Opettajan kanssa

Koulutyttö

Se oli lämmin kevätpäivä joskus vuosi sitten. Olin tuolloin lukion toisella luokalla ja meillä oli äidinkielen tunti meneillään. Tunti oli jo lopuillaan ja opettaja jakoi meille meidän kirjoittamia aineita takaisin. Minun vuoroni tuli viimeisenä. Kipitin opettajan pöydän luokse noutamaan ainettani ja mikä yllätys. Sain 9½. Opettaja hymyili ja sanoi –erinomaista Kata, jatkahan samaan malliin. Tunsin samalla kuinka hänen kätensä tarttui reiteeni ja hän alkoi hellästi hieromaan sitä… Lopulta hän nosti kätensä aivan ylös hameeni alle. Hän kuiskasi hiljaa –Jatketaanhan tästä sitten välitunnilla? Hymyilin hänelle... Ikään kuin myöntymisen merkiksi.

Viimein kellot soi ja loputkin oppilaista lähti luokasta. Odotin hetken, kunnes sitten kurkistin luokan ovelta, ettei käytävällä olisi ketään. Ei ollut, joten suljin oven. –Tule tänne lähemmäs. Opettaja sanoi minulle ja kävelin hitaasti opettajanpöydän luo. Hän istui tuolillaan ja vetäisi minut polvelleen istumaan. Tunsin hameeni läpi hänen housujen alla seisovan kovan kalun. Hän kosketti kaulaani ja vähitellen hänen kätensä siirtyivät rinnoilleni. Hän veti topin päältäni pois, irrotti sitten myös rintaliivieni hakaset. Saatuaan pian rintaliivini kokonaan pois hän tarttui pieniin, kiinteisiin rintoihini kaksin käsin ja hyväili niitä hetken. –Oletko vielä neitsyt? En huomannut kysyä ihan heti... Hän kysyi ja minä nyökkäsin hänelle. –Oikein hyvä. Hän sanoi ja silitti pian reittäni ja kohta hänen kätensä oli taas hameeni alla. Hän hieroi minua pienten stringien päältä ja tunsin kuinka alapäätäni alkoi kuumottaa. –Nousepas tuohon seisomaan. Hän kuiskasi ja minä tein työtä käskettyä.

Seisoin nyt opettajanpöytää vasten. -Riisuuduhan. Hän jatkoi. Otin vaalean farkkuhameeni pois päältäni. Se valui ruskettuneita sääriäni pitkin lattialle. Työnsin sen oikealla jalallani hieman kauemmas. Vedin hitaasti jalastani pienet punaiset stringini, joiden alta paljastui minun posliiniksi ajeltu pilluni. Opettaja tuijotti sitä ja kosketti varoen. Olin tuolloin jo ihan märkä, jonka taas huomasin hänen märistä sormistaan. Hän työnsi minut varovasti opettajanpöydälle makaamaan ja asetti jalkani hänen olalleen. Hän työnsi sormensa märkien häpyhuulteni väliin ja hieroi nyt kosteaa alapäätäni hitaasti. Hän hieroi toisen käden etusormellaan myös klitoristani. Kun hän kiihdytti tahtiaan, tunsin kuinka märkää pilluani kihelmöi ja kouristeli. Huokasin raskaasti ja hengitykseni kiihtyi.

Tämän jälkeen opettaja levitti jalkojani vähän ja työsi päänsä kiinni märkään pilluuni. Hän nuoli kielellään minua ensin uloimmilta häpyhuulilta. Sitten sisempien huulieni välistä ja kohta hän pyöritteli klitoristani kielellään.. Minä huohotin ja ulisin. Samanaikaisesti hän hieroi käsillään kiinteitä pakaroitani. Tunsin taas valtavaa värinää pillussani... sitten jalkanikin alkoivat täristä. Hytkyin levottomasti pöydällä, mutta opettaja jatkoi vielä kielellään ja minä voihkin entistä äänekkäämmin. Se oli valtava orgasmi. Opettaja veti päänsä pois ja alkoi riisumaan vaatteitaan. Minäkin nousin pöydälle istuma-asentoon.

