Bremen-Malta-Bremen 20€

Kannatan "Ryaniä"

Ja Bremeniin pääsee alk. 20€ M/P sis. verot ja maksut.
TOKI useasti hintaa kertyy enemmän mutta alle 100@ menopaluu nyt kuitenkin :)

10

2773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hollolan Perhe

      Mieli on tehnyt kovasti tuonne päin ja huomasimme mieheni kanssa että halvalla pääsisi, mutta... Malta taitaa olla todellakin ihan "mafia paikka" :( Olen kuullut kauhukertomuksia muiltakin foorumeilta, joten Malta jäänee pois kuvioista...

      • Hollolan Perhe

        Jäi vielä mainitsematta, että maltalaiset pesevät tutkimuksen mukaan hampaitaan jopa suomalaisia vähemmän!!! Tänään oli siitä ylen aamutv:ssä juttua.


      • mitä, mitä

        Malta ihan "mafia paikka".
        Todella törkeä väite. Jos ette ole käyneet, niin on törkeätä väittää moista. Eikö siellä teidänkin suunnalla ole Suomen Chicago?


      • tarkoittaa....
        mitä, mitä kirjoitti:

        Malta ihan "mafia paikka".
        Todella törkeä väite. Jos ette ole käyneet, niin on törkeätä väittää moista. Eikö siellä teidänkin suunnalla ole Suomen Chicago?

        "mafia paikka"....... ja mitä ihme kauhukertomuksia. Itse olen ollut Maltalla ja viidyin siellä todella upeasti. Plussana tietty se ettei ihan liikaa ollutkaan suomalaisia turisteja. 10


      • reinoka

        elämässä, tai sitten turisti huomaa.
        Tyttäremme on asunut 15 vuotta Maltalla ja me vanhemmat menemme taas marraskuussa 3 viikoksi.
        Supersaver.fi josta ostimme liput, Frankfurtin kautta. Kahdelta 508 euroa, sisältää peruutusturvan.
        Breemerin kautta kyllä pääsee halvemmalla, muta on iltapäivä ja yö vietettävä "jossakin"


    • - nainen 18 vuotta

      Itse olen tässä muutaman viikon päästä lähdössä Maltalle Bremenin kautta - menopaluu maksaa kokonaisuudessaan vain 70€. Halpaa!! Ryanair ei ole mikään paras lentoyhtiö (matkatavarat saavat painaa vain 15kg ja paikkalippuja lentokoneisiin ei ole). Vaihtolentoja odottelemme Bremenin lentokentällä tai siinä maisemissa - ei me nyt mihinkään hotelliin mennä kun on niin hyvä porukka lähdössä :)

      • me oltiin hotellissa

        Hienoa, että suomalaiset ovat löytäneet tämän tavan lentää Maltalle :). Itse oltiin tosin matkalla yötä Bremenissä, hotelli intercity 70 euroa aivan keskustassa octopustravelin kautta, pääsipähän samalla shoppaamaan saksassakin.


      • Jontsa2

        Eikös tuossa joudu molempiin suuntiin mennessä palloilla 20h Bremenissä? Kiva että on hyvää porukkaa mukana ja aika kuluu, mutta 2pv matkoihin näin työssä käyvältä kuulostaa loman tuhlaamiselta ;)

        Kerro kuinka matka meni, olisi kiva kuulla olitteko ihan romuna? ? ?


      • ......
        Jontsa2 kirjoitti:

        Eikös tuossa joudu molempiin suuntiin mennessä palloilla 20h Bremenissä? Kiva että on hyvää porukkaa mukana ja aika kuluu, mutta 2pv matkoihin näin työssä käyvältä kuulostaa loman tuhlaamiselta ;)

        Kerro kuinka matka meni, olisi kiva kuulla olitteko ihan romuna? ? ?

        Mä en ymmärrä miksi pitäisi olla romuna... Bremenin kenttä on niin lähellä keskustaa ja keskustaan helppo tutustua kävellen. Hyvät shoppailumahdollisuudet mennen tullen ja jos vielä hyvä porukka mukana niin varmasti hieno reissu.


      • Jontsa2
        ...... kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksi pitäisi olla romuna... Bremenin kenttä on niin lähellä keskustaa ja keskustaan helppo tutustua kävellen. Hyvät shoppailumahdollisuudet mennen tullen ja jos vielä hyvä porukka mukana niin varmasti hieno reissu.

        Kertoi etteivät yövy hotellissa, sitä silmälläpitäen tuo 06:30 koneen lähtö Bremen ->Malta ja takaisinpäin tullessa Bremen->Tre on kai ihan hyvä juttu.
        Itse kokeilin kentällä yöpymistä 2004 Tre -> Hahn -> Giorna (Barcelona) reitillä, eikä siinä itselläni paljoa hurraamista ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe