Hola Sofia!Voisitko neuvoa kivoja aamiais/illallispaikkoja Carrer del Mar kadun nurkilla.Tiedätkö sen ikivanhan Paellapaikan nimeä,missä on kaikenmaailman kuninkaalliset sekä julkkikset käyneet syömässä?Olen joskus vuosia sitten käynyt siellä,mutten muista missä se on,enkä edes sen nimeä.Jonkinlainen muistikuva on ,että se olisi jossain sataman suunnalla.Olemme tulossa vaimon kanssa Barcelonaan syyskuussa ja olisi kiva viedä vaimo sinne syömään Paellaa.Vielä mahtavat kiitokset sinulle vinkeistä ja ohjeista,joilla ole varmasti auttanut maanmiehiäsi viettämään todella antoisia hetkiä Barcelonassa.Jatka vaan samaan malliin,kiitos.
kiitokset
1
330
Vastaukset
- Sofía
No hei, kiitos kiitos :) Tykkään itse matkustella joten jos mun vinkeistä on hyötyä muille niin se on kiva.
Taidat tarkoittaa 7 Portes ravintolaa, joka on tosiaan sataman lähellä.
Osoite: Paseo Isabel II, número 14
7 Portes avasi ovensa ensimmäsitä kertaa vuonna 1836.
Valitettavasti en tunne Carrer del Marin lähistöä :-( Katselin netistä ja siinä on lähistöllä vaikka mitä, laitan tähän linkin:
http://www.bcn.es/cgi-guia/guiamap4/cgi-guia/?actives=H001&zoom=1&scl=5&cnt=32219.960,81300.680&plt=32219.96,81300.68&plant=capes4e&txt1=&txt2=C. del Mar, 72&idioma=1&grayscl=0
Kivaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690