Siis ehdotuksia...
Ja mikä passais lempinimeksi? Ollia en halua ku on ikäviä muistoja. sen nimisestä tyypistä
Oliverille
10
1142
Vastaukset
- rapuliini1
Ricardo Cristian
- ihan tosissasi?
Tosi typeriä nimiä suomalaislapselle c-kirjaimineen.
Oliver Rikhard Kristian olisi suomen kieleen sopiva muoto. Mutten kyllä pidä tuosta nimisarjasta. Ne on vain ladottu peräkkäin.
Oliver Anttoni on oma suosikkini. - rapuliini1
ihan tosissasi? kirjoitti:
Tosi typeriä nimiä suomalaislapselle c-kirjaimineen.
Oliver Rikhard Kristian olisi suomen kieleen sopiva muoto. Mutten kyllä pidä tuosta nimisarjasta. Ne on vain ladottu peräkkäin.
Oliver Anttoni on oma suosikkini.tosissani=)Kyllä mun mielestä voi laittaa vierasperäisiä nimiä vaikka sukunimi oliski suomalainen. Riippuuhan se nyt tietenki vähän sukunimestäki..
- miksi kolme??
..Oliver Jasper Aleksander..
ihan höpöä sanoa kun ei tiedä sukunimeä:)
Oliver Eemil..
Oliver Kasimir...
Oliver Elijas..
Onhan näitä, itselleni jos poika tulee niin hänen nimeksi tulee Niila Oliver ja sukunimi sointuu siihen kuin tilauksesta ja myös se ajatus perinne että ollaan täältä käsivarresta:)- Kolttu
Oliver Matias tai Oliver Matteus.
- ambrea
Oliver Okko Eemil
Oliver Otso Eelis
Oliver Onni Anttoni
Oliver Ossi Aleksi
Oliver Oska Mikael
Oliver Elias Albert
Oliver Iiro Sebastian - eve 2
Oliver Joonatan
Oliver Benjamin
Oliver Henrikki
Oliver Miro Eemil
Oliver Roni Aaron
Oliver Joel Christer - tsirputin
Oliver Antero
Oliver Eino Ilmari
Oliver Eemeli
Oliver Elias
Oliver Eevertti
Oliver Iivo Oskari
Oliver Eerik Akseli
Lempinimeksi: Olle, Oiva, Osku. - tämä...
Oliver Juho Viljami.
- elsiina
Minä ajattelisin Oliverille kaveriksi
Oliver Eetu Mikael
Oliver Jimi Johannes
Oliver Otto Eemeli/Elmeri
Muutama jotka tuli mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222758Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101862Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521735Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971653Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121147