Xbox 360 rikki?

...

elikkä ostin eilen 24.8.07 Xbox 360 konsolin ja Ghost Recon A.Warfigter.-pelin. asensin koneen ja ja pistin pelin sisään. pelin alkuvalikkoa selaillessani tuli ruudulle teksti että levyä ei voida lukea. niinpä otin levyn pois ja tarkistin sen. Ei naamuja. pistin sen sisään ja se rupesi lataamaan sitä peliä, mutta peli tilttasi pelin latauskohtaan. Käynnistin konsolin uudestaan ja ruutu oli mustana ja konsolissa paloi 3 punaista valoa. mitä teen?

15

4314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ale r

      vie se korjaamolle.

      • Nordicman

        Soittaa Xboxin asiakaspalveluun,niin mäkin tein kun oma xbox rikki meni...


    • ..vaan

      Konsolissa sisäinen vika.. harmi:-(

    • j54

      Hetken kuluttua alkaa ne kuuluisat punaiset valot vilkkumaan. Ihan paska tuo xbox360 mulla jo viidettä kertaa "huollossa"... En ikinä enää hanki xboxia. Ennen oli mulla sonyn tuotteet. Pelejäkään ole niin paljoa tarjolla.

      Nimimerkillä todella pettynyt.

    • Pirce

      vie konsoli takaisin sinne mistä ostit sen. jos sulla on kuitti niin sun pitäis saada toinen tilalle jos se meni näin nopeesti rikki.

    • ghngv

      Sun pitää viedä se korjaamolle kone on yksinkertaisesti paskana. Mulle kävi samoin

    • jippiiiiiii

      minullakin meni xbox360 rikki ja sama homma! korjauski on helvetin kallis. se saattaa johtua siitäkin ettei xbox360 saa riittävästi ilmaa, mutta mulla se ei tepsiny eli siinä on sitten siäinen vika!

      • räplääjä

        Paloiko sulla kolme punaista valoa boxsissas? Jos paloi ni kyseessä on virhekoodi. Saat ohjeet kun googlaat (xbox 360 virhekoodit). Mulla meni just eilen boxi rikki. siinä paloi 3 punaista valoa ja virhekoodi oli 0020 eli laitteistovika. Se oli jo kolmas kerta... ja vakuutus ei enää korvannu ja korjaus maksaa tasan 87e, eli helvetisti. Joten ajattelin kokeilla muutamaa tapaa miten noi amerikkalaiset korjaa noita boxejaan. En olis halunnu avata konetta ja etsiskelin helppoa tapaa korjata sitä... Ja löysin sellasseen, kuin "towel trick". Löydätte sen, kun laitatte googleen: xbox 360 towel trick. Tein sen n. viisi kertaa vähän eri aika määrillä, mutta n. viides kerta onnistui. Eli älä masennu muutaman yrityksen jälkeen(: .

        Viimeiseksi tein omat ajat ja imuroin sitä vähän:

        1. irrotin kaikki muut johdot paitsi virtajohdon
        2.laitoin virran päälle boxiin
        3.käärein sen neljään paksuun pyyhkeeseen
        4.annoin olla pyyhkeisen sisällä n.50-60 min
        5.otin pyyhkeet pois
        6.annoin jäähtyä 30 min
        7. imuroin xboxin päällä olevasta tuuletusaukosta n. 1-2 min
        8. tein tilaa itselleni ja boxille
        9.sanoin että se o menoo ny
        10.laitoin boxin päälle, odotin ja VOLLAAAAA!!!!


        Jos ei toimi ni avaa ja tee temppusi(:


      • köyhyyden huippu

        RODD vikakorjaus menee takuuseen joten ei se mielestäni kovin kallista ole.
        Toki harmittavaa olisi jos omalle kohdalle sattuisi.
        Saattaisinpa jopa käydä hakemassa uuden boxin kaupasta huollon ajaksi, koska joutuu kuitenkin olemaan ilman laitetta monta päivää.


    • corkloki
    • Mömmönen
    • mattazz

      mulla on semmonen vika xbox:a että laitan pelin xbox:n sisään sitten se pitää outoa ääntä ja lopuksi tulee juttu open tray sitten menee ehkä puoli tuntia kun yritän saada peliå toimii sitten lopulta peli alkaa toimiin mutta vaikka halossa en pysty pelaan cambaigia

    • Vanha kone

      No mulla on taas sellanen juttu, että se ei välillä haluu ottaa sitä levyä ulos sieltä :(
      Ja välillä en ees voi laittaa levyä sinne, kun ei aukase ...
      Tosin koko kone on jo 5 vuotta vanha .. :/

      • jades

        levy kelkka rikki? saattaa olla pölyä sielä rattaitten välissä sen takia ei aukea


    • auttaakaa kiitis

      Mun xboxissa ppalaa vihree va lo ja niinn myös ohjaimesa onko rikki :( :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe