Kertoisin teille parhaimman matkakertomukseni...

IntroverttinenXtrovertti

...jos minulla sellainen olisi. Toisaalta, tunnen minä kyllä Tallinnan ja Tukholman kaupungit kuin omat taskuni, mutta Tallinnassa on tullut vierailtua VAIN alkoholijuomia myyvissä ja niiden tarjoiluun erikoistuneissa paikoissa. Ja veikkaan että suurin osa teistä tietää kummankin kaupunkivisiitin käsikirjoituksen. Mutta hei! nythän säästyitte tylsältä ja pitkältä kertomukselta - oletan tietysti että teitä olisi aidosti kiinnostanut. Menkää itse matkoille ja kertokaa tarinoita sitten jälkipolvillenne, älkää jaelko laajoja (osittain myös paisuteltuja ja jopa keksittyjä) tarinoitanne ja kokemuksianne täälä. Tai no, jaelkaa vaan mitä se minulle kuuluu? Hyviä tulevia matkoja vain kaikille!

P.S. tällä viestillä ei tainnut olla mitään erityistä sanottavaa.. ymmärsin sen itse juuri kaiken tuon raapustelun jälkeen. Jos löydätte jotain olennaista tästä tekstistä niin kertokaapa minullekin!

5

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millasta on tallinnassa

      siis kerro siitä tallinan reissusta , oli halpaa vinaa missä , citarissa, paljon maksaa huone viru hotelissa, missä on huoria.

      kerro kaikki.

      • IntroverttinenXtrovertti

        hehah, kun kerran pyydetään. Matkassani, tai siis tarkennettuna, MATKOISSANI Talliinnaan ei tosin ole ollut mitään mielenkiintoista. Noh, anyway. Minä en ole sen Tallinnan keskustan ulkopuolella käynyt koskaan joten vain sataman lähellä sijaitsevat baarit sun muut ovat tuttuja (niin ja hotelli Reval!) sekä Rimi, josta munkin juomat on pääasiassa ostettu. Ei sielä kyllä ole halpaa enää mikään..


      • enkä ensi kesänä meen
        IntroverttinenXtrovertti kirjoitti:

        hehah, kun kerran pyydetään. Matkassani, tai siis tarkennettuna, MATKOISSANI Talliinnaan ei tosin ole ollut mitään mielenkiintoista. Noh, anyway. Minä en ole sen Tallinnan keskustan ulkopuolella käynyt koskaan joten vain sataman lähellä sijaitsevat baarit sun muut ovat tuttuja (niin ja hotelli Reval!) sekä Rimi, josta munkin juomat on pääasiassa ostettu. Ei sielä kyllä ole halpaa enää mikään..

        Joo kulin että citimarketissa olis halpaa siellä? Jos siellä on cittari tai mulle on valehdeltu. Tai että ennen sai 5 ruokalajin lounaan viru hotellissa 10 eurolla. Paljos ne huorat maksaa. Joo pitäs käydä kaupungin ulkuopuolellakin, tai sitten äkkiä helsinkiin.


      • IntroverttinenXtrovertti
        enkä ensi kesänä meen kirjoitti:

        Joo kulin että citimarketissa olis halpaa siellä? Jos siellä on cittari tai mulle on valehdeltu. Tai että ennen sai 5 ruokalajin lounaan viru hotellissa 10 eurolla. Paljos ne huorat maksaa. Joo pitäs käydä kaupungin ulkuopuolellakin, tai sitten äkkiä helsinkiin.

        käyttämään KAIKKI ylimääräiset rahasi johonkin muuhun kuin Viron matkaan. Itse asiassa MIHIN TAHANSA MUUHUN, varsinkin jos olet jo käynyt sielä (Virohan on Suomi kakkonen, vähän niinkuin jenkit kun menevät Kanadaan :). Viro ei ole enää suomalaisten viinaparatiisi; kaikki on kallistunut eikä mikään ole enää halpaa (siis tarkoitan lähinnä Tallinnaa).

        Mutta Tallinnan ulkopuolellahan avautuu täysin uusi Eesti... halpaa, halpaa ja halpaa. Jos sinun on siellä ihan pakko käydä, Suosittelen Parnuuta (miten se nyt kirjoitetaankaan). Noh, siinä taisi olla kaikki jorinani. En edes tiedä miksi vielä kirjoittelen tästä samasta aiheesta, mutta taidan olla tylsistynyt. Jos sinulla on vielä kysyttävää, niin vastaan mielelläni. Toisaalta, kuinka paljon Virosta voi olla kysyttävää...


      • ikuinen haavekko?
        IntroverttinenXtrovertti kirjoitti:

        käyttämään KAIKKI ylimääräiset rahasi johonkin muuhun kuin Viron matkaan. Itse asiassa MIHIN TAHANSA MUUHUN, varsinkin jos olet jo käynyt sielä (Virohan on Suomi kakkonen, vähän niinkuin jenkit kun menevät Kanadaan :). Viro ei ole enää suomalaisten viinaparatiisi; kaikki on kallistunut eikä mikään ole enää halpaa (siis tarkoitan lähinnä Tallinnaa).

        Mutta Tallinnan ulkopuolellahan avautuu täysin uusi Eesti... halpaa, halpaa ja halpaa. Jos sinun on siellä ihan pakko käydä, Suosittelen Parnuuta (miten se nyt kirjoitetaankaan). Noh, siinä taisi olla kaikki jorinani. En edes tiedä miksi vielä kirjoittelen tästä samasta aiheesta, mutta taidan olla tylsistynyt. Jos sinulla on vielä kysyttävää, niin vastaan mielelläni. Toisaalta, kuinka paljon Virosta voi olla kysyttävää...

        Haaveilen sika dokaamisesta virossa jos siellä on turvallista.

        Joo no kerro onko sillä niitä huorataloja ne puuttu suomesta?

        ps. ei mulla ole enään pakottava tarve sinne mennä. mellakat pisti miettimään että uskaltaako?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe