:
Niimpäs olikin.
"Ajan kevarikortilla ja olen maksanut siitä kevarin veron."
Jäi huomaamatta.
Mikäli kuski on kokonaan katteen suojassa ja painaa jotain 40kg, tuollainen 120km/h huippunopeus alkaa kuulostamaan aivan realistiselta.
Yleensä ottaen 50-kuutionen jää aika paljon 125-kuutioisen väännöstä ja tehoista... (2t).Pyörä on lähdössa myyntiin tuota pikaan, vielä on mahdollisuus ostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275