Pelaako Jari litmanen enää ikinä suomen maajoukkueessa?! se olisi valtava menetys maakikselle! Nyt ei valehdella! puhukaa totta! haluan tietää että pelaisiko jari vielä edes yhden ottelun suomen maakiksessa!
Vastaukset 4
- The Orfeus
Pelaa, jos Suomi selviytyy ensi kesän em-lopputurnaukseen, mikä taas on epätodennäköistä. Oma veikkaukseni on, että kuninkaan maajoukkuepelit ovat jo takanapäin, sääli.
- Pakkolainen
Kauanko siitä on kun litti viimeksi on pelannut mitä tahansa ottelua?
- koojoopajoo
Pakkolainen kirjoitti:
Kauanko siitä on kun litti viimeksi on pelannut mitä tahansa ottelua?
Siinä vaiheessa kun Litti ilmoittaa, ettei pelaa enää, niin maajoukkue vastaan Litin entiset pelikaverit ympäri maailmaa pitää järjestää stadionille. Muu ei kelpaa yleisölle ja ainakin minä menisin katsomaan sitä viimeistä otteluakin.
Sitten Litti vaan valmennusympyröihin. Kysyntää varmasti olisi, mutta maajoukkueen mukaan vaan. tieto taito ja kokemus on varmaan kova hänellä.
- Jari_ratinankulmalta
Litmanen on uransa käänteissä yllättänyt moneen kertaan. Uskon, että Litti saattaa vielä jatkaa uraansa parikin vuotta vaikka kaikki luulevat muuta.
P.S. Hauskoja paitoja tuli netissä vastaan:
huuhkaja.spreadshirt.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398