Kun opettaja oli saanut bokserinsa pois jalastaan. Hänen valtava kalunsa ponnahti esille. En ollut koskaan nähnyt mitään niin hienoa ja katsoin tarkasti, kun hän kaivoi pöytälaatikostaan kondomin ja rullasi sen sitten nopeasti paikoilleen. –Onhan tällä kokoa, mutta laitetaan vähän liukuvoidetta päälle, ettei satu niin kovasti... Kun sinäkin olet vielä neitsyt. Hän sanoi hymyillen ja otti laatikostaan tuubin jotain voidetta, jota hän hieroi ensin kalunsa päälle ja sittemmin myös sisemmille häpyhuulilleni. Vaikka olinhan minä märkä jo valmiiksikin.

Opettaja asetti minut taas makuulleen pöydälle. Levitti sitten haarani ihan auki ja sanoi –Ota nyt ihan rennosti. Äläkä jännitä yhtään. Hän asettui seisomaan haarojeni väliin. Tarttui kiinni lantiostani ja työnsi valtavan kalunsa minun tiukkaan pilluuni. Se kirpaisi aluksi jonka vuoksi älähdin tahtomattani. –shhh... Ole vaan ihan rentona. Ei tämän pitäisi enää sattua. Opettaja kuiskasi. Hän alkoi nytkyttämään kaluaan sisälläni. Tunsin kuinka tämä jättiläinen painui aina ihan pohjaan saakka. Silitin samalla hänen selkäänsä. tahti koveni ja kummankin hengitys alkoi kiihtyä kiihtymistään. Hän jatkoi ja ensin minä sain voimakkaan orgasmin. Tuntui siltä, että olisin ollut ihan eri maailmoissa. Voihkin äänekkäästi. Niin äänekkäästi, että jos käytävällä olisi ollut ihmisiä, he olisivat kuulleet sen varmasti. Pian jälkeeni opettaja laukesi. Hän voihki ja läähätti rajusti. Läähätyksen keskeltä erotin hänen sanansa –Mahtavaa... Hän huokasi. Makasin nyt pöydälläni kattoa tuijotellen. Opettaja istahti tuolilleen. Olimme kumpikin aivan hiljaa.
-Mun pitäis tästä varmaan jo kiirehtiä, kun seuraava tunti alkaa ihan muutaman minuutin päästä. Minä rikoin syvän hiljaisuuden. Opettaja nyökkäsi. Aloimme molemmat pukemaan vaatteita päällemme. Kun olin kerännyt tavarani lähdin kävelemään kohti ovea. Kun olin tarttunut ovenkahvaan opettaja ehdotti, että tulisin toistekin. –Nyökkäsin hymyillen ja suljin oven perässäni. Käytävään oli tullut jo joitain oppilaita, jotka katsoivat minua kummissaan...



No joo... Tulipahan vaan mieleen tällainen tarina, joten alkoin kirjoittamaan. Tää on mun eka stoori ja fiktiivinen sellainen... Antakaapas sitten palautetta =)

5

7949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Who am I?

      Se oli oikein kiva, mutta "äksöniä" olis saanu olla enemmän, mutta kyllä sitä luki kädet housuissa;)

    • emma

      no jaa. ihan ok...mutta ei ilmeisestikkään totta??

      • .........

        ''No joo... Tulipahan vaan mieleen tällainen tarina, joten alkoin kirjoittamaan.''

        Jospa lukisit kunnolla!!


    • fuji

      ...ekaksi tarinaksi. Tosin vaikka tarina olikin fiktiivinen, voisi se silti olla edes vähän realistisempi. Kuinka moni neitsyt suostuu tosta noin vaan opettajansa pantavaksi? Onko opettajilla tosiaan liukuvoidetta ja kortsuja pöydänlaatikoissaan? No joo, oli ihan kiva pikku satu=)

      • Ope

        Opettajien pöytälaatikot ovat tietenkin pullollaan kaikenlaisia kivoja seksileluja- ja välineitä! Rohkeasti vaan välkällä kysymään! =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe