Elikkäs laitoin ihan uuden että omani varmasti huomattaisiin .. ja saisin vastauksen mahdollisimman pian.Olen lähdössä hakemaan kahta ihanaa undulaattia viikon sisällä 5h 30min ajomatkan takaa . elikkäs se on yhteen suuntaan 5h30min ... kun olen hakenut undulaatit niin teen 2h 45 min ajomatkan jälkeen 2h pysähdyksen ja ajan sitten koko loppumatkan kotiini .. kestävätkö undulaatit sen ja miten valmistaudun jo etukäteen? että saisin pidettyä ne mahdollisimman pirteinä ja hyväkuntoisina matkan aikana .. mitä kannattaa pikkuveikoille ottaa evääksi yms ?
moikka eli matkasta kyselisin..
1
321
Vastaukset
- -M-
Kyllä undut matkustusta kestää kunhan vähän seurailee niiden hyvinvointia ja kuljetusastia on asiallinen. Tarkista että tuon pidemmän tauon aikan linnut varmasti syövät ja juovat. Noinkin pitkällä matka-ajalla kannattaa olla käytössä jo pieni kuljetushäkki johon saa ruoka-astiat tukevasti matkaan sen perinteisen pahvilaatikon sijaan.
Vinkkejä matkustukseen löytyy tuosta toisesta samaa aihetta koskevasta viestistä ja tämän artikkelin lopusta:
http://www.papukaijayhdistys.fi/web/index.php?option=com_content&task=view&id=82&Itemid=88
Ruokana matkahäkissä kannattaa olla jotain kuivamuonaa mikä on linnuille tuttua ennestään, esim hirssintähkä kelpaa useimmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020