Naislääkärin vastaanotolla

Grantt

Olen lääkärin vastaanotolla, nimeni huudetaan ja menen hänen luokseen, lääkärinä on 40v. tummahiuksinen, rintava nainen. Lääkärin nimi on Anja, hänellä on lääkärin takin alla punainen hame, jalassa on punaiset työsandaalit. Anja laittaa kumihanskat käteen ja pyytää minut riisuutumaan alushoususilleni. Olen katsonut Anjan sandaaleita siten, että kaluni on puolitangossa, Anja on huomannut saman asian myös. Yhtäkkiä hän kysyy, et mikä minun sandaaleissani kiehtoo sinua niin paljon? Vastaan tyynesti, että minul on sandaalifetissi.

Anja haluaa nähdä käytännössä miten toteutan fetissini. Anja antaa sandaalinsa minulle, ensin haistan sandaalien tuoksua, haju on erittäin kiihottava. Seuraavaksi nuolen sandaalia ja se saa kaluni kovaksi. Anja kiihottuu touhustani myös sen verran, että alkaa hieroa pilluaan. Näky on upea ja pyydän, että hän ottaisi sandaalit käteensä ja hieroisi niillä kaluani, Anja suostuu siihen.

Kovenen entisestään ja hän hieroo sandaaleilla entistä kovemmin, pyydän häntä lopettamaan etten laukeaisi liian aikaisin. Anja haluaa, että nuolen hänen pilluaan, rupean nuolemaan ja kiimalimat alkavat valumaan suuhuni, Anja alkaa huohottaa nuolemisen tahdissa. Hän käskee minua hakemaan punaisen dildonsa työpöydän laatikosta, Anja nuolee dildoa ja laittaa sen pilluunsa. Otan sandaalit ja nuolen niitä samalla, kun Anja tyydyttää itseään, nuoltuani sandaaleita jonkun aikaa niin työnnän kaluni sandaaliin ja rupean tyydyttämään itseäni.

Anja kiihottuu entisestään ja haluaa ottaa minulta suihin, työnnän kalun suuhun, hän runkkaa kaluani samalla. Olen aivan ekstaasissa, Anja antaa dildon minulle ja haluaa, että nuolen sen puhtaaksi. Samalla kun nuolen dildoa hän ottaa suihin, olen pian laukeamassa ja hän haluaa, että tulen hänen suuhunsa. Haluan vielä haistaa sandaalia ennen kuin laukean. Haistelen sandaalia ja Anja ottaa suihin, yhtäkkiä en enää kestä vaan laukean voimalla hänen suuhunsa. Anja nuolee kaluni puhtaaksi! Puen päälleni ja kiitän Anjaa loistavasta tarkastuksesta!

17

26803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oolofi

      En pidä liian pitkistä, tää oli just hyvä! Just keep that going=)

      • Maikku vaan

        ...en oikein pidä näin lyhyistä. En pääse mukaan tunnelmaan, kun novelli jo loppuu. Ihan ok kirjoitettu, mutta minun mieleeni pituutta olisi voinut olla lisää.


    • Ihmettelijä.

      Sandaali- ja lääkärifetissin yhdistäminen on minusta aika outoa. No, joku ehkä piti tästä...

    • Matteus

      ....novellista. Minua tuo olisi kiihottanut, jos olisit kertonut, miten korkea (piikki)korko sandaaleissa oli. Jo 12 cm:n koroista olisin kiihottunut.

      • rrr

        Tää ei jotenki ollu uskottava.. tai noh.... sori ny :) ja ei pääse oikee messii, eteni liian nopee :/


      • Anonyymi

        Oli hyvin tarinoitu juttu.


    • Anonyymi

      2020 anyone?

      • Anonyymi

        Ei. Tänä vuonna pysytään ihan aidossa oikeassa elämässä eikä turhanpäiväisissä satuiluissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Tänä vuonna pysytään ihan aidossa oikeassa elämässä eikä turhanpäiväisissä satuiluissa

        Pitää jättää lääkärille kestotilaus. Sama tutkimus kerran viikossa pitää lääkärin herkullisena, mielellään yksityisvastaanotolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Tänä vuonna pysytään ihan aidossa oikeassa elämässä eikä turhanpäiväisissä satuiluissa

        No hyvä. Silloin on kaikilla toivoa.


    • Anonyymi

      Fantasia olisi naislääkärin vastaanotto...
      Mies hoitaja olisi vapaana naislääkärin tutkimuksiin, siemenneste näytteen tutkimus tutkimuspöydällä.

      • Anonyymi

        Miksei tapaaminen hotellihuoneessa viherkasvin kanssa antaisi myös suuren ilon ja suuseksiä mielin määrin. Höystein tottakai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei tapaaminen hotellihuoneessa viherkasvin kanssa antaisi myös suuren ilon ja suuseksiä mielin määrin. Höystein tottakai.

        Mikä rotunainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä rotunainen.

        Sigourney Weawer on rotunainen. Aino Kassinen ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sigourney Weawer on rotunainen. Aino Kassinen ei ole.

        Joku on syönyt liikaa sinisiä ostereita. Paine on kauhia haarojen välissä. Blue Oyster Cult.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on syönyt liikaa sinisiä ostereita. Paine on kauhia haarojen välissä. Blue Oyster Cult.

        Suurisuu on aina suurisuu. Aina valmiina.


    • Anonyymi

      Andaali sanja

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe