satutteko tietämään jonku salaseuralaisen nimen sieltä akatemia simulunista(siis sieltä aavikko akatemiasta),ku jos jollain on sim siel sala seuras ni se vois ehk kattoo et mikä sen nimi.Mut jos ei kukaa just siltä tiedä mitää nimee ni kaikki sala seuran jäsenien nimet käy.Ja tähän lopuks et miten hyvin sellanen salaseuran jäsen pitäis tuntee??
KIITOS!
Satutteko tietämään!!
utelias(tosi)
3
388
Vastaukset 3
Sun pitäis ystävystyy 3 salaseuralaisen kanssa, ainakin mulla kävi niin, ja sitten joku ilta ne tulee hakemaan sut salaseura paikkaan missä on muita salaseuralaisia yms.
- salaseuralaiset
siitä, että heillä on sellainen punaiset housut ja sellainen tumma jakku, missä on rinnuksessa laaman kuva. Heitä kun bongaat muutaman yhteisötonteilla (itselläni niitä pyörii yhteisötonteilla koko ajan) ja sitten vaan tutustumaan. Simien nimet vaihtelevat peleittäin, eli minulla ei todennäköisesti ole saman nimisiä npc-simejä pelissäni.
- oikein paljon
kiitos!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95804
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62706
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61